Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    MIKE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!

Lekker deze nacht nog goed slapen en dan morgen (of eigenlijk straks..) helemaal fris en fruitig voor kadootjes-uitpaktijd! Joehoe! Hele fijne dag! Ook voor jouw papa en mama!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik kom nog even spieken en welterusten zeggen.
    We komen net thuis van een verjaardagfeestje van een vriendin die 30 is geworden. Was gezellig! Maar ik merk wel dat ik het gewoon niet zo lang volhou als ik zou willen :( Gelukkig gingen er behoorlijk wat mensen naar huis dus we zijn ook maar opgestapt. Maar ach, kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit, toch?

En dan duik ik nu mijn bedje in! Morgen mag ik uitlslapen, jeej!
    Mys, beterschap voor Bryan!
    Noraa, vind het echt heul jammer dat we niet samen kunnen rijden en dat je minder komt kletsen, maar voel je niet lullig ofzo hoor. Jouw leven, jouw keuzes dus prima! Als je wil kletsen ben je natuurlijk altijd welkom en als je behoefte hebt, je mag me altijd pb-en. Knuf voor jou!

Zo, nu echt slapen.
    Trusten meiden!

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Snelle reactie, ik moet nml naar bed!

Noraa, prima meid. Doe rustig aan.
    Wen, 65 is prima hoor, 60 is wel heel weinig en echt super dat van dat aangeven van poepen, ik moest er echt heel hard om lachen.

Mys drinkt ie al en houdt ie t binnen?

Suus wat leuk van dat bambino paradijs!

Ichtus, best snel dat je broer ook weer een relatie heeft. Gelukkig wordt er goed voor de kids gezorgd. En wat tof dat die vrienden die rekening willen betalen.

Uhm.. ik weet het verder even niet.. sorry..

Hier.. Leiden was best leuk, tijd te kort. Niet eens zo gek veel gekocht.
    Ik vond vandaag ineens mijn werk weer leuk.. mja het is de 1e werkdag na 2 wkn, dus over een week denk ik er misschien weer anders over.

Meeting.. nu ik gister 2 uur heen en terug heb gereisd vloog het me ineens aan dat ik dat straks met Elena naar de meeting ga doen. Ik vind t een beetje moeilijk te plannen. Als ze per ongeluk wat later gaat slapen, is ze om half 3 wakker en ben ik er pas half 5, dat zou niet opschieten. Misschien ga ik halverwerge langs mijn schoonzusje of een vriendin dat ze daar kan slapen. Alleen is de kans dat ze daar slaapt weer kleiner... ik weet het t allemaal ineens even niet. Ga er nog over nadenken. Ik wil wel komen.

Zo, nu moet ik naar bed de wekker gaat weer heeeeeel vroeg en met een beetje pech is t meisje vannacht weer wakker.

Dikke knuffel!

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden
    hier weer een lange werkdag voor de boeg dus ik kom vanavond weer kijken.

MIKE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!
    naatje en vriend jullie ook een hele fijne dag he

verder wens ik iedereen een fijne dag toe en tot straks misschien xxxx

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

MIKE, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag kanjer!
    Ik wens jou en jouw ouders een ontzettende leuke dag toe. Dat je maar lekker verwend mag worden.

Meiske, fijn dat de lucht weer helder blauw is. En agossie, het gat is ook doodeng, kan het me nog zooooo goed herinneren. Uberhaupt koppie onder vond ik eng.

Viv, werk ze meid.

Mys, hoe gaat het nu met Bryan?

Mom, wat voor werk deed je ook alweer? Sorry, ikke is zeef. Wat heb je gekocht?

Maja, he he he, eindelijk een verjaardagsfeestje dat WEL gezellig was. ;)
    En dat niet lang meer kunnen volhouden, herken ik helemaal. Ik hoop dat je nu nog lekker aan het snurken bent.

