Kutbevalling? Jij hebt toch een keizersnee gehad? (sorry.. trauma om je bevalling is echt kut) Haha vind het dan ook wel weer grappig dat je Debie serieus succes komt wensen
Leuke dingetjes gekregen dus Mys! En lekker die 50 euro! Altijd handig! Is Lost op tv Wen? Ikke wil ook zien!
Huh Noraa ik snap er niks meer van? Ik dacht dat jij helemaal niet wist hoelang je zwanger was,en wanneer je voor het laatst ongesteld was etc? Mys, Dat is nu dus de 2e keer dat ze Bryan gezien hebben?Was het wel gezellig?Of hoef het niet zo van jou?
Ja lijkt me ook wel stoer Maja! "Ik heb twee zoons." Maar goed, aan de andere kant wil ik ook wel met haarspeltjes en jurkjes en maillotjes knoeien Je ziet het! Ik kan niet kiezen! Gelukkig is de keuze al gemaakt! Haha
niet alleen naar jou hoor , maar kan af en toe zo kwaad worden dat mensen zoiets hebben van ow die heb een KS gehad , dus t was een makkie , nou nee dus echt niet ...
Ja, die keuze wordt gelukkig voor je bepaald Ik ga denk ik toch maar even op de bank. Krijg een zere kont van die harde stoel.
Mys ik denk dat Maja bedoelt dat je bevalling niet door je kut was maar door je buik om het maar effe grof te zeggen?! Tuurlijk kan een KS ook traumatisch en heel pijnlijk zijn.
@ noraa ja waren leuke dingen en ja aan verwekken zo'n hekel @ sm , nou van mij hoeft het niet hoor , en ja was de 2de keer
Dat snap ik, alsof een keizersnee niet bevallen is.. Ik bedoel met mijn uitspraak ook letterlijk het woordje kut, omdat Bryan daar juist niet uitgekomen is, snappie? Was dus een woordgrapje.. Lastig uit te leggen zo als het over kutten gaat haha!
goedenavond denk ff kapsels kijken van de nieuwe coupe van kikkert en wen maar helaas ........ hier lekker alleen thuis nu net de tussendeur geverfd mooi geworden al zeg ik het zelf hihi en nu zit ik ........in mijn uppie maar kan wel morgen uitslapen @Sm arme meissie van je hopenlijk is ze morgen een stuk beterder spugen is zo zielig voor die kleintjes de taart ik vondt de hema taart lekker, maar ja smaken verschillen, e
zo lekker laat dat ze kwamen zeg pffff maar ja die kadootjes ook wel lekker meegenomen maar ze waren toch lang niet geweest?