5000 al? Jullie zijn toppers De buren waren op visite, zijn net weer weg. Wss gezellig. Nu moe (en misselijk ) dus zo naar bed. Kom nog even trusten zeggen en zeggen dat ik baal dat de meeting zo ver weg is want lijkt me zo leuk! Thirza, misschien kunnen we met zn tweetjes.. Is best een dapper idee van me nu maar lijkt me gewoon zo leuk. Nou ja, hebben we het nog wel even over. Ik duik nu mn bedje in. Trusten allemaal!
Oja, dat downloaden van dat filmpje lukt dus steeds niet Erg irritant. En mijn kapsel is ook stom. Wou ik ook nog even kwijt. Doeg! x
He, hier vanavond een bijeenkomst gehad.. hele dag druk, alweer niet bijgelezen.. snorry.... Wat ik wel weet: He fenne wat leuk zeg die kinderwagen! Leuk Wen eens te zien! Dees, je hebt alle recht op een potje flink janken! Maar meid weet wel.. na regen komt er echt weer zonneschijn. Alleen als er regen is, mag je dat best even accepteren. Man hou op, ik vond al dat je zo 'relaxed' reageerde.. ik was denk ik al eerder ingestort. Ik duim voor je dat je kleine menneke je wat rust gunt en dat t wat beter gaat op je werk. Yvonne was vast ff heel druk of zo.. maak je geen zorgen. SM hoe is het met je kleine meisje, wat zielig! Uh.. ik weet t even niet meer... ga lekker slapen... Trusten!
Zo dan, al 5000 pagina's we zouden ons moeten schamen Goedemorgen trouwens, Ben al een tijdje op, hond uitgelaten, zelfs al een paar keukenkastjes opgeruimd en gesopt. Mike is net wakker en zit nu lekker aan een krentebolletje! Straks douchen en aankleden, en dan alvast naar de Aldi, om wat boodschapjes voor zijn verjaardag te halen. Oja en een taart bestellen...ga em waarschijnlijk toch bij "de echte bakker" bestellen. Is misschien toch lekkerder. Het wordt wel een fototaart, alhoewel ik nog steeds twijfel haha. Ze hebben daar ook een cijfer slagroomtaart, maar die is maar voor 15 personen ofzo, dus dan moet ik er 2 hebben Ga zo nog maar een keer de bakker bellen. Mijn vriend vindt trouwens dat ik erg kan zeiken over een taart Waar haalt ie het vandaan Bedenk me opeens dat ik nog geen koffie op heb, ga ik maar ff pakken dan. Fijne dag iedereen!
Het lijkt mij ook super leuk! Vandaar dat ik die drie uur reistijd maar negeer . Met z'n tweetjes kan natuurlijk! Ik ben er zelf nog niet helemaal over uit of ik Aaron meeneem. Dat doe ik denk ik alleen als ik via Den Haag ga. En ik moet nog maar zien of ik het allemaal aandurf! Ik durf op dit moment Leeuwarden nog niet eens uit!
goedemorgen thirza, lekker zo de auto pakken en oefenen. Meeting; iedereen heeft het over een cadeautje meenemen, maar weet niet zo goed wat, ben bang dat we straks allemaal met een boekje of een badeendje aankomen dus als iemand nog leuke originele tips heeft hoor ik t graag. Is de voorleur appel of kwarktaart? Of beide Pas de tweede dag van mijn vakantie en weet nu al niet wat ik moet gaan doen? Dacht veel te gaan fietsen met ilse maar zo mooi weer is het helaas niet.
Goedemorgen trouwens! Even een korte mededeling... Ik ben misselijk! Blegh... En verder vind ik het heeeeeeeeeeelllllllllll knap van Joma en Meiske dat de 5000 pagina's zijn bereikt. Maar ik vind eigenlijk ook dat het niet helemaal meetelt met al die onzin berichtjes! Hahaha! Joma, zou leuk zijn als je ook naar de meeting komt! En over de meeting... Zet achter mijn naam maar een vraagteken... Ik moet echt nog even vertrouwen krijgen in autorijden! Ik wil wel super super super graag komen hoor! Maar dat geloven jullie vast wel! Maar op dit moment durf ik gewoon nog niet... Maar dat weten jullie nu ook wel...
Noraa; Je moet gewoon komen! Op de snelweg rijden is juist minder eng als in de stad. Je blijft gewoon continu rechts rijden, dan komt het wel goed!
Goh, Lune niet meenemen is natuurlijk ook een optie.. Ik zie er vooral tegenop om met haar zover te rijden. Noraa, als we samen kunnen rijden wil ik wel rijden hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat nog niet durft, dat durfde ik ook niet toen ik net mijn rijbewijs had. Ik reed toen alleen nog maar de route die met rijles ook altijd reed haha!
goedemorgen kletstantes ik wil ook dol graag komen hoor , ik overweeg dan toch de trein nog even , of was je huis met de bus niet te bereiken mrijn ? of deden we het nou ergens openbaar? want dacht daar ook wat van te lezen ... naja
Ja, ja, ja! Leuk! Haha, als ik niet hoef te rijden! Of hooguit naar jouw huis ofzo, dan kom ik wel hoor!
Volgens mij is het nog steeds bij Mrijn thuis. En het openbaar vervoer was daar geen optie heb ik begrepen .
Zeker jammer Mys! Helaas passen de kiddies ook niet meer in maxicosies anders was het makkelijker geweest! Dan kon iemand je van het station pikken!
Hihi dat dacht ik wel Welke datum is het nog maar? De 14e toch? Goh, ik moet even omschakelen, ging er steeds vanuit dat ik niet ging. En komen er nu niet veel teveel voor Mrijn? Het worden er steeds meer namelijk Mrijn..? Ik ga even Lune op bed brengen en kijken hoever het nog maar rijden is en wat voor ons samen dan handig is om waar af te spreken. tozzo
mja , ik ben niet zo'n zeikerd , als het een kleine 5 min rijden is zet ik hem wel zo in de riem , maaaaar ja ,.... volgens mij kwam der niemand daar ..
Ik weet hoever het station van Mrijn d'r huis is, maar ik kan je daar oppikken, nadat ik Ariel heb afgezet Dan zou je em even vast moeten houden, lijkt me geen probleem toch?