@mys ze mogen wel schoentjes met een zooltje als het dan maar een flexzooltje is bryan heeft die ook en die zijn heel goed om te leren lopen
Hier nogmaals de lijst. Finn laat ik er nog op staan. Wacht even Debora af. Meeting bij Mrijn zaterdag 14 maart van 14-18u! Meisjes: Fenne Tessa Julia Elena Rosalie Sofie Nora Ilse Lune (komt niet mee, maar haar mama wel!) Jongens: Finn Luuk Marijn Mike Aaron (komt niet mee, maar zijn mama wel!) Bryan (mys)?? Wie neemt wat mee: Bordjes, vorkjes, serviesgoed: Marijn Servetten: Boney Thee/koffie: Marijn Frisdrank: Wen (2 cola, 2 sinas, paar pakken sap) Frisdrank: Taart 1: Debie (appel of kwark) Taart 2: Nathalie (iets met chocolade) Taart 3: Boney Arretjescake ($lekker machtig!) Sanwiches: Hartige taart: Thirza Chocolaatjes: Nathalie truffels Kindertaartjes/muffins: Meiske Belgische bonbons: Dees
Ga morgen maar eens kijken bij de Hema, zoek ook nog een leuk truitje Ik heb ook nog dat pakje van kerst, maar dat lijkt me net weer een beetje TE, maar het is wel feestelijk
@ viv , nee ik bedoel echt harde zooltjes , die flexzooltjes mag wel ja , maar die zijn harstikke duur , dat hebben we nu nie , dus dan maar deze
Ik heb trouwens sinds vannacht hele felle pijnlijke steken in mijn rechter borst. Doet echt zeer. Ik heb dan een paar minuten lang steken en dan is het weer over. Ik werd er vannacht gewoon wakker van.
Hoi dames! Heb niet terug gelezen want ik heb de nacht weer in het ziekenhuis gezeten... Eergisteren gooide Finn tijdens het eten alles eruit. Toch nog wat yoghurt op en naar bed. 's avonds bij z'n papfles wilde hi niet veel. Marc komt beneden en we horen Finn hoesten: weer alles eruit. M'n pa en z'n vriendin zijn hier dus wij hadden van onze hoekbank met poef 1 groot bed gemaakt, en daar heeft Finn de hele nacht bij me gelegen. 's nachts een beetje laten drinken. Gisteren niet willen eten, alleen vanille vla. nou ja ook goed. Hij gaat naar bed en na 2 uur hoor ik hem huilen, dus ik naar boven en wil hem oppakken: alles eruit... en het ergste: marc was 's middags al spugend en met flinke diarree thuis gekomen. Dus naar het ziekenhuis. En na hel lang wachten werd hij opgenomen ter observatie. Gelukkig niet meer gespuugd wel diarree. Hij is gelukkig weer thuis omdat met het beetje dat hij eet z'n glucose goed blijft (tis een wonder met die Mcadd). Hij ligt nu uitgeput te slapen. en m'n pa en z'n vriendin zijn ook doodziek geworden. Alle 2 de hel nacht boven de wc gehangen! Ik moest vanochtend spugen maar was meer van de honger leek het. Daarna niks meer alleen honger. (zo voelde ik me ook toen ik de eerste weken zwanger was :, maar zal ook het virus wel hebben ) Pfff en ik ben echt al weken zo ontzettend moe! Heb met marc afgesproken dat ik binnenkort een weekend naar een vriendin ga. Zei al: als ze een bed heeft dat ziet ze me niet meer geloof ik!
Oudenbosch en Zevenbergen is ongeveer even ver weg. Kan je kijken welke verbinding het beste uitkomt vanaf jouw huis.
ik zit ook te kijken naar de meeting. Wil dolgraag komen maar met het ov is het niet te bereiken en ik denk niet dat er iemand uit de buurt komt....