Noraa, hier heb ik 9 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald, en heb misschien 3x gereden. Dus pak die auto en rij iedere dag een stuk, hoelanger je wacht hoe moeilijker het wordt.
Nee, ov is helaas niet echt optie naar dit gat... Het station is 20km verderop en er rijdt 1 bus naar het dorp en dan moet je nog een km of 2 lopen... Kan me voorstellen dat je dat niet echt ziet zitten.
Moet allemaal best passen hoor. Ik hoop niet dat jullie denken dat ik voor iedereen een stoel heb want dat gaat echt niet lukken, maar staplaatsen genoeg. Ik tel zo'n 14 zitplaatsen dus als het veel meer meiden worden, moet iemand nog wat opklapstoeltjes meenemen. Ik maak me alleen een beetje zorgen over het drinken van thee en koffie met zoveel mensen of ben ik nou zo'n muts? Een high tea met sapjes is een beetje raar misschien, wat denken jullie? Vinden jullie het vervelend om de begintijd wat te verlaten? Juul slaapt tot plm half 3 en haar kamer is op de begane grond. Als we het van 3 tot 6 doen heb ik nog even tijd om de boel klaar te zetten en met 3 uur zijn de meeste dreumesen weer overprikkeld zat, toch?
Het is 20 min rijden incl snelweg... Lijkt mij een beetje eng om Bryan op schoor te houden, maar als jullie het aandurven...
Wat jammer SM, dat je niet komt! Wat sneu dat jullie nog steeds niet helemaal lekker zijn, dat schiet niet op zo! Wat voor een ding? recept graag!
Denk alleen wel dat ik rond uurtje of half 5/5 uur terug ga, uurtje rijden en Ilse ligt dan om half 7 alweer op bed.
Mrijn, ik heb wel klapstoeltjes die niet veel ruimte in nemen. Kan er wel 2 of 3 meenemen. En hete thee met al die lopende en kruipende kids is misschien niet echt een goed idee nee. Ik vind koude drankjes ook prima. (ik drink toch alleen maar water) En 3u beginnen vind ik ook prima, 3 uurtjes is denk ik lang zat voor de kids. Maar word het eten wat we meenemen niet een beetje veel dan?
Zo! Ik heb hyves even bijgewerkt met foto's. (voor degene die het willen weten. Ik doe dat namelijk niet zo vaak...
600 gr aardappels 100 gr champignons 6 el melk 200 gr tomaten zout 2 bolletjes mozzarella peper oregano nootmuskaat 1 el olijfolie aardappel koken en pureren, melk, zou, peper en nootmuskaat toevoegen. In ingevette pizzavorm een bodem maken, Gebakken plakjes champignons erover, tomaatplakken erover, mozzarella plakken erover, beetje olijfolie eroverheen sprenkelen en 30 minueten in de oven Maak er sla bij en stukjes kipfilet Klinkt lekker toch? Hopelijk smaakt het ook lekker
Er komen zo'n 15 volwassenen dus 2 taarten (van jou en van Deb), wat hartigs van Thirza en chocola van Dees en Naat is toch niet heel veel? Over die dingetjes voor de kinderen, dat is GEEN verplichting hoor! Het kan ook een doosje rozijntjes zijn of zoiets kleins.
Hmm, ik wacht jouw ervaring even af Ik maak vanavond een stamppotje met sperciebonen en gebakken rookworst (heb ik van het weekend bij een of ander programma voorbij zien komen). Vinden jullie het koken ook zo lastig nu de kinderen steeds meer mee-eten? Ik ben erg van de salades en Mexicaans en dat is niet echt dreumesvoer. En om nou elke dag aardappels met groenten te eten...
klinkt ook lekker mrijn, als het echt lekker is moet je hier van de week ook maar ff recept neerzetten o en sapjes/ water enz is prima toch, thee moet wel zo hoog staan nu willen die dreumessen er niet bijkomen
Ik heb idd even gekeken, en het is 30 minuten rijden, dus dat is geen optie. Maar Mys rijdt volgens mij nu met Noraan en Maja mee Ik heb trouwens ook 2 klapstoelen van de Ikea, die kan ik wel meenemen als het nodig is