oke dan zal ik er een effen creme dekbedovertrek overheen doen! ga zo gelijk ff doen en dan ff klaarzetten, en dan kunnen ze ook nog ff op spelen of zo hihiihi
Wen.. ik heb je een PB gestuurd met mijn nummer.. kun je me altijd op bellen.. ook nu nog als je meewil..
Dames.. ik zie dat Wen blijkbaar al weg is.. heeft iemand misschien haar nr voor mij.. dan bel ik haar wel ff of stuur wel ff een smsje..
zooo ik ben geknipt en gekleurd.. ik ben tevreden.. Marijn had net geen koorts meer.. snap er geen hout van, maar ben er errug blij mee. hij wilde na de fles vanavond niet slapen.. uiteindelijk maar op mijn arm met speen in slaap gevallen.. weer wakker geworden en toen was het een heel ander ventje weer.. ik gevoeld, niet warm, nog getempt.. geen koorts..nu ligt ie weer in bed tot de laatste voeding.. Tot dusver gaat het dus weer goed.. (was toch wel ff schrikken weer..) @Flesvoeding morgen: ik neem bus voeding mee en fles.. ik pak altijd warmwater uit de kraan en neem aan dat ze daar wel eenkraan hebben met warm water en anders wel een magnetron voor koud water... verder kinderwagen(onderstel) maxicosi Tas met vanalles camera TOM TOM (heeel belangrijk) telefoon geld mezelf en natuurlijk marijn.. en ueh.. dees? Sorry he.. was even vergeten.. maar euh.. toch vind ik m op jou lijken.. kan er niks aan doen.. wat draagkracht al niet kan doen met een mens...! Luuk wil gewoon graag laten zien wie zijn mama is!
ik ben donker mahonie gekleurd... en wat doe ik marijn aan.. pfff nog geen idee.... maar neem wel meerdere setjes mee.. hij kan erg goed poepen en dan vooral naast zijn luier...