Kijk! Dit vind ik nou echt een mooie verjaardagstaart! Sorry voor de dames met een foto-taart, maar die dingen vind ik zelf altijd zooooo lelijk! Dit is meer mijn smaak!
Kikkert en Wen, nieuwe kapsels! Leuk! Wel foto's showen he! Mys, lekker zulke schoonouders! Straks lekker de deur uitgaan en als ze dan bellen van "waar waren jullie? We hadden toch afgesproken?" Dan kan jij mooi zeggen dat je om 2 uur had afgesproken en om drie uur dacht je dat ze het misschien vergeten waren! Moeten ze maar op tijd komen. Joma, wel 'eenzaam zo alleen thuis vanavond! Maar ook wel lekker! Heb je heerlijk je handen vrij om te verven! Nee zeggen. Hier gaat Aaron ook altijd huilen als ik streng 'nee' zeg. Dan trekt hij zo'n schattig pruillipje! Dat ziet er zooo lief en zielig uit. En dan moet je sterk in je schoenen staan om niet te gaan lachen en hem te knuffelen! Maar goed, de aanhouder wint! Vanaf wanneer kun je eigenlijk beginnen met een strafplekje? 1 minuutje in de gang dachten wij hier even in te voeren. Maar dan gaat Aaron alleen maar spelen! Werkt dus nog niet zo goed! Haha. Ow en Aaron kan nu op de bank klimmen! Zo grappig, dat kleine lichaampje dat zich helemaal op de bank worsteld . Haha! Vandaag ben ik alleen thuis. Erik die is met vrienden een filmdagje aan het houden. Ik vermaak me prima hoor! Lekker booschapjes doen en huishouden enzo. En met Aaron spelen! Maar de dag mag van mij nu wel weer over zijn... Ik ben ook zooooooo moe! Dus even lekker naar de stad gaan is er ook niet bij! Ik kom misschien vanavond nog wel even kletsen! (Als ik niet om 7 uur in mijn nest lig! Haha). Fijne dag vandaag verder iedereen! xxx
Hoi Volgens mij is Tessa jarig, van harte gefeliciteerd en een fijne dag! Ik weet het niet zeker, heb ook niet veel tijd om het terug tezoeken, moet gaan koken en om 17.30 moeten we met de carnavalskleren aan klaar staan om te gaan, heb er zin in maar ik ben zoooooo moe. Sarah heeft weer een kuurtje, zit tegen longontsteking aan maar heeft afgelopen nacht inds 3 weken weer heerlijk geslapen, eindelijk.. Het begint hier echt op te breken, zo zielig ook. Ik zag snel nog een foto van een mooie taart. Vieren jullie de verjaardag van Fenne dit weekend? Heb ik verder nog nieuws gemist? Ik ben hier al een paar dagen niet geweest, veel tijd met Sarah doorgebracht. Liefs Anette
Hallo meiden Zo ik ben een paar dagen niet geweest en er is weer megaveel bijgeschreven zeg! Heb nu ff niet de puf om alles bij te lezen. WEL WIL IK EVEN : TESSA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEISJE! DWAAS: meisje wat moet dit moeilijk zijn voor jullie zeg,ik weet ook even niet hoe ik moet reageren maar een dikke didgiknuf meid! Zo ik ga weer even 30 min bank hangen want zoonlief wil erop en keano die slaapt nog wel ff.
effe ego sorry ik heb sara op de arm.ze spuugt alles wat ik haar geef meteen weer uit, maar ze wilt wel echt.wat kan ik nu het beste geven?
haha, dat is precies waar ik bij de kapper achtergekomen ben en ik heb het dus allemaal op 1 lijn gedaan... maar wel VEEL er af zeg!
Dat valt wel mee hoor... fototaart is 30 euro voor 25 personen en deze was 44 euro voor 35 personen... Bij ons komen er ongeveer 35 mensen morgen en anders hadden wij naast de fototaart nog een andere taart moeten kopen en dan waren we toch ook wel 40 euro kwijt geweest... maar ik vind fototaarten juist heel leuk, het is dat ik via via al eens een taart van dit meisje had geproefd en hij is errug lekker!
Sorry, maar ik vond de fototaart van de Hema niet echt lekker, maar smaken verschillen. Wel goedkoop en ik vond het er leuk uitzien, al is het niet meer bijster origineel. Kom op ladies, ff de kapsels showen hoor. Wij hebben een supermiddag gehad. Lekker van 14.00 tot 17.30 in de stad geslenterd. Even winkelen, optocht kijken en uitgebreid gegeten bij een eetcafe. Tess heeft tomaatjes en komkommer gegeten daar in de kinderstoel. De ober moest wel lachen met onze bestelling....ha ha ha. Nu net het hapje thuis op en nu gaan we badderen en dan maar lekker snurken (Tess dan). Wij twijfelen nog over een dvd'tje huren.....
Kheb geen idee of een fototaart lekker is, echt nog nooit gegeten... Klinkt echt heel leuk die middag van jou Suus. En dan nu lekker saampies op de bank, helemaal prima! Kapsel showen, eerst maar eens kleurtje er in gooien straks, dan misschien morgen wel een foto! Maar is niets bijzonders hoor, gewoon recht... alleen stukken korter dan ik had, denk wel 30 cm er af! Anoek, fijn dat het nu wat beter gaat met Sarah... een longontsteking is niet leuk! Boney: hoe was het grote feest vandaag? We willen wel foto's van de jarige job zien he? Hier is er vanmiddag ook al wat visite geweest... Fenne heeft een erg leuk shirtje en haarclipjes gekregen en van de andere visite heeft ze een serviesje met gebakjes van hout gekregen... vooral met dat laatste ben ik erg blij, ik had dat al eens gezien in de winkel en ik vind het zoooo cute! Volgens mij heef Lune het ook gekregen, of niet?
Ik las hier overheen sorry... hoe gaat het nu met haar? Ik heb geen ervaring met spugen, dus geen idee eigenlijk. Ik zou proberen droge dingen als cracker of biscuitje...