Ichy, fijn dat het allemaal weer wat rustiger is. En die woonsituatie van de kinderen is niet ideaal, maar wel de meest rustige oplossing op het moment. Maar vinden jullie een ander gezin ook beter? Ik ben namelijk door mijn opa en oma opgevoed en ben werkelijk niets tekort gekomen....En ok, ik heb rare trekjes... :) , maar dat heeft werkelijk niets met mijn opvoeding te maken.

Dees, heb je al de kriebels? Ik blijf de spanning tussen jou en Yvonne spannend vinden. Jij dan?

Zo, nu even een update over hier:

Tess had gister problemen om in slaap te vallen. Was wel te verwachten na al die indrukken. Na een half uurtje jengelen gaf ze het op en heeft vervolgens de nacht keurig doorgeslapen. Vanmorgen werd ze om 7.45 vrolijk wakker.
    Ik ga vanmiddag nog even de stad in (koopzondag), want Tess heeft echt broekjes nodig. Ik zit echt met een dilemma....of Tess heeft een extreem dikke kont of die broekjes zijn gewoon achterlijk gemaakt. In de lengte past Tess prima maat 80, maar het zit mega strak om de komt (of gaat niet eens over de kont). Maar 86 is weer veel te lang, dan moet ik die broekspijpen wel een halve km. omslaan.
    Heeft iemand een idee welke broekjes wijd van boven zijn? Die van h&m of name it of.....?

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen

suus hier juist probleem dat maat 80 lengte goed is maar alles zakt van haar kont af. Misschien moeten tess en ilse de billenpartij maar middelen.
    Name-it heb ik altijd voor ilse die zijn erg smal, ook bij hema en zeeman kan ze vaak de broekjes aan. Esprit is echter altijd veelste wijd dus misschien die proberen voor tess en bakkaboe is ook wijd. Hm heeft ook redelijk wijde broeken succes iig

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogguh meiden

Mike, van harte met je eerste verjaardag en veel plezier vandaag met je mama, papa en de visite

Suus, dan heeft Luuk gewone billen denk ik want die heeft gewoon 80 en over het algemeen zitten ze goed. Winkelze vandaag.

De spanning tussen Yvonne en mij is vooral van mijn kant denk ik. Ik hou echt van dat mens en dat weet ze ook. Ze weet ook dat ik wel een keer met een vrouw wil zoenen maar ik denk toch niet met haar. Ik ben bang dat dat veel zal verpesten. Zolang ik therapie heb zal het dan ook zeker niet gebeuren en ik denk zelfs helemaal niet. Maar een beetje gezonde spanning is er wel ja. Het was ook eerst alleen knuffelen dat we deden, nu krijg ik eerst een dikke zoen en dan een knuffel. De band is hechter, het contact meer ontspannen en we lijken in heel veel dingen op elkaar. Als ik straks de opleiding ga beginnen heb ik een lerares nodig die me steunt tijdens de opleiding. Iemand die de therapie al geeft. Ik heb Yvonne gevraagd via de mail en nog geen antwoord. Ik denk dat de vraag zelfs overbodig is want ze leert me al zoveel.

Meiske, ooh dat gat, ik durfde ook niet. Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je er de balen van hebt dat Piet er zo weinig is. Jij draait voor het grootste deel op voor de opvoeding en je wilt ook weleens dingen samen doen. Straks als het huis af is zal het vast beter gaan.

Mys, hoe is de nacht gegaan?

Vivi, ik zou 80 doen. Zomerjasje heb ik hier trouwens helemaal niet volgens mij dus ik zal ook eens rond gaan kijken.

Mom, het is een lange rit maar slaapt ze niet in de auto? Het zal een verstoord ritme zijn die dag maar ik weet niet hoe lang ze nodig heeft om daarvan te herstellen. En anders zonder Elena al zou ik het leuk vinden haar ook te zien.

Je wordt ouder Maja geef het maar toe. Je wilt het allemaal doen maar je weet niet hoe, je wordt ouder Majaaaaaaa (lalalala) :) . Je bent geweest en dat is genoeg toch?

