Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi!

Ik was hier volgens mij nog helemaal niet geweest vandaag. Wel steeds meegelezen. Maar ik was te druk met niks en had gewoon niks te melden en dus ook geen zin in reageren ;)
    Hier afgelopen nacht ook een overstuur meisje. Tot 3x toe. Toen ik thuis kwam om 12u gisteravond hoorde ik Peter al boven met haar in de weer. Ze was krijsend wakker geworden. Na een slokje is ze lekker gaan slapen. Toen om 2u weer en om 3 u en om half 6 :( En dan na 3 dagen werken.... Jullie weten vast wel hoe ik me voel vandaag :( Ik heb dan ook het plan om vroeg naar bed te gaan. Ik ben toch chaggie en dus vast ook niet gezellig voor Peter. Die is nu even naar de wuper om wat lekkers te halen voor bij de koffie. :)
    Fijne avond allemaal

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En ik heb vandaag Wie is de mol gekeken, dus de kust is veilig hier ;)

Wie denken jullie dat het nu is van de overgebleven 3? Ik verdenk nog steeds Anniek. Maar ik heb meerdere theorieen.
    John is zo onschuldig, dus ook een hele goede mol. Vivienne zou het ook heel goed kunnen zijn. Die is wel aan het mollen steeds, maar het valt niet echt op. Maar Dennis had John als zijn mol en die is er nu dus uit... Nee, ik blijf bij Anniek. En anders Vivienne. We zullen nog even moeten wachten tot donderdag.

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kom me afmelden voor vandaag.
    Pfff zit er even helemaal doorheen. Kinderen al daaagen strontvervelend, man die alleen maar werken kan :( Hij had gisteren en vandaag vrij. Nou, ik heb hem bijna niet gezien. Ik weet wel dat er in ons nieuwe huis ook nog zat gedaan moet worden, maar ik had het iets gezelliger verwacht deze dagen. En nu is meneer weer weg. Klusje doen bij zwager. Dus ik baal.
    Sorry voor mijn geklaag, maar het lucht wel een beetje op.
    Volgende week gaan ze weer naar school, dus ben ik ook een stuk vrolijker en heb ik ook weer wat meer tijd om hier te zijn!
    Fijne avond!

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik zoef ff voorbij ben doodmoe drukke dag gehad, het gezin gaat opzicht goed maar kindje is al meer dan 10% afgevallen dus er gaat heel veel energie inzitten, welverdiende energie hoor want ze drinkt nu al beter maar pfff moest dat nu in mijn eerste gezin alleen ;) ze hebben wel tegen mijn leidinggevende gezegd dat ze ontzettend tevreden zijn, en daarop heeft mijn leidinggevende ook te kennen gegeven dat ze me ook heel erg vertrouwd in het vak :) :)

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zoef ik zoef lekker naar de bank

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi, even snel.. Jeroen en ik hebben geen ruzie meer, kom morgen wel even verslag doen maar wou jullie even op de hoogte brengen na mijn gedeelde drama van vanochtend :)
    Trusten! xx

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedemorgen allemaal

dacht kom ff bijlezen van gisteravond voor ik ga werken maar ik zie dat dat helemaal niet nodig is, waar was iedereen gisteren?

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    maar goed ik ga ff bij mijn kleine man kijken en dan ga ik weer werken tot later allemaal

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    goedemorgen lieverdjes ,

sorry dat ik niet geweest ben gisteren , had het druk
    ik ben ook even ego want volgens mij is bryan niet lekker, hij was vanmorgen om 6 uur al aan het huilen , nou doet hij dat vaker , dus echt reden om op te staan hadden we niet ,
    nu om kwart voor 7 weer huilen , en kostneigingen vanuit het hoesten , dus ron is maar op gestaan , ik mocht uitslapen ,
    roept ron ineens , of ik even wil komen , dus kom ik
    een hele smerige geur in bryan zijn kamer, hij zat helemaal onder , tot in zijn haren zat het , dus om 7 uur zat bryan in de was bak om te wassen
    met vervolgens dat hij zijn fles melk niet wil ...
    vreemd hoor :(

na da was het

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zo en toen hadden we heb even in bed gelegd , heeft hij over gegeven , en weer een spuit luier :( ... snap er niks van
    heb weer het bed kunnen verschonen , had ik net al gedaan , en weer een schone pyama ,

ik ga even een was machine aan zetten , want anders word het niks denk ik

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Fijn dat het weer goed is Maja. Al weet ik eerlijk gezegd niet wat er mis was :oops: . Dus jij hebt nu wel een onderhoudsbeurt gehad? :)

Mys, wat balen meis. Tsja, het heerst blijkbaar nog steeds dus. Luuk spuugde vorige week en nu heeft hij weer wat dunnere poep. Vanmorgen had hij trouwens dik slijm erbij in de luier. Weet iemand wat dat is en of het kwaad kan?

