Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo wij zijn net weer.
    Eerst klampte ze zich vast aan ons, maar toen ze eenmaal door had dat het hartstikke leuk is, ging ze helemaal los.
    Vooral op bambino beach, een heus speelparadijs voor 0 tot 2-jarigen. Ze had de grootste lol. Toen 2 boterhammetjes gegeten en daarna nog even in het bubbelbad. Het was een geslaagde middag. Gaan we echt vaker doen....tenzij ze nu de halve nacht gaat jammeren van alle indrukken e.d.
    Nu gaan we warm eten, berehonger.

Lees straks even bij of jullie het ook zo leuk hebben gehad.....

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo meiden
    hier zit er weer een werkdag op ben kapot, net nog wel ff gewandeld met bryan en martijn heerlijk na zo'n dag binnen zitten.

@mys meid hoop dat bryan zich al wat beter voelt, bryan heeft dat laatst ook gehad das een buikgriep en heerst heel erg bij kinderen overgeven en spuitluiers zeiden ze op kdv ook al dat het heerste!

@dees meid supernieuws dat je groen licht gekregen hebt ik ga voor je duimen meid!

@noraa jammer meid maar ik begrijp je keuze en je moet idd aan jezelf denken das nu het belangrijkste heel veel succes en zeker vergeten we je niet meid

verder voor iedereen een knuffel

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ viv , nee het is nog niet beter , maar lief van je ,
    de arts zei het ook al , en snap het ook , maar goe hij heeft om precies te zijn 30 cc melk op vanmorgen , verder een half koekje , en klein beetje water met ors . echt weinig dus ..

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    mys je moet zeker geen melk geven dat werk idd averrechts en als je drinken aanbied echt maar heel klein beetje anders valt t te zwaar op de maag dus liever 1000x 2 slokjes dan 1x heel veel want dat komt er zeker uit!
    Heel veel sterkte meid

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    welke ors heb je die met een smaakje? schijnt dat kinderen die lekkerder vinden

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja viv , vanmorgen had hij pas de eerste keer na zijn fles gespuugd , dus toen wist ik dat nog niet :) vandaar de melk hahaha

en ors , nee de gewone heb ik , maar bied die steeds aan , elk slokje is er een denk ik

het had hij afgekoelde thee , nou hij heeft het ngo geen 3 min binnen gehouden :(

hij heeft wel dorst en honger , dus heb heb nu ook maar paar hapjes danoontje gegeven , ben benieuwd ... mocht gewoon verder alles aan bieden danoontjes waren een goed idee zei de arts dus ja ...

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mamanorah, leuk om weer eens iets van je te horen! en GEFELICITEERD met KAYLEE´s eerste verjaardag! En wat loopt ze al goed :)

Noraa, we zien je wel weer verschijnen. Sterkte!
    en wel effe laten weten hoe de echo was !

Suus klinkt leuk dat zwembad, fijn dat het zo geslaagd was.

Mys, idd kleine slokjes drinken aanbieden. Sara is ook 4 dagen ziek geweest met diaree en overgeven. Maar is echt niet erg dat ze niks eten zolang ze maar goed blijven drinken.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hallo

ff weer een berichtje vanaf hier , lekker weekend heerlijk, vanmiddag na het werk de nieuwe gordijnen opgehaald waren klaar Jippie en staan heel mooi!me is happy

ff vluchtig gelezen

@Noraa meid je moet doen waar je je goed bij voelt! en kan het begrijpen hoor rustig aan! en we zullen je missen hoor!

@Mys beterschap voor bryan!

@Suus dat zwemmen klinkt als geslaagd! fijn dat het leuk was!

@Dees lekker wezen wandelen heerlijk hoor met dit weer!

@MamaNorah leuk wat van je te horen! en leuke foto en leuk filmpje en wat loopt ze al goed! en ja nog niet echt haar heeft ze haha komt vanzelf.

@ichtus fijn om te lezen dat het wat beterder gaat met je broer zijn kids, en ja pff is ook wat voor die kids om weer te switsen

Straks gaan we naar een verjaardag heb er zin in ff lekker eruit! en campingbedje gaat mee voor Gwen en gelukkig werkt dat goed

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Bambino beach:

10. supermummy

Wat een mooie foto! Jij hebt idd wel een mooi bikini figuur. En wat lijkt TESS een grote meid! :)

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mys, ik hoop echt dat hij het binnen kan houden en snel opknapt.

Viv, lekker he, even wandelen en een frisse neus halen. Dan pas heb je echt weekend.

MamaN., leuk om weer van je te horen. Fijn dat alles goed gaat en wat een mooie meid zeg!

Even verder terug lezen.....

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ mamanorah , jemig ,wat groeit ze hard !

@ suus , leuk meis , :D waar is dat ergens ? is dat wat speciaals , sorry heb het niet mee gekregen

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    heb bryan maar weer op bed gelegd hij heeft wat gedronken , water nu weer gewoon , en een half danoontje ,

duimen jullie mee dat hij het binnen houd

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Zo de eerste visite hebben we gehad. Mike's opa met vrouw is langs geweest. Hij heeft een mooie loopwagen met licht en geluid gekregen. Mike vind em echt prachtig!

Verder ben ik de hele dag bezig geweest met poetsen, boodschappen halen, taart halen en heb de balonnen opgehaald, ben nu gesloopt. Heb al meer dan 24 uur niet geslapen :confused: Dus ik hoop dat Mike op tijd gaat slapen, dan kan ik de slingers enzo ophangen en dan naar bed. Moet ook nog de kado's inpakken :(
    De taart is trouwens heel mooi geworden, zal morgen wel een foto maken.

Poehhh, had vanmorgen steeds een brok in me keel. Kreeg opeens flashbacks naar vorig jaar. Nu gaat het wel weer, als ik me morgen maar goed hou, en niet ga janken :)

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Noraa, wat jammer! Maar ik begrijp het wel, voor jezelf kiezen is het belangrijkste.
    Ik ga je missen en hoop je snel weer hier te zien. Dikke knuffel lieverd!

Dees, ook wezen wandelen, lekker hoor.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou, speciaal niet.
    In het zwembad in Hengelo hebben ze sinds kort bambino beach. Laag water, verwarmd, kinderstoel, zwembanden en allemaal leuke speeltjes. En het belangrijkste: afgeschermd en rustig.
    Kijk anders even op de site: www.twentebad.nl

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Naatje, laat die tranen maar gaan morgen, dat hoort er echt bij. Ik wens je in ieder geval heel erg veel plezier, je bent er helemaal klaar voor....ha ha ha.

Mys, ik ben aan het duimen hoor.

18. supermummy

Naatje, ja tuurlijk wordt je een beetje emo. Het is alweer een jaar geleden. :)

Hier is mijn man naar zijn ouders gegaan, en ik ben lekker thuis gebleven :) Joepie ik had echt geen zin! Dus zit nu lekker in mijn pyama te computeren.

19. supermummy

Mys, ik hoop dat Bryan wat binnen kan houden. Hier kon Sara in ieder geval geen danoontjes verdragen (melk en suiker!)

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    mja sm , ik probeer vanalles , aangezien hij wel echt honger heeft ... kweet t anders ook niet :cry:

Deel Deze Pagina