Ik zoek ook schoentjes die overal bij kunnen! Ze krijgt niet bij elke outfit andere schoentjes namelijk. Wordt een te dure grap dan met vier kinderen!
Ik ben vanmorgen hier even bij de schoenenzaak geweest. Ze meten daar ook schoentjes op. Hier hebben ze het merk Gattino. Volgens hun liepen de kinderschoenen niet en zijn ze nu met 40% korting allemaal. Ik ga dus morgen gelijk even opmeten en kijken of er nog wat leuks tussen zit. Ik had al even gekeken, maar ik vond het nou niet echt bijzonder wat er nog stond. Wel jammer, ik wou dat ik dat eerder had geweten.
Ja Naatje, goed omschreven, kleurrijk Ik denk toch dat het die zilveren gaan worden, of ze moeten in de schoenwinkel nog andere hebben staan. Ik had hele leuke in de etalage gezien, maar die beginnen pas bij maat 22
Haha, de hond zit al een kwartier kwijlbekkend (bij wijze van spreken gelukkig!) in zijn mand te wachten tot hij een kans ziet om die rozijntjes in 1 seconde naar binnen te werken. Eerst even wachten tot ik weg ben natuurlijk. Zo slim is hij wel!
nou ik vind het echt schoentjes , alleen dan niet met een zooltje , omdat ze dat nog niet echt mogen nu , en 5,95 per paar , dus echt niet duur
lieve meiden ik zie net een lijst van de meeting voorbij komen waar ik ook op sta maar ik kom toch niet hoor ik kan dan helemaal niet