en de schoentjes, wit met zilvere details en bloemetjes er op... beetje wazige foto volgens mij... deze dus:
Hoi! Jullie hebben weer flink geluld zo te zien! Ik ga straks even teruglezen, ga zo eerst Lune op bed brengen. Ben vandaag met mijn mama en Lune naar mijn oma geweest en naar de meubelboulevard en intratuin. Lune wil steeds bijna niks eten en is heel moe. Ze bijt ook steeds op haar wangetje en ik vermoed tandjes. Ze is nu heel jengelig en wil geen hap eten dus doe haar eerst even naar bedje.
Leuke schoentjes Wen! @Lune; Die rottandjes ook altijd, maar je hebt ze zo nodig. Ga maar lekker slapen, dan heb je er niet zo'n last van! @Maja; Leuk hoor Intratuin en woonboulevard! Nog wat gekocht?
Zo, ze ligt op bed en ik heb een diepvriesmaaltijd voor mezelf in de pan. Af en toe even roeren (niet vergeten!) Ik laat Lune trouwens gewoon liggen, denk dat ze de nacht wel doorslaapt. Leuke outfit Wen! Dat jurkje zit nog steeds in mijn hoofd om te bestellen hihi.. Legging in die streepjes heb ik wel, net als die met die roosjes Fenne aanheeft maar wist je al geloof ik Staat haar trouwens superschattig! En stoer! Naatje, heb niks gekocht! Wil straks als de zon een beetje gaat schijnen de tuin leuk maken dus doe ik dan. Hmm, die maaltijd stinkt.. Volgens mij is hij ook vies, ben benieuwd. Even eten zo, kan ik weer niet kletsen, aaah!
Hee, ik zie de bloemetjes nu wel Wen! Op de site zelf zag ik ze niet goed. Echt heeeel erg leuk! Deze heb je van die vrienden gekregen? Leuk kadootje Oe, roeren..
Klopt, schoentjes van vrienden als gecombineerd kraam/verjaardagscadeau... erg blij mee! En het kledingsetje is ook verjaardagscadeau want had voor 70 euro aan bonnen bij de kledingzaak hier en dus vandaag al een stukje verzilverd door dit setje te kopen... Maja, het jurkje is wel echt heel cool hoor, de voering van de capuchon is namelijk ook met die roosjesstof en dat staat dus heel leuk met die legging...! (whahaha kijken of ik je weer over kan halen dat het echt echt heel leuk is zoals dat spijkertuinbroekje) Lune nu lekker te slapen? Fenne slaapt nu ook en ik zou best willen dat ze wakker zou worden want zo bij schoonmama eten... Vincent is namelijk jarig en zij wilde lekker koken: prima!
Wen, alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van Fenne. Ik zag bij thuiskomst dat mijn bericht niet geplaatst was, hmmm, sorry Zo te lezen was eht een leuke dag. Haha, het jurkje heb ik kunnen laten hangen, dat kwam door de bloemetjes... Leuke schoentjes!
Al blij met je haar trouwens? Ik ben even met mijn hele hoofd niet blij... sinds de zwangerschap heb ik standaard als ik ongi ben pukkels!
Wow! Je mag dus gewoon voor 70 euries voor Fenne shoppen bij die leuke winkel Dat is niet verkeerd En zit er echt hetzelfde stofje van de roosjes in de voering.. *zucht* dat soort dingen moet je toch niet zeggen.. aaah! Lune slaapt idd al, ze was ook zo moe en niet helemaal lekker. Gezellig bij schoonmama eten! En er wordt voor je gekookt, ook fijn Ik ben ondertussen mijn maaltje aan het wegwerken, is nog redelijk te eten.
Nee, ik ga donderdag weer naar de kapper.. 8) Wat stom van je pukkels! Blijven ze dan ook lang? Lijkt me heel irritant.. Maar je hebt een hartstikke leuk hoofd, af en toe een pukkel kan ie best hebben Beetje jammer dat je niet kan komen koffiedrinken..