oooh meiske goed dat je het zegt , dus niet gelijk last er van , ... dan ga ik mijn aanvraag even aanpassen
hi all @Mys.. ik lees dit... .. ik lees nl gewoon wel mee en ik schrijf ook gewoon lekker mee.. F*ck it.. euh...maar over het hyvesberichtje geen woord hier he dames..NIETS... heb weer prachtige foto's gezien en haak hier weer in..
Marijn zijn verjaardag komt nu echt dichbij.. moet maar s voorbereidingen gaan treffen. heb echt nog niets gedaan.. ga maar s rondmailen voor de uitnodigingen..pff... verder niet veel bijzonderheden eigenlijk.. t kereltje doet t prima...helmpje doe ik niet meer op.. past niet lekker meer en hij heeft er last van.. die laatste paar dagen zullen ook niet veel meer uitmaken..
@dwaas.. moet ik je nog ophalen de 14e? laat maar ff weten.. en euh.. je adres via pb is dan wel handig...knuffie meiske..
en toen was iedereen weg...BOEHOEEEEE... ik haalde Marijn uit bed vanmorgen en kreeg zo'n grote knuffel van m.. met ooohs en aaahs erbij.. zooo lief...moest er gewoon van huilen..hihihihi.. ff wat drinken pakken voor kiddies..
Vivi en Anoek, veel plezier met carnaval vieren Supermummy, is het spugen al over bij Sara? Ik hoop dat ze snel weer beter is! Boney, fijn dat Tessa ondanks de drukte heerlijk heeft geslapen! Veel plezier met de visite vandaag. Debie, ik ga voor je duimen Wen, leuk om even wat te lezen over je bevalling. Ik was toen nog niet zo actief op het forum als nu, dus heb veel bevallingsverhalen gemist. Ik wens jullie vandaag een hele gezellige dag! Wat een leuke foto's van Fenne. Helemaal in de gloria met de slingers en ballonnen! Maja, veel plezier bij de schoonfamilie Zo Suus, jullie zijn al goed bezig geweest lees ik! Nu heb je dus geen excuus meer om niet te fietsen. Je kunt hem zo pakken uit de schuur Wij zijn gisterenavond naar mijn zus en zwager geweest om een hapje te eten. Het was erg gezellig, maar de kinderen waren iets aan de drukke kant daar. Sofie was om half 10 in slaap gevallen, dus ze had het nog lang volgehouden. Om 10 uur zijn we naar huis gegaan. Hup, de kinderen gelijk naar bed en wij eindelijk even rust. Sofie heeft tot half 10 vanochtend geslapen (wel 2 keer getankt vannacht). En nu ligt ze ook al weer bijna 2 uur te slapen Ze gaat het nog leren Vandaag staat er hier weinig op het programma. Zo nog even een spelletje met de kinderen doen. Fijne dag allemaal!
vin en ik zouden het echt fantastisch vinden als dit een jongen is. Maar een meisje zou natuurlijk ook heel leuk zijn!
Ik denk dat een geplande KS wel makkelijker is dan een normale bevalling. Maar ja jij hebt gewoon nog weeen enzo gehad natuurlijk. Maakt het allemaal al weer anders.
Ik vond de bevalling helemaal niet erg, en de weeen ook niet. Heb de hele dag met me ogen dicht gelegen
zo hier ook ff time out de muren heeft mijn stiefpa vandaag gedaan en zo mooi geworden! nu alleen nog de vloer erin maar kan pas als het beton van de aanbouw goed droog is hopenlijk over 2 weken, ben het nu wel zat maar ja je weet het van te voren.. Me moppie wordt zo thuis gebracht dus ff kroelen en in bed leggen, mis haar wel al is ze maar 1 nachtje weg, sorry voor de rest niks nog terug gelezen
goed dat je het op hyves neer gezet hebt ichy! Ik kon niet plaatsen dat daar een bericht stond.. was aan het werk!
zow , ben ik ook weer ichy welcom back voor de rest knufff hier morgen naar de ha bellen , me wond van de ks is weer helemaal dik en opgezet en doet zeer snik ...
ah bah Mystery, wat raar hoe kan dat nou opeens? Mijn kaboutertje is nog steeds ziek, ze heeft spuitluiers en heeft 1 x overgegeven. Ze wil alleen maar slapen.
@ sm , nou tis al weer een paar dagen aan het vervelen daar .. maar nu brand het echt zo kut en germ je meissie , hopelijk snel weer beter