Nou, hem wakker maken voor de laatste fles heeft ook geen zin dus. Om 22.30 hebben we hem wakker gemaakt en hij dronk maar 30cc. Om 1 uur was hij wakker en is na 10 minuten mekkeren weer gaan slapen. Om 4.45 vanmorgen was hij weer klaarwakker dus eruit gehaald. Hij had een flinke volle plasluier en weer gepoept dus dan snap ik dat hij wakker was. En om 7.30 was hij weer wakker dus we hebben weer niet uit kunnen slapen. Ik ben benieuwd hoe lang ik dit ga trekken.

Gisteren bij Yvonne geweest en dat was heel fijn. Eerder zei ze dat we het contact niet hoefden te verliezen na de therapie maar gisteren zei ze duidelijk: wij houden contact straks, dat wil ik graag. Heel fijn want ondertussen ben ik behoorlijk veel om haar gaan geven en zij om mij. We hebben gisteren ook weer samen zitten lachen en huilen. Ze is lief....

Ze krijgt vandaag de sleutel van haar nieuwe pand en deze week ga ik haar helpen verhuizen en verven. Donderdag heb ik eerst een gesprek en daarna heeft ze vrij gehouden en gaan we aan de slag. Ik kan veel laden in mijn auto dus we rijden met die van mij op en neer. Leuk, verven, dat is lang geleden.

Vandaag staat er een wandeling op het programma. Het wordt vandaag zachter en de zon gaat schijnen dus we gaan lekker de hort op.

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hey deesje ,

balen van de nacht joh :( , misschien toch iets van tanden of zo ?

da slijm , ? is hij verkouden ? want bryan heeft dat ook wel eens tijdens de verkoudheid

en ja hier , ik weet dat t heerst , maar dacht dat t minder was , maar dat is dus nog niet,
    hij is snot verkouden , hoest veel als een zeehondje , en nu dan hij heeft 30 cc op , normaal de hele fles , en die spuitluiers , lijkt me dat alles van gister avond er uit is gekomen ... even in de gaten houden dus ...

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    owja , en leuk dat het fijn was bij Yvonne :) en gezellig dat je helpen mag

14. 40plusmama

Hij heeft een beetje een loopneusje maar niet echt verkouden. Tandjes zou kunnen ja maar hij is daar nooit 's nachts wakker door geworden. Ik hoop echt dat dit een fase is die snel over gaat.

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja hoop het ook voor je , maar misschien kies of zo , ik weet niet wat hij al heeft hoor .. maar daar schijnen ze meer last van te hebben

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees, kan het niet zijn dat het een fase is? Het is dus duidelijk dat hij geen honger heeft. Misschien even een paar nachten doorbijten en hem even laten huilen? Maar goed, dat heb je misschien al geprobeerd. En als hij echt overstuur aan het huilen is, dan is dat ook niet echt een optie en is er duidelijk wat aan de hand. Tandjes?

HIer afgelopen nacht ook weer vaak wakker. Ik denk ook tanden. NOu ja, kiezen dan. Ze had een tijdje terug een hele poos schrale wangen. Toen dat over was had ze opeens 2 kiezen.
    En nu sinds 2 dagen heeft ze weer schrale wangen en flinke verdikkingen op haar tandvlees. Ik geef haar nu dus standaard weer om de zoveel tijd chamondent en gisteravond om 23u een pcm. Ze huilt dan echt van de pijn. Zo zielig, want ze is echt heel moe en wil duidelijk heel graag slapen.
    Nou ja, zal ook wel weer over gaan, want ik ben nog steeds errug moe en zou heel graag willen slapen. Peter is net vertrokken naar Drenthe. Het gaat niet goed met oma. Die is al een tijdje ziek, maar nu geeft ze zelf ook op. Het gaat waarschijnlijk niet lang meer duren...
    Peter wilde er nog graag even heen. Ik hoop morgen op een dag met z'n 3jes. Het schijnt lekker weer te worden, dus tijd om Tessa even te "luchten" :) Die heeft zoveel binnen gezeten de laatste dagen.

Fijne zaterdag allemaal.