Nou hier weer een ka uu tee nacht. Luuk was wakker om 1 uur, 3 uur en om 6 uur. Hij viel wel weer in slaap maar wij dus niet. Uiteindelijk om 6 uur de fles gegeven en heeft hij geslapen tot 8 uur.

Gisterenavond werd hij om half 11 wakker en toen hebben we hem maar pyamapapje (soort van, die van Friso, heet anders) gegeven in de hoop dat hij lekker door zou slapen. Hij dronk er 180cc van maar het heeft niet mogen baten.

We hebben nu net samen ontbijt op. Ik had brood met kaas voor hem en voor mij brood met kaas en tomaat. Hij heeft net zolang gepiept tot er op elk stukje brood van hem ook tomaat lag. We hebben dus hetzelfde ontbijt gehad en hij vond het heerlijk.

Mijn nieuwe website is bijna klaar en hij is heel mooi. Hij is gemaakt door de man van iemand hier van het forum en ziet er erg professioneel uit. Als het goed is gaat hij aankomende week de lucht in. Ik zal zelf nog wel wat dingen aanpassen maar het is heel mooi geworden vind ik.

Vandaag rommeldagje. Olaf is aan het stofzuigen en ik ga zo opruimen en de wc's doen. Het bed is afgehaald en verschoon ik vandaag en ik wil de speeltjes van Luuk schoonmaken. Luuk is ook druk met de stofzuiger wegduwen en de slang aflikken, blegh :pale: . En wij maar steeds bah roepen en hij lachen :)

8. 40plusmama

Hahaha, hij staat te huilen omdat het stofzuigen klaar is en de stofzuiger weggezet is :)

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Lieve stoere Mike, gefeliciteerd met je 1ste verjaardag! Ook voor papa & mama een hele fijne dag... hier schijnt zelfs de zon, wat wil je nog meer! :D

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Mom, kan me voorstellen dat het lastig is met Elena, plannen met slaapjes.. Je moet denk ik doen waarvan jij denkt dat werkt. Jij kent haar tenslotte het beste.
    Moet eerlijk zeggen dat nu Noraa niet meer komt ik ook ga twijfelen.. Het leek me wel gezellig om die lange rit met zijn tweetjes (of drietjes als Aaron ook meeging) te rijden en nu 3u in mn eentje.. Ik weet het nog niet :oops:

Heeft Luuk inmiddels genoeg bacterien gelikt Dees? :) Bah! :) En ik word niet ouder, heusnietheusnietheusniet! :confused:

Meiske, wat zielig voor Eva.. Ik had altijd een gruwelijke hekel aan zwemles, had ook een hele gemene juf. Als ik dat zo lees van Eva, komt m'n jeugdtraumaatje helemaal weer terug.. Heeft ze nou uiteindelijk wel door het gat gezwommen? Of moet dat nou volgende keer?

Viv, Werkze!

Suus, weet niet goed wat om de lekkere dikke billetjes van Tess past. Ik heb kleertjes van verschillende merken maar heb bijv. met dingen van name-it dat het ene klein valt en het andere groot.. Vaag dus.
    Fijn trouwens dat Tess toch doorgeslapen heeft ondanks het jengelen. En veel plezier vandaag met shoppen!

Huh, ik weet niet meer op wie ik nou nog maar wou reageren.. Hmm..

Hier alles ok. Lune heeft geslapen tot 7u, Jeroen is er uitgegaan, ik heb lekker geslapen tot 9u, heerlijk!
    Mijn ouders hebben gister opgepast. Prima natuurlijk, maar mijn mama snapt sommige dingen echt niet.. Ik had al eens gezegd dat als Lune slaapt ze niet steeds hoeft te kijken want daar wordt ze wakker van. Komen we thuis, vraag ik hoe het gegaan is. 'Ja goed hoor! Ik heb net weer even gekeken en ze wordt direct wakker he? Ze schrok, deed haar hoofdje omhoog en ging zelfs zitten!' Dus ik zei dat ze daarom ook beter niet kon gaan kijken, dat Lune daar wakker van wordt. 'Ja, maar ze slaapt gewoon direct weer door, dus zo erg is het niet.' ( :confused: ) Dus ik: 'Ja, het is wel erg want ze slaapt niet altijd door en wordt er vaak heel onrustig van'. Sjonge.. Ze trekt zich er blijkbaar weinig van aan :(
    Nouja, ik ben al lang blij dat ze oppassen natuurlijk. Maar we hebben een oppasmeisje op het oog (past ook op bij de buren) en zij kijkt vast niet steeds bij Lune :)

Straks naar de schoonouders. We hebben een begin- en eindtijd afgesproken 8) Ben benieuwd!

