Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Luuk slaapt door en heeft er 6. Hij komt echt zo'n beetje elke 3 uur wel, soms na 4 uur.

Ooh, hij huilt weer, 3 en een half uur na de vorige voeding. Dan ga ik maar weer voederen......

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sorry hoor, maar als ik dit allemaal lees heeft OF Tess geen spasme of alle beebjes hebben spasme. Nou, kunnen jullie wel nagaan wat ik dan wil geloven....

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn hoop dat ze het nu doorheeft ;)

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Volgens mij moet ik me meer zorgen gaan maken als Tess WEL haar voeten pakt en vooral als ze dan haar sokken gaat verwisselen.....
    Maar de fysio zal dat dan wel normaal vinden.....

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Die bewegingen zijn echt heel normaal. Als ik Tessa rechtop hou dan gaat dat hoofd ook alle kanten op.
    En hier ook wel eens trillen bij inspanning. Zeker na badje.

6. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hoe kun je dat terug sturen dan, want ik zie er eigenlijk ook wel vanaf denk ik.. tis idd best duur ja

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja precies , dan hebben ze het allemaal :)

8. 40plusmama

Wat Luuk trouwens wel erg veel doet is sabbelen op zijn handje, armpje of op een doekje of mijn schouder. Hij doet het als hij op mijn schouder hangt en sabbelt alles nat. Meer die dit doen of zal het door zijn reflux komen? Hij hangt ook de hele tijd met zijn tongetje naar buiten maar dat hoort echt bij de reflux.

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nou, Dan hebben ze allemaal maar een spasme of niet .. :) Nora heeft 'm dan in ieder geval wel!

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Doet Nora ook.. Handje vind ze veel lekkerder dan die tut.. mijn trui vind ze ook lekker en zodra er iets bij haar mond in de buurt komt gaat haar mond al open!

11. 40plusmama

Mom2be, mijn vent zou ook over de emmer zijn als ik wat zou kopen. Bij mij gaf ze snel op. Ik was er niet en ze liet het pakket achter en ik mocht bellen als ik wat wilde :rolleyes:

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    8) Moet je zeggen de volgende keer.
    En daarna klimt ze uit de box...
    hihi

13. 40plusmama

Ik ga spookje voeden en nieuwe kleertjes aantrekken.

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook sabbelen hoor maar dat hoort ook bij het reflux die zuigbehoefte.. als hier haar speen uitvalt dan moet ze sabbelen en dan heel haar hand in de mond en dan als een gek of haar leven ervan afhangt soppen en ook tegen mij aan en op haar mouw of monddoekje!! en tong uitsteken ook! dat is toevallig nu wat minder hier.. ;)

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :) :) :) Dat zou inhouden dat jullie tess :) SUPERTESS :) is geworden! ;)

16. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja en smeert ze vervolgens haar eigen boterham.. tis toch van de zotte of niet.. die gasten sporen echt niet

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees: hier ook gesabbel. En idd veel op haar handje of op schouder/spuugdoek

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    2/04/2008 om 0:17
    Vanavond tot uiterlijk morgenavond zullen alle leden die geregistreerd waren met een geldig e-mailadres een nieuw wachtwoord in hun mailbox krijgen. Aangezien we meer als 40.000 e-mails moeten sturen zal dit enkele uren in beslag nemen.

1/04/2008 om 11:40
    Helaas moeten we u melden dat het momenteel niet mogelijk is om nog oude data terug te krijgen. De back-ups die wij genomen hebben zijn corrupted en dus niet meer herstelbaar. Binnen maximaal 48uur moet u terug aan de gang kunnen gaan met uw oud account (zonder data).
    Een programmeur is nu de server deftig aan het configureren, zodat hackers niet meer hun exploit kunnen gebruiken. Belangrijk nieuws betreft inactieve accounts op Webklik: Alle accounts zijn de afgelopen dagen op inactief gezet. Helaas hebben wij dit niet gedaan, en wij hebben sterke vermoedens dat hier weer hackers achter zitten. Momenteel zoeken wij naar een oplossing om alles terug te zetten. Wij weten echter nog niet hoe groot te schade is. Op dit moment wordt elk nieuw account meteen geblokkeerd. Ook hier hebben wij geen verklaring voor. Wij verzoeken alle leden om zich tot dit forum topic te laten, en geen nieuwe aan te maken. Verder hebben wij goed nieuws wat betreft de nieuwe versie van Webklik. Momenteel hebben wij 25% af van wat er moet gebeuren. Wij proberen om dit zo snel mogelijk af te hebben.

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Dit stond overigens op web-klik..
    ik blijf het proberen

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547