Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach getsie beterschap voor jullie knuff

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh wat geweldig dat die kinderboederij wordt geleid door verstandelijk gehandicapten, zeker genieten dat die mensen zulk leuk werk kunnen verrichten en plezier erin hebben. oh bale van je camera :(

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk geworden je site!! en ik wil in het voorjaar nog wel een keer nieuwe foto,s van Gwen lijkt me wel leuk om buiten een paar te maken met iets leuks ;)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh zou fijn zijn als het weer goed komt voor hun alledrie! i, hope so!
    en nog gelukt met de broekjes voor Tess?

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn om te lezen dat jullie veel om elkaar geven en kunnen helpen, je klinkt echt lekker positief fijn om te lezen, sneu voor der dat ze net nu ziek is dan.

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh fijn dat je maar 3 uurtjes bent geweest bij je schoonouders mmm Maccen op zijn tijd lekker hoor al heb je wel weer snel trek erna , ikke wel :oops:

en speciaal voor jou nog ff extra ;) ;) ;) :)

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boney, heel veel beterschap meid! Ik hoop dat het spugen snel over is!

Wen, leuke middag gehad zo te lezen. Alleen balen van die camera zeg!
    En ik vind Sofie ook steeds leuker en liever worden! Ben ook altijd zo trots als een vreemde iets leuks over haar zegt. Ik was zaterdag nog even in de wuper. Sofie zat in de winkelwagen. Zegt opeens een vrouw, terwijl ik langs haar liep: oh, wat een schatje! Dat doet een moederhart goed :D

Dees, ik zou er ook gek van worden als Piet elke keer alle stekker eruit zou halen zeg!

Goed zo Maja, niet zo lang bij je schoonouders gebleven. Jeroen gaat daar vanzelf wel aan wennen en schoonmoeder ook ;)
    Mjammie, de mac!

Suus, lekker geshopt dus. Wat is de buit? :D

Sofie heeft net overgegeven in haar bedje :( Ik had ze op bed gelegd, maar ze was het er duidelijk niet mee eens. Huilen dus. Ik heb ze even laten huilen, ze was moe en zou dan vanzelf wel in slaap vallen. Niet dus. Na 10 minuutjes gaan kijken, vind ik daar een plas kots op de grond. En Sofie over haar toeren. Gelukkig had ze het netjes gedaan, dus alleen haar bed en de grond moesten verschoond en gepoetst worden. Nu ligt ze lekker te slapen. Maar ik laat haar dus voorlopig niet meer zo huilen!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach gossie arme Sofie ook al aan de kots :( hopenlijk is het eenmalig, duim ervoor is niks die kleintjes zo ziek.

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha Joma! Weer lekker aan het quoten? ;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nog ruim een week kan mars met zijn pa de nieuwe vloer erin leggen , Ben het zat nu pfffff

wel morgen alvast de nieuwe lampen ophangen enz leuk leuk en nog een nieuwe halen voor boven de eettafel had een mooie gezien!

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sofie is niet ziek hoor, ze was gewoon over de rooie en spuugt kennelijk nogal makkelijk.

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk Joma, alles weer een beetje opnieuw inrichten! Welke kleur vloer komt er te liggen?

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh gelukkig, snap wat je bedoelt gwen is ook wel eens overstuur tot kokhalzen toe en dan maken zich zo druk.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vind jij het ook zo moeilijk om leuke lampen te vinden? Ik wel. Voor boven de eettafel hebben we afgelopen zomer mooie lampen gekocht, maar voor in de woonkamer hebben we er nog geen een. We willen graag een paar kroonluchers, maar die dingen vind ik gauw spuuglelijk en megaduur!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja moeilijk uit te leggen beetje gemeleerde vloer ( kurkvloerparket) beetje beige licht bruine vloer

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mmm, kan me er niet zoveel bij voorstellen, maar we krijgen er hier vast nog wel foto's van te zien :D

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja is ook moeilijk maar voor de wand heb ik leuke gevonden dezelfde komen op de muur en dan 4 stuks en dan voor boven de eetafel ga ik een lange halen met 2 keer 2 lampen eraan dus echt boven de tafel hangt en dan beetje in de bruin ,beige warm sfeer, kroonluchter wel mooi maar sommige ook echt kitsig maar ja ieder zijn ding en moet bij je interieur passen.

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Fijn dat de vloer er straks eindelijk in kan Joma. Het is een mooie vloer, kheb het gezien. En foto's maken is goed. Zou hier in de tuin kunnen ofzo.

Meiske, dus ze was zo over de zeik dat ze er van moest spugen? Pittig dametje dus ;)

Ik ga van de week eens een pan soep voor die muts maken want die is nu aardig ziek. Misschien knapt ze daar een beetje van op. Ze is ook nog eens eigenwijs want ze wil morgen gewoon gaan poetsen in het pand natuurlijk haar kennende...

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja het is nieuw, dus moelijk te denken hoe het eruit ziet , maar echt super mooi en ook wat zachter als je erop loopt het tikt niet zegmaar hihiihi snap je het nog :oops:

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh ja das waar jij heb het gezien :) en ja bij jou leuk in de tuin, en dan kom ik wel een keer als mars vrij heeft komen we met zijn drieen als je het goed vindt ;)

Deel Deze Pagina