Komen best nog wel een hoop kindjes...gaan we nog een bedrag afspreken voor de kadootjes? Wil het niet al te gek maken
Ik stond bij hartige taart, maar zal ik dan fris doen? Doet iemand anders dat dan ook? Meeting bij Mrijn zaterdag 14 maart van 14-18u! Meisjes: Fenne Tessa Julia Elena Tess Rosalie Sofie Nora Ilse Jongens: Finn Luuk Marijn Mike Bryan (vivi) Aaron Wie neemt wat mee: Bordjes, vorkjes, serviesgoed: Marijn Servetten: Boney Thee/koffie: Marijn Frisdrank: Wendy (2 cola, 2 sinas, paar pakken sap) & Taart 1: Debie (appel of kwark) Taart 2: Nathalie (iets met chocolade) Taart 3: Boney Arretjescake (lekker machtig!) Sanwiches: Hartige taart: Chocolaatjes: Nathalie truffels Kindertaartjes/muffins: Meiske Belgische bonbons: Dees
Wen, die &? moet daar nog wat achter? Ben jij het ook eens met geen hartige taart enzo? Het lijkt mij allemaal een beetje veel worden anders
zal ff woensdag kijken op het werk hoe druk het is in het boek misschien kan ik wat eerder weg werk namenlijk tot 16 uur
Aaron en Ilse toegevoegd... ik had lijstje echt even snel getikt, dacht de rest vult wel aan! Misschien moeten er ook wel kindjes af die niet komen? En hartige taart eraf is prima... ik bedoelde met die & dat iemand anders misschien ook drinken kan meenemen...
Meeting bij Mrijn zaterdag 14 maart van 14-18u! Meisjes: Fenne Tessa Julia Elena Tess Rosalie Sofie Nora Ilse Jongens: Finn Luuk Marijn Mike Bryan (vivi) Aaron Wie neemt wat mee: Bordjes, vorkjes, serviesgoed: Marijn Servetten: Boney Thee/koffie: Marijn Frisdrank: Wen (2 cola, 2 sinas, paar pakken sap) Frisdrank: Taart 1: Debie (appel of kwark) Taart 2: Nathalie (iets met chocolade) Taart 3: Boney Arretjescake (lekker machtig!) Sanwiches: Hartige taart: Chocolaatjes: Nathalie truffels Kindertaartjes/muffins: Meiske Belgische bonbons: Dees
Er komen best veel kindjes he! Ik zal eens gaan kijken voor een klein cadeautje. Heb eigenlijk nog geen idee wat ik moet kopen!
Ik hoop alleen heel erg dat ik dan al wat beter durf te autorijden... Als ik zo rij zoals nu denk ik niet dat ik kom hoor! Ik durf Leeuwarden echt nog niet uit!
Naatje, ik wil ook graag wat kopen voor allemaal, maar ga het ook niet groots aanpakken hoor. En dat verwacht ook niemand van je. Het gaat er toch om dat we elkaar weer zien? Een kadootje is dan leuk meegenomen toch? Ik moet ook nog op zoek naar wat leuks
Thirza, gewoon blijven oefenen. Ik vond het ook doodeng. Maar niet bang zijn en zeker blijven rijden. Over een paar weken ben je niet meer bang en vind je het niet meer eng. De 5000 gaan we zeker nog wel halen. Peter zit gezellig boven te werken.