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Dees, jemig wat toch rot dat Luuk zoveel wakker is 's nachts.. Ik zou ook niet echt weten hoe je daar goed mee om moet gaan.. Lastige dingen zijn dat! Ik had het vannacht met Lune. Begon om 5u te huilen, dus ik erheen. Is ze helemaal enthousiast en en strekt haar armpjes naar me uit. Tja, dacht het niet :) Dus ik weer naar bed maar zij bleef een tijdje huilen/jengelen.. Jeroen op een gegeven moment 'wat moeten we hiermee?' Tja geen idee, even aankijken? Gelukkig is ze dan na 10min. stil maar als dat niet zo was..
    Wat ook fijn dat je het zo goed kan vinden met Yvonne, wat ook bijzonder dat jullie elkaar zo hebben gevonden en het zo goed klikt!
    Enne, onderhoudsbeurt heb ik niet gehad :) Wat mij betreft is ruzie nog nooit klaar als ik er nog niet voor 100% een goed gevoel bij heb en dat had ik nog niet. Knal er dan af en toe lompe opmerkingen uit naar Jeroen dus beurten zit er zeker nog niet in haha! Heb jij al wel een onderhoudsbeurt gehad dan? Zo te lezen wordt dat wel weer tijd of niet? :D :rolleyes: ;)

Mys, he gatsie arme Bryan ziekjes.. Niet leuk! Ik hoop dat hij snel weer beter is! Knuf!

Vivi, werkze!

Meiske, hoe is het meid? Zit je er nog zo doorheen? Ik kan het me goed voorstellen hoor, vervelende kids en een man waar je op rekent en hij gaat vervolgens weer weg.. Daar gaan je plannen voor een gezellige tijd! Balen :( Ik hoop dat je je nu wat beter voelt! Knuffie!

Boney, heeft Tessa vannacht wel lekker geslapen?

Suus, hoe was je simpele avond? :D Lekker he? Ik heb meegedaan. Lekker op de bank, hele avond rtl 4 kijken. Heeeerlijk!
    Hoe is het verder met je? Heb je al wat meer rust in de kont?

Haai Sizzel! Wat fijn dat je vakantie geslaagd was! Lekker zo in deze periode even er tussenuit.. Kan je er weer even tegenaan! Die laatste weken naar de lente duren namelijk zo lang...........

Even posten, straks ben ik het weer kwijt haha!

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen..

Hier nog steeds een ziek meisje..
    vanmorgen om 06.00 al wakker en had toen al 38,1 (voor Nora hoog). Haar neus zit helemaal dicht waardoor drinken ook niet gaat. ze moet dan tussendoor stoppen en wil de fles dan niet meer. Gelukkig wel 150 cc pap op.
    nu ligt ze weer op bed en ik hoor haar snurken door de babyfoon ;)

hmm.. mys.. vanmorgen dus bryan al gebadderd! Hoop dat ie snel beter is!

Dees : ook beterschap voor luuk! Ik herken dat slijm bij de ontlasting wel. Had nora ook toen ze ziek was.. Kan geen kwaad.. (weet de precieze uitleg van de ha niet meer... )

Maja.. fijn dat de ruzie is bijgelegd! (al heb ik geen idee waar ie over ging.. gisteren niet meer bijgelezen.. ) hahahah..

Nou ik heb al weer een wasje klaar staan, ga zo even wasmiddel kopen das nu op. En nog even een plakboek voor Nora halen voor het kdv. Daar plakken ze knutselwerkjes van haar in. Nu bijv een afdruk van een voetje of handje, maar straks haar tekeningen e.d.

19. 40plusmama

Hm, kiezen heb ik nog niet kunnen ontdekken maar momenteel mag ik dan ook niet voelen en kijken in zijn mondje. Door laten huilen hebben we geprobeerd maar dan raakt hij helemaal overstuur en zit dan echt te snikken en huilen, zo zielig.

Jij dus ook al Botje? Ik hoop dat alle stomme tanden en kiezen snel door zijn. Das toch wel iets waar de natuur niet goed over heeft nagedacht hoor. Sterkte ook met oma.... Als ze zelf opgeven kan het inderdaad vaak hard gaan.

En ja, vandaag en morgen zou het mooi worden dus naar buiten met de kids en energie opdoen voor de mama's en papa's. Heerlijk, ik wil ZON!

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    om 08.20 hebben we het hier al over een beurt krijgen.. whahahaha.. moet niet gekker worden! ;)

Bones. Fijn dat peter de mogelijkheid heeft om nog even naar zijn oma te gaan!
    En tessa kiezen... Zal ook wel pijn doen. (nora is daar nog lang niet.. die heeft nu 6 tandjes..)

Deel Deze Pagina