Fijne dag iedereen!

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mike van harte gefeliciteerd met je verjaardag

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wen, coole banner en andere ding heb jij! (dat plaatje aan de zijkant, heeft een naam toch? :rolleyes: )

Ik ga ff eten.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Waarom moest ik nou lezen dat het koopzondag is? Nu heb ik zin om te shoppen haha... misschien wel gezellig eigenlijk, de zon schijnt en dan lekker ergens lunchen samen ofzo... ik ga het zo even in de groep gooien!

Suus, hier toevallig van de week een narrow jeans van de H&M gekocht. Ik vind hem super stoer! Heb hem in 86 gekocht en de pijpen omgeslagen, dat staat bij deze broek juist leuk en dan past ie goed om de ronde billetjes van Fenne!

Maja, als het maar gezellig was gisteren toch?! Ik heb ook zin om 's avonds uit te gaan maar ik heb nog steeds moeite met uit huis gaan 's avonds omdat ik eigenlijk geen oppas wil vragen... lijkt me zo saai voor oma om hier te zitten zonder kind... stom van mezelf zeg!

Noraa... ik snap je heel goed meid, neem lekker de tijd en vergeten doen we je natuurlijk niet joh... tot over een tijdje!

Dees, leuk dat filmpje van Luuk op de wipkip!

Mom, ik snap heel goed wat je bedoeld met opzien tegen de reis naar de meeting... ik heb dat stiekem ook een beetje omdat het tijdstip helemaal niet zo handig is voor Fenne... maar we zien wel toch?! Komt vast goed!

Piet in de jongerendisco... wat leuk zeg! :)

Ik ben vast een hoop mensen vergeten... sorry!

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mike gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!!!

Maak er maar een leuke dag van samen met je mama en papa!

@Suus, fijn dat Tess, ondanks het zwemfestijn gisteren, zo lekker heeft geslapen! Voor herhaling vatbaar dus :D
    En wijde broekjes: ik kan zo snel geen merk verzinnen met wijdvallende modellen. Maar Debie had al wat merken genoemd geloof ik.

@Dees, ik ben benieuwd naar je nieuwe website :D
    Een stofzuiger is eigenlijk veel leuker dan al je speelgoed he Luuk :D En 's nachts wel lekker blijven slapen hoor, dat vinden jouw mama en papa veel fijner!

Ik heb ook zo'n nacht gehad die Dees beschreef. Sofie is erg aan het huilen geweest vannacht en heeft dus ook drie keer gedronken. Pfff vermoeiend! We hadden afgesproken dat Piet uit mocht slapen, maar hij is er vanochtend uitgegaan, de schat :D

We gaan nu even bij schoonouders een bakje koffie/thee drinken.
    Doeidoei

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Merci merci... een avater! ;)

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wen, mooie avatar en banner zeg!

17. 40plusmama

Ja heey Maja, je moet wel komen hoor! Ik wil je weleens in het eggie zien....Dussssssssss

Meiske ook al zo'n K nacht dus.....

Hm, wat erg Wen, winkelen :)

Luuk heeft de zwaan -kleef - aandag :( en piept steeds. Vanmorgen wilde hij alleen kruipen en mocht je hem niet oppakken en nu wil hij niet kruipen.....

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    MIKE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG!!!!!!!!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hihi foto volgt nog! uhm hoop dat je nog wat heb kunnen slapen ;)

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mike! Gefeliciteerd met je 1e verjaardag ! :) :) :)

Deel Deze Pagina