Dan ben ik misschien wel een zeikerd! Maar op die manier zouden jullie niet bij mij in de auto mogen zitten!
riem is riem he noraa hahahahha en ik zeg duidelijk . als het NIET ver van mrijn is anders doe ik het ook niet hoor ..
Ook in kleine stukjes kunnen grote dingen gebeuren mys! Maar goed, ieder zijn ding. IK zou het niet doen iig... Ik ben er geen voorstander van! Maar goed. Het kan misschien ook dat iemand zijn meerijders + kids afdropt bij Mrijn, en dan is er een autostoel vrij he! Alleen dat moet diegene haar kindje misschien wel bij "vreemden" achter laten eventjes. Of heel misschien Maja en ik! Want wij nemen waarschijnlijk de kids niet mee! En dan is er ook een autostoel vrij!
oooh das ook een optie noraa jij denkt iets sneller hahahah , kei goed meis dusssssssssss... dan is er niks aan de hand , als dat kan
maar bijv , naatje zegt ik kom je dan even halen als ik ariel heb afgegooid , dan is roos der stoeltje leeg
haha, ilse zit hier tijdens hele lange ritten echt wel eens bij mij op schoot, (tijdens wintersport bv uurtje los op achterbank) snap al die veiligheidseisen wel maar ga echt niet met een jankend kind zitten en ze kunnen geen kant op. Doe het wel alleen als het rustig op de weg is, maar goed, er kan altijd wat gebeuren, maar ja, kan ook van de trap afvallen, met de fiets omkukelen, aangereden worden als ik naar de ah loop enz.
zitten jullie kids trouwens voor of achterin de auto, Ilse bij paul achterin omdat we dan samen in zijn auto zitten maar bij mij in de auto voorin, vind ik fijner en veiliger bij mij, anders kijk ik steeds achterom
ben daar vrij makkelijk in, word soms zo moe van alle veiligheidseisen, meeste ongelukken gebeuren nog steeds om en in huis
nou dan ziet het er naar uit dat ik misschien toch wel komen kan .. hahhaahah nou ik ga me klaar maken , heb met een vriendin in het centrum afgesproken wat te gaan drinken bryan gaat mee achterop leuk leuk ., kan eindelijk de deur uit
ik ga mezelf en ilse maar eens aankleden hopelijk vanmiddag stukje fietsen, ben weer druk aan het streep je slanken, hihi veel plezier mys
Goedenmorgen, even snel vanaf mijn (nieuwe) werkplek: Fenne, alsnog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Ik heb de foto's gezien en je kunt zien dat je een geweldige dag hebt gehad, met vriendjes en veel kadootjes. En uiteraard lekkere taart, of kreeg je een stukje van de cake? Wen, sorry dat ik jullie gisteren niet gefeliciteerd heb, maar ik was 's avonds helemaal gesloopt door de verhuizing. Alsnog proficiat met de eerste verjaardag van jullie dochter! Zag nog een lijstje voorbij komen voor de meeting met de naam van Tess erop. Wij kunnen helaas niet komen, het is echt te ver. Dat gaat Tess absoluut niet trekken, zolang in de auto overdag. Vind het wel erg jammer, had jullie graag weer gezien allemaal. Nu even snel verder met werken, want daar is gister door de verhuizing niets van gekomen. Ons nieuwe kantoor is werkelijk prachtig! Alles nieuw en enorm veel ruimte....zooooo mooi. Kussies.
Noraa, het is vanaf hier 2,5 uur rijden naar Mrijn. Zou je wel naar Assen durven rijden? Dan kan ik je daar oppikken namelijk. Denk dat het vanuit daar nog ruim 2 uur rijden is. Als ik over Leeuwarden zou moeten rijden, rij ik een uur langer, vind ik wel heul veul.. Ik zou Lune ook niet voor een paar minuten los in de auto durven zetten, ben daar best 'streng' in. Natuurlijk gebeuren er in om het huis meer ongelukken maar dat heb je niet zelf in de hand, als Lune iets zou overkomen in die 3 minuten dat ze los in de auto zou zitten zou ik het mezelf nooit vergeven.. Maar goed, wat al gezegd werd, ieder zijn ding. Gelukkig zijn we allemaal anders, werd ook zo saai als het niet zo was
Ooh leuk hier worden plannen voor de meeting gemaakt. Maaruh ik kom definitief niet hoor En hier zet ik Sara ook niet los in de auto hoor. Hoewel ik haar laatst in de taxi heb meegenomen, dus dat is eigenlijk hetzelfde... Nou hier gaat het nog steeds niet echt goed. Gisteravond heeft Sara nog twee keer overgegeven, ik heb haar daarna nog worteltjes en een appeltje gegeven dat is er ingebleven. En nu net heeft ze een flesje op van 150ml melk, maar ze is zo hangerig en wil meteen weer naar bed. Daarbij voel ik mezelf ook niet lekker, heb ook 2x overgegeven en de hele dag door een misselijk gevoel. bah. okee genoeg geklaagd. Ze heeft wel genoeg plas,poep en schijt luiers
los bedoel ik bij mij op schoot of naast mij he, rijd dan dus niet zelf. sm wel fijn dat ze genoeg goede luiers heeft. Ga ff naar de ah lopen, ga aardappelpizza maken met een salade en kip, ben benieuwd of het lekker smaakt.