Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Oke, dat is dus trillen. Nee, dat heeft Luuk niet.

Even een andere vraag, hoeveel voedingen krijgen jullie spookjes? Luuk zit meestal nog op 6 en 5 voedingen geven lukt niet hoor :(

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mijn onruststoker krijgt nog 6 flesjes van 120cc. Ze wil nog lang niet naar 5, vind het nog veel te leuk om papa en mama 's nachts uit bed te trommelen.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Suus, idd beetje dom en raar van de fysio... Als hij het zelfde verhaal had gehouden maar dan het woord spasme niet had genoemt zat je nu niet zo in de rats.
    En ongecontroleerde bewegingen hier ook... Dat is heel normaal hoor. Beebs weten nog niet dat ze armen en benen hebben. De bewegingen gaan automatisch.
    Tessa heeft hier echt nog niet door dat die handjes van haar zijn.
    Soms mept ze tegen de babygym en dan zie je ze kijken van: hoe kan dat nou dat dat beweegt? Maar het begrip is er nog niet.
    Maar ik geloof dat zulke dingen in oei ik groei staan.

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hey meiden
    ff snel.. lijst doet al een paar weken vreemd..
    MissN en ik hebben 'm al een paar keer proberen te openen, maar dat gaat dus niet.. kunnen er ook niet opkomen..
    ik zal het nog eens gaan proberen!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier sinds 2 dagen 5 omdat ze doorslaapt maar als ze niet doorslaapt 6 voedingen hoor ;)

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nee hoor, hier echt nog niet. Maar Tessa is dan ook stuk jonger.

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Morgen ga ik hier bijlezen meiden.. dan zijn jullie toch allemaal weg..hihi.. dan gaat het hier niet zo snel..
    heb het tot nu toe erg druk gehad...

sorry sorry sorry..
    Probeer wel alles bij te lezen, maar reageren lukt gewoon niet..
    Morgen ga ik mijn best doen!

kuzzies

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    voedingen.. meestal op 5 voedingen. Heel af en toe op 6.. (zoals vandaag omdat de nachtvoeding erbij zit omdat ze gisteren niet goed gedronken had ivm de prikjes...)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier een giga huilmiddag :rolleyes: misschien een sprongetje? ben er niet zo in thuis...

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    voetjes pakken.. nee dat doet nora echt nog niet hoor..
    die weet nog steeds niet dat haar handjes aan haar armen zitten..hihi... (begint nu wel te komen hoor..hihi)

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Als ik in oei ik groei kijk dan lijkt me dat de bewegingen van Tess "normaal" zijn. Maar blijkbaar ziet de fysio meer..... Maar alle reflexen zijn goed en ze baseert het volledig op de spierspanning. Maar Tess is nu eenmaal een opgewonden standje en de KA zei destijds dat ze leek op 1 van haar dochters. Dat was ook een meisje dat meer wilde dan dat ze kon. Daardoor was haar lijfje zo gespannen..... Tja, konden we maar even heel snel in de toekomst kijken.....

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees: hier ook nog meestal 6 hoor. Als ze doorslaapt 5.

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Luuk nog niet zien doen dus nee denk ik?

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik vind het al knap dat Tess haar handje in haar mond kan doen. Volgens mij verwacht die fysio gewoon al veel te veel van haar.

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    @Dees.. Elena zit rond de 7 voedingen.. inclusief dat ze net begint er eentje over te slaan s'nachts.. jippie! Enne raar wiebelen. Tja, moeilijk iets van te zeggen hoor, babies hebben eenmaal een wiebelig hoofdje, de een meer dan de ander, omdat de nekspieren nog niet sterk genoeg zijn. Wat is eigenlijk raar wiebelen?

Het sesamstraat pakket gaat terug. Toch een beetje prijzig en mn man vond het echt niet tof..

Reden tot een klein feestje.. Elena heeft zonder tepel hoedje gedronken gister avond! Ik ben aan de tepelhoed, omdat ze de tepel niet wilde pakken vanaf het begin. En gister pakte ze m 3 keer! Helaas wilde ze het vannacht en vanmorgen weer niet. Maar goed, ze heeft het in ieder geval een keer gedaan en ik heb er goede hoop op dat ze het vaker gaat doen.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tegenwoordig willen ze alles zo snel een naam geven.
    Het lijkt mij dat Tess net wat je zegt te gulzig is en alles wil opnemen en het dan niet kan verwerken. Zeker omdat het nu zo goed gaat de laatste weken dankzij de regelmaat.

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Suus, nora trilt soms ook met haar beentje hoor.. meestal als ze zich druk maakt. Spierspanning denk ik..

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee hier ook nog niet!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dat zou een sprongetje kunnen zijn Joma. Maar da's ook weer zoiets....tis gewoon moeilijk in te schatten. Ze kan ook gewoon een off-day hebben of last van iets. Pfff, konden we maar babytaal verstaan. Leg even de verantwoordelijkheid bij ons neer....

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    tuurlijk meid , dat is nu toch ook voldoende hoor.. ze is nog maar 9 weken wat denkt die fysio wel..

Deel Deze Pagina