Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    haha hier is t ook stil vivian :D haha , dus ik ga ook snel wat doen :D

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zie je mystery het kon echt wel in de naam zitten :) :)

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    denk t ook :D

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Boney, waarom kan ik niet meer bij de lijst komen. Enig idee? Als ik de lijst aanklik krijg ik te lezen dat het niet meer mogelijk is etc etc.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier net 2 uur zitten huilen en daarna lekker met mijn meissie getut. Was er echt even aan toe.
    Ik ga door allerlei emoties. Ben nu vooral kwaad, omdat ik het vreemd vind dat zo'n fysio dat roept terwijl ze niet eens met de KA overlegd heeft. Dat brengt een hoop onrust teweeg, terwijl dat misschien helemaal niet nodig is.
    Ben ook mega onzeker, want je kunt het pas weten op het moment dat Tess moet kunnen zitten, pakken, lopen, etc.
    Want volgens mij is het normaal dat beebjes van 8 weken nog ongecontroleerde bewegingen en trillingen hebben. Ze heeft idd veel spanning in haar lijfje, maar dat kan zoveel oorzaken hebben. Vind het lastig allemaal, want het is mijn eerste dus ik weet niet precies wat normaal is. En daarbij: elk kind ontwikkelt zich anders, dus dat zegt nog niets. Vind het gewoon irritant dat het woord spasme genoemd is, zonder onderzoeken.
    Ik heb over 2 weken een afspraak bij de KA, samen met de fysio. Maar ze zullen toch niet veel voor ons kunnen doen, want onderzoeken op spasme kan pas later.

Ik wil me er niet druk om maken, maar doe het toch. Ben weer zo labiel als een deur, bah en baal van mezelf. Ik wil me niet gelijk ongerust maken over dat soort dingen, maar doe het toch. Moet wel zeggen dat ik blij was te lezen dat Sarah het ook wel heeft en dat bij haar niet gelijk spasme wordt geroepen. Anouk, meis....ik hoop dat je gelijk hebt en dat het vanzelf groeit allemaal.

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sorry, beebje van 9 weken. Ben helemaal de kluts kwijt....

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jullie zijn allemaal weg....dan ga ik even wassen en aankleden. Zit hier met uitgelopen make-up en joggingpak.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemiddag meiden!

dikke knuffel voor diegene die het nodig hebben!
    zo vanmorgen gelijk het ziekenhuis gebeld en ff mijn mond open getrokken dat ik het geen stijl vindt dat ze gister niet gebeld heeft :evil: en ja de arts zelf was er vandaag niet ! als goed is wordt ik morgen gebeld voor 12 uur nou ik moet het nog zien...pfff moet toch weten wat ik met me meissie moet doen enz...... :(

nou ik ben ff in de zon zitten............oh ik denk het niet ze lag in bed..maar is nu een feessie aan het bouwen boven :rolleyes:

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @mystery.. zeveren.. hier niet, maar dat kan nog komen. wacht maar tot de tandjes door gaan komen.. IEUW...

GATS WAT STINKEN HIER! ze hebben mijn tuin openliggen en de rioolpijp schijnt lek te zijn.. NOU DAT RUIK IK JA!.. Nu moet mijn hele tuin op de schop om de buizen totaan de stoep te kunnen vervangen.. gatver.. zit ik dus de hele dag en morgen in de stank!

@Mystery.. nog ee keer..hihi... Balen meis dat Bryan nu weer huilt.. kan me voorstellen dat je er geen lol in hebt zo.. heb ik ook niet hoor als ie zo huilt!.. ben blij als ie wat groter is..

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ suus , dikke knuff voor jou meid

@ ichtus , he bah stank .. :( en ja ik moet gewoon even door bijten ..... maar da komt wel goed !

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben er van door.. ff druk druk nu.. ga grint graven..blegh..

tot vanavond laat nog ff denk k..

KNUFF

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    suus, ben het met je eens dat de fysiotherapeut dat niet had moeten roepen. Snap je ongerustheid helemaal.
    Waarschijnlijk spreek ik de kinderarts morgen nog, als sarah vandaag ook niet poept en dan zal ik het haar nog eens vragen
    Dikke knuf

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nou Suus, kom hierheen, kunnen we samen een potje janken :(

Wat bedoelen jullie eigenlijk met die trillingen? Luuk wiebelt nogal met zijn hoofd als hij wat rechter op zit. Ook beweegt hij ongecontroleert met zijn handjes en armpjes en mept zo anderen en zichzelf. Vooral dat rare wiebelen met zijn hoofd vraag ik me van af of dat normaal is. Hoe is dat bij de andere beebs?

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik uit de poeplucht en Ichtus erin. Hier is het gelukkig wat opgetrokken.

Sterkte ermee!

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik neem aan dat je 'onze' lijst bedoeld? Met afspraken enzo?
    Die kan ik ook niet meer openen. Ik kon snel lezen dat ze aan hun limiet zijn gekomen wat aantal gebruikers betreft. Maar volgens mij kan de beheerder opnieuw inloggen. Dus dames... (missN, Sizzel en mamanorah)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook wel hoor dees, en zeker dat ongecontroleerde met haar handjes dat is hier goed aanwezig maar volgens mij is dat normaal hoor :rolleyes:

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh Dees, begin er niet aan, want het is bij mij echt een kraan wat je open zet!
    En ga nou niet twijfelen, want alles wat Tess laat zien is "normaal" voor een baby van 9 weken. Daarom begrijp ik ook niet dat de fysio dat roept. Tess trilt vooral met haar kinnetje en rechterarmpje, maar alleen als ze iets wil. Bijv. een klank uitstoten of iets "pakken". En dan trilt het niet altijd, maar soms. En die ongecontroleerde bewegingen zijn er constant, ze kan wel haar linkerhand naar de mond brengen. Daarom vind ik het ook zo vreemd. Volgens mij is het namelijk normaal dat ze ongecontroleerde bewegingen hebben en af en toe iets trillen. Maar de spanning in haar lijfje is wel opvallend, maar dat kan ook stress zijn.
    Lijkt me logisch dat Luuk zijn hoofd nog niet recht kan houden, dat hoeft nu nog niet.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oke, dan ligt het dus niet aan mij dat de lijst niet geopend wordt. Dan moeten we even wachten op een van de dames om het te fiksen.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja wat raar ik zie het :(

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Kunnen jullie beebjes met de handjes de voetjes pakken?

Deel Deze Pagina