hier juist andersom ze zakken meestal van de kont af... dus moet echt broekjes die niet breedt zijn en anders met elastiek en knoopjes erin nemen, zelf valt de esprit, hm en kakkaboe wijdt voor de rest geen idee, en anders ff een broekje van tess meenemen die klein om de kont valt en dan vergelijken
zou wel leuk zijn als je wel zou komen hoor! en ja wat je zegt misschien ergens anders eerst laten slapen en hopenlijk lukt dat
Als Luuk wakker is dan gaan we wandelen in het bos samen met Haja. Ooh en voor degene die alvast een preview willen van mijn site (is nog niet af) dan moet je kijken op http://www.fotodesiree.be/v2/index.php . Aub nog geen berichtjes e.d. achterlaten op de site
MIKE GEFELICITEERD STOERE JONGEN! Kaylee natuurlijk ook nog gefeliciteerd! Wat ben mooi en al groot zo als je loopt! Stoer hoor! Hier ook een huilend kindje vannacht. Was doorgelekt en kon daarna niet meer slapen. Nu ligt ie al 2 uur te slapen. Doet ie nooit overdag, maar hij heeft wat in te halen natuurlijk! haha Noraa: jammer meis, maar ik snap je heel goed! We zien je wel weer verschijnen! knuffie Meeting: ik moet helaas ook afzeggen meiden. Tis net te veel gedoe met Finn. Ik zet altijd overal ! achter, dus dat moet ik ook maar eens af gaan leren
Hm, dus jij komt ook al niet Debora Ik heb wel alle kadootjes al laten maken en die zijn persoonlijk (met eerste letter van de naam). Nou moet ik ze naar iedereen die niet komt gaan opsturen
kan er weer ff een lijst komen van wie er welecht komt? Hier inmiddels 2 jaar geleden de miskraam en toch zit je er heel de dag aan te denken, echt gek
Ik zou heeeeel graag willen komen dees, maar er is niemand die me ergens kan oppikken. ivm kinderstoel enzo. Hoewel Finn nog net in een maxicosi past. Anders kan ik gewoon niet bij Mrijn komen. @ debie: kan me voorstellen is ook erg raar
Ik heb geen extra autostoel dus kan je ook niet oppikken op het station Ik heb wel nog een cosi staan trouwens
Heb Finn net voor het eerst een beetje chocomelk gegeven! hij vind het erg lekker, haha dacht ik wel. Karnemelk vond hij wat minder. Ach voor zo af en toe. Normaal krijgt hij bij zijn boterham een mengsel van yoghurt, melk en wat diksap.