hahaha... ze mag het doosje ook niet openkrijgen want er zitten allemaal haarspeldjes in, maar ze mag het wel gebruiken als rammelaar...
Ja precies hetzelfde... voor wat langer, dus schuin naar achteren zeg maar... en ik heb nu ook erg lang haar!
Kun jij nog wel een staartje Kikkert? Want dat is bij mij wel een vereiste, ik MOET een staartje kunnen!
Goedenmiddag hier nog tot 4 uur werken maar begint een einde aan te komen.. Gelukkig weet Gwen nu echt wat nee is en soms als ik dat dan zeg, dan blijf ze mee eerst aankijken en dan kijk ik boos en soms gaat ze dan huilen,dat vindt ik dan weer zielig pak er op en zeg dan nee mag niet en dan schudt ze dus nee en is het over, maar dat huilen breekt je hart weer ff maar is snel weer over en wil ze kroelen, maar nee is nee hier.. ach mooie Fenne wat zie je er toch weer schattig uit. hier 2 op de boblijn tour (diagonaal naar voren) ben benieuwd , moet altijd wel lachen, als het net in is durft niemand en als iedereen het al heeft en het er bijna uit gaat, dan willen ze allemaal hihih leuk hoor.. vanavond ben ik alleen gezellig hoor, mars heeft late dienst en mijn schoonouders heeft gwen vanmorgen bij mars opgehaald en wordt morgenavond weer teruggebracht, morgen gaat me stiefpa alle muren sierpleisteren en met die troep en sterke lucht is het niet goed als gwen er is dus vandaar, nou dan ga ik'vanavond denk de tussendeur verven...straks ff verf halen maar
nee ik kan geen staartje meer heb ik bewust gedaan omdat ik altijd een staartje had. het lijkt op het kapsel van victoria (links) alleen iets korter bij de kaaklijn
wen een staartje kunnen en zo bob naar voren , is een moeilijke combi, omdat het model dan te lang blijft, en achter ook niet zo kort kan dus niet een leuk verschil heb tussen de lengte achter en voor
Kikkert das waar hoor anders doe je het nog iedere keer vast en dan heb je een echte diagonaal naar voren bob
Is de bob uit? Ik wou ook een weer een bobje, had vorig jaar een en stond leuk, maar als hij uit is wil ik niet meer 8-[
Hallo dames, Alles goed hier? @Wen; Je viert Fenne d'r verjaardag toch dit weekend? Ben benieuwd of je nu een bob hebt..en hoe het staat.. Een fijne dag! @Boney; Hoest met het feestvarkentje? @Kikkert; Foto? Ik heb eergister een pruik gekocht, heel lang blond haar, echt supergaaf, niet voor dagelijks gebruik natuurlijk, maar zo af en toe. Scheelt weer kapperbezoek hahahaha... @nee zeggen; Mike moet meestal ook huilen als ik "nee" zeg, best zielig, maar het moet wel, anders leert ie nooit wat wel en niet mag. Alleen als ik "nee" zeg tegen de hond, dan voelt ie zich ook aangesproken, das wel sneu @Suus; Dus jij vond die Hema taart niet lekker? Nu begin ik weer te twijfelen. Ik vind em wel lekker goedkoop. Straks koop ik zo'n duur ding, en neemt niemand gebak, vind ik ook weer zo zonde. En het is ook maar een taart natuurlijk.... Bij multivlaai hebben ze ook fototaarten, misschien ga ik daar even informeren... @Ariel; En is Vincent al uit zijn nest? Ik zou net als iedereen echt zoooo kwaad zijn @Joma; Je bent dus home alone vanavond? Wel lekker moment om te gaan verven, maar ik kan wel wat leukere dingen bedenken, maja het moet gebeuren hè?! Nog 1 uurtje en dan ben je lekker vrij! @Mys; Lekkere schoonouders zeg! Hooop dat ze het vergeten zijn, dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk of niet?