Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suus had je nou iets speciaals gedaan waardoor tess nu zo rustig is?

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha Debie, wat niet?

Euhm, andere voeding (hypo-allergeen), sab simplex, johannesbroodpitmeel, kleinere speen (waardoor ze langer en harder moet zuigen), slapen in de wandelwagenbak, inbakeren, ik ben een stuk rustiger (kan ook uitwerking hebben). Dus wat het nou is...geen idee. En daarbij, kan ook een toevalstreffer zijn. Over een paar dagen kan ik er meer over zeggen. Voor nu: GENIETEN!

Is Ilse ook onrustig?

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sinds twee dagen erg onrustig. en veel huilen. Niets helpt.

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ah meid, ik weet hoe je je voelt. Machteloos gevoel he? Heb je zelf een idee waar het aan kan liggen?
    Is ze wel te troosten?

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje wat een rot nieuws :( dikke knuffel hopen dat hij snel opknapt en weten hoe het komt.....

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    beertje heel veel sterkte meid.... dikke knuf

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wauw super nieuws en hopen dat Tess zovooruit gaat, doet je goed meid lekker van genieten ;)

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ze is dus niet te troosten tenzij ik haar weer aan de borst leg, (dan drinkt ze niet echt maar komt wel even tot rust) maar dan is ze echt helemaal over de toeren, heel hard huilen, rood hoofd, heel het lichaam gaat op en neer. Echt zielig. Denk dat ze veel last heeft van krampen, maar zeker weten doe ik het niet.

Erge is dat je op een gegeven moment zelf mee gaat huilen.

Venkelthee gister 40 cc gegeven, maar deed niets volgens mij, ga zo cinababy kopen, kijken of dat wat doet.

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Gwen heeft gister haar laatste fles om 12 uur gehad en kwam vamorgen pas om 6.15 :confused: was wel lekker :) iedere nacht maakt ze nu opvallend een half uur langer, eergister 5 uurtjes, gister 5,5 uur en nu ruim 6 uur..... ;) mag ze van mij blijven doen!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach meid vervelend hoor! hopen dat snel beterder gaat, want je voelt je zo machteloos he :(

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Dat is wel lekker joma. Ilse slaapt vanaf het begin 's nachts erg goed. Zelfs afgelopen twee dagen dat ze alleen maar huilt, maar als we haar eenmaal in bed hebben slaapt ze zo'n 5 tot 6 uur.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @dwazie ben benieuwd meid woensdag naar Elise :) gaat het goed?

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    machteloos voel je je zeker. las op internet dat als het krampen zijn het tussen de 2e en 3e week mestal het ergste is en na 6 weken meestal wat gaat afnemen, pas na maand of 3 zijn de darmen goed. Hoop wat eerder als dat het is.

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo, da's lekker Joma. Zo kun je het mooi een beetje oprekken. Ik zie hier de nachtvoeding er voorlopig nog niet af gaan, ze meldt zich nog keurig om de 4 uur. Maar dat is het laatste van mijn zorgen. Ik slaap wel weer in daarna, dus dat scheelt. Maar lekker meid, geniet er maar van. Binnenkort kun je weer een hele nacht doorslapen.

Debie, dat klinkt wel als krampjes ja. Je kunt idd cinababy of sab simplex proberen. Kan in ieder geval geen kwaad.
    Snap heel goed dat de tranen meevloeien, had ik ook hoor. Dan ging ik buiten zitten met een sigaretje en even lekker een portie janken. Kon er daarna weer iets beter tegen.
    Dikke knuffel!

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja ik ben ook benieuwd.... het gaat heel goed hoor.. alleen het doorslapen niet...

en joma volgens mij heb jij echt een wonderbaby... geniet er van haha

16. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hallo mama's

Hier is veel gebeurd las ik. Vooral even schrikken wat Wen betreft. Gelukkig gaat dat al wat beter.

Hier druk druk, madam wil overdag alleen maar in de box slapen (met al het lawaai om haar heen). Gelukkig s'nachts wel in haar eigen bed (ze slaapt bij ons op de kamer).
    Verder alles goed hier.

Groetjes,
    Miranda

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hey Miran, goed om weer wat van je te lezen. Dus jullie genieten er lekker van?
    Fijn dat alles goed gaat!

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Dank voor je reactie. Ik hoor wel geluiden, maar niet alles. Ik zal nooit de woorden kunnen verstaan, hooguit hoor ik mijn naam wel roepen/noemen. Ik hoor wel de geluiden van Matthew komen. Maar of hij huilt van pijn of aandacht, is het voor mij moeilijk in te schatten.Daarom ga ik vaak op mijn gevoel af en naar de lichaamstaal/mimiek van Matthew kijken wat hij bedoelt/wilt.
    Zoals vannacht hoor ik hem niet kokhalzen (hij was enieg tijd verkouden, slijm in de luchtwegen), bleek hij al gespuugd te hebben. Mijn vriend greep gelukkig meteen in zodat Matthew niet gaat stikken (eng hoor).
    Gelukkig slaapt hij nog wel bij ons. Geadviseerd wordt de eerste 6 maanden bij ons slapen uit de veiligheid.

X

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Beertje balen meid dat damian is opgenomen. Hopelijk is hij snel weer thuis bij jullie! ;)

Dikke knuffel

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Thanx meiden! heb zo te zien op dit moment wel een wonderbaby geloof ik :rolleyes: ben trots op der! :)

@Dwazie fijn dat goed gaat en het dat ze nog niet doorslaapt komt vanzelf! ;)probeer de laatste voeding meer te geven probeer de nachtvoeding als ze nog komt minder te geven ;) werkte hier perfect!

@Miran oh hier ligt ze af en toe ook wel in de box maar meer in der eigen bedje!

@Debie lekker dat Ilse goed doorslaapt ;)

Deel Deze Pagina