Dat is idd bijzonder. Het zou zo gaaf zijn als je je intuitie zo leert te ontwikkelen dat je er ook echt wat mee kan, bijvoorbeeld bij het maken van keuzes of andere mensen er mee helpen en gbruiken in je toekomstige beroep Goed dat Yvonne je erbij helpt, lijkt me moeilijk om alleen te doen. En met die band tussen jullie moet dat goed komen. Poeh moe! Wil eigenlijk wel naar bed maar dan moet ik opstaan en wil ook nog douchen.
Kan het nog?... 8-[ aaah jawel, maar dan zachtjes, want ze slaapt al... TESSA van harte gefeliciteerd meid!! Wat zul jij moe zijn van alle visite en kadootjes uit pakken, etc. Slaap maar lekker!
We zijn vandaag toch nog op pad geweest, naar Deventer. Maar ik ben de hele dag misselijk en licht in mijn hoofd geweest. Toch was het leuk. Gewoon relaxed middagje gewinkeld en thee gedronken. Dat dagje uit houden we nog steedst te goed. Elena is nog steeds niet zichzelf, zelfde verhaal als eerdere dagen. Als het niet afneemt maandag toch maar even de arts bellen. We gaan naar bedje. Ik heb niet terug kunnen lezen. Groetjes!
Ik kom even spammen. Het zijn er wel veel, maar ik kon gewoon niet kiezen. Morgen verslagje van deze dag, maar ze is gruwelijk verwend en we hebben een erg leuke dag gehad.
Toen ik beneden kwam was ik helemaal verbaasd van al die slingers en ballonnen. Prachtig vond ik het!