nou beiden is geen makkie ks of natuurlijke bevalling, moet er allemaal toch maar ff uit, na de pijnlijke weeen,
Mys een voordeel dat je schoonouders zijn langsgeweest....nu is je huis wel weer netjes!Of niet, tenminste wij ruimen altijd op en poetsen altijd als we hoog bezoek krijgen dus 1 x in de maand ofzo
WHAHAHAHAH nou nee de laatste tijd zijn er meer mensen die reageren als in ooooow een KS jij heb t makkelijk ... Pffff , zo irriterend !
Dat heb ik nog nooit gehoord Mys! Raar! Het is een zware operatie, en zelfs zonder voorafgaande weeën is het zwaar. En een lang herstel!
ja moet zeggen denk dat al die bevalling kut zijn letterlijk en figuurlijk hihihi al is het wel heeel mooi
Ik moet zeggen dat een tweede zwangerschap ook pijnlijker is als je een keizersnede hebt gehad. Tenminste bij mij... Nou niet echt pijn, maar iedere keer van die gemene steekjes in mijn buik. Op dezelfde plek als waar het pijn deed direct na de operatie. Dat plekje als je ging lachen of hoesten ofzo... Snap je? Of had ik die als enige?
ik ga f douche stink naar de verf en terpetine net me handen er mee schoongemaakt ben zo terug.......... als er nog iemand is
lijkt mij ook hoor meid , ik heb een deel wat nog verdoofd is in gevoel , en een deel wat erg veel pijn doet .. als ik ongi moet worden , dan kan ik bijna niet op mijn buik liggen van de pijn aan die kant ...