Het is ook heel leuk. Er lopen varkens, herten, konijnen enz. los en je hoort en ziet overal papegaaien. Je merkt ook dat er heel veel bij partikulieren vandaan komen want die lullen de oren van je hoofd. Er is ook een voliere waar de kleinere soorten los vliegen en die komen bij je zitten. De kinderboerderij mag je ook zo in. Hm, ik denk dat we toch wel gaan zo. Luuk ligt op bed dus ik ga strakjes douchen (tegen de tijd dat hij wakker mag worden anders wordt hij wakker van mij) en dan kunnen we weg.
ja tis wel heel heftig hoor.. Op zich is een ander gezin het probleem niet zo, want jz wil wel dat ze in de omgeving blijjven zodat de normale activiteiten zoals sport e.d gewoon blijven doorgaan.. dan hoeven ze ook niet van school te wisselen enz., maar ja.. weer weg uit een vertrouwde omgeving.. volgens mij zou dat de genadeklap zijn.. t gaat zo goed.. op school en sociaal.. vooral de oudste is helemaal opgebloeid.. is de beste van de klas.. terwijl ze op de andere school 2 jr achterliep... maar goed.. de rechter heeft besloten dat jeugdzorg de eindverantwoordelijkheid heeft dus "wij" hebben niets te vertellen...we zullen zien..
Bestaat dat? Maar dan heeft dat ook geen zin om te geven. Je geeft het juist om het zout omdat dat vocht vasthoudt.
Het is goed dat JZ bestaat hoor en in veel gevallen zullen ze het goede besluiten voor de kinderen maar ze slaan ook zo vaak de plank mis helaas.
ik ga ook ff douchen en aankleden.. dan nog boodschappen doen..pffff en dan naar mijnouders...voor de verjaardag.. drukke bedoeling dus ik blijf niet lang... en dan morgen de rest nog hier.. kom straks nog wel ff spieken.. Iedereen alvast een fijn weekend... KNUFF
Ik zie Wennepen online staan en zwaai even. Krista B staat er ook bij zie ik, die hoort ook bij ons februari lijstje toch? Jammer eigenlijk he, dat veel die toen mee schreven er nooit meer zijn.
Moggel... Fenne slaapt uit, ze wil maar niet wakker worden en ligt dus nog te snurken... gisteren hebben we haar maar 1 slaapje laten doen ipv 2 en ze haalt de 'schade' duidelijk in! Oh allemaal zieke kindjes en kindjes met tandenpijn? Beterschap kleine dreumesjes! Verder niet echt bijgelezen hoor, sorry... is beetje veel want ben al even niet geweest volgens mij... Ichtus, waar blijven de foto's van de verjaardag van je kleine grote man? Ik hoor kreuntjes uit de babyfoon komen, misschien wordt ze wel wakker haha... joepie!
Lekker Wen, zo'n uitslapertje. Ik ga zo douchen en dan gaan we toch naar het papegaaienpark, kheb er zin in. Ik zal foto's maken!
Veel plezier Dees... klinkt leuk! Hier is Vincent werken en ga ik straks als Fenne geslapen heeft even naar winkelcentrum, gewoon de dagelijkse boodschappen en even koffie drinken met m'n dochter bij de bakker bart ofzo haha... ook leuk! Ben trouwens megatrots... Fenne kan zojuist aangeven dat ze gepoept heeft! Vond het zo knap! Al een tijdje wapper ik met mijn hand langs mijn neus en zeg ik: "poeh hey, dat stinkt!" als we een poepluiers verschonen. Fenne vindt dat hilarisch en moet dan erg lachen... Zojuist zit ze in de kinderstoel te ontbijten en ineens kijkt ze me aan, wappert met haar handje langs haar neusje en begint te lachen... dus ik denk: het zal toch niet? En jawel hoor, luier vol en mevrouw keek er heel triomfantelijk bij...
Ha ha ha, wat knap van Fenne. Nu nog voordat ze gepoept heeft aangeven en zindelijk is ze. Veel plezier bij het shoppen Wen. Dees, je bent al weg denk ik.....maar toch veel plezier! Tess ligt lekker te snurken en als ze straks wakker is, gaan we zwemmen. We zijn nu de spullen aan het inpakken. Jemig, wat moet er veel mee zeg.
Ik ben er klaar voor....geschoren, ingevet en een neiuwe piercing....en mijn bikini past perfect. Hopelijk past Tess met haar dikke billen in het broekje, anders wordt het alleen een zwemluier.
oh leuk zwemmen! Vanaf volgende week ben ik vast op de maandag en vrijdag vrij en dan is er hier ook 'zwemles'... dus ik ben van plan om om de week te gaan met Fenne... vindt ze vast heel leuk! Veel plezier Suus en Tess (en Jan?)... lekker spatteren!
Yep, en Jan....vind het al zo'n gesleep. Ben blij dat we met z'n allen kunnen. Fenne ook zo'n waterrat? Is leuk om te doen hoor, alleen komt het er hier vaak niet van. Of ze is niet zo lekker te pas, of we hebben iets anders in het weekend, of door de luieruitslag konden we niet zwemmen. Ben blij dat we nu weer kunnen....
Ik wou dat ik ook bikiniproof was... toch maar even paar mnd aan de Sonja denk ik... hihi Heb jij een navelpiercing Suus? Wat voor een? Ik had vroegah ook zo'n ding...
Oeh leuk met z'n allen dus... gezellig zeg! Veel plezier... ik ga even stofzuigen en dweilen nu Fenne ligt te knorren...
Ik heb ze in alle soorten en maten. Van simpel met een steentje, tot een juwelierszaak eraan hangen. Moet zeggen dat ik nu alleen "simpele" draag. Op de een of andere manier vind ik die andere nu ordinair staan. Ben blij dat ik het nog kan hebben. Ik was na 6 weken al op mijn startgewicht, dus Sonja mocht dit huis overslaan. Succes met dieten Wen. Kwestie van discipline en doorzettingsvermogen, twee heeeeele moeilijke dingen...
Thnx Suus... nou ben ik helemaal geen "vreetzak", dus het zal allemaal wel meevallen hoor... en ik wil er een kilo of 8 af, dat lijkt me best te doen... dus ik ga maar eens googlen straks wat Sonja daar over te zeggen heeft!
8 kilo Wen? Maar blijft er dan wel iets van jou over? Je bent absoluut niet dik,gezet, volslank (wat is tegenwoordig de juiste term?).