Je kan altijd over Zwolle komen, hier een pit stop maken en dan met me door reizen of achter elkaar aan, weet ik veel... Oppas.. Erik is er niet.. misschien moet ik die dag zelf even kijken. Elena vertikt t echt om te slapen in de auto, maar ja, eens moet een 1e keer worden we will see
MIKE!! Leuke verjaardag gehad?? Kan niet missen met die gedegen voor bereiding. Nog gefeliciteerd!! Wat was je mama zenuwachtig he! Nog een traantje weggepinkt?
He, ik zeg nog niet af hoor! Xie wel! En ik word nu heel nieuwschierig naar je kado.. het is toch niet duur he.. ik dacht aan een klein kadootje.. (Hollandse kniepert dat ik r ben)
@dees je hebt bryan toch niet meegeteld met de kadootjes he, ik heb van begin af aan gezegd dat me niet ging lukken hoe graag ik ook wil
Raar verhaal horen? Ik werkte met verstandelijk gehandicapten, inval, was daar een man in een rolstoel. Hij had zo'n kaalgeplukte kippen speelgoedding (voor de hond) op zijn kamer, je weet wel, als je er in knijpt piept ie.. dus ik vroeg waarom. (en als je een dieren liefhebber bent.. NU stoppen met lezen).. Hij was met rolstoel en al de lokale kippenren in gereden en heeft daar de kippen eh.. geplukt en .. nou ja.. er werden daarna heel veel kippen gegeten zegmaar..
Hmmm dat dacht ik hier vandaag ook waar te nemen, mevrouw eiste dat de tv weer aan ging en stond toch een partijtje driftig te doen. Probeert echt haar zin door te drijven, wat een draakje af en toe we maken nu ook heeeeel duidelijk onderscheid: dit is van Elena en dit is van mama.
Dees, hoeveel meisje en jongetjes zijn t ook alweer? Ook ik = n zeef. Suus.. komt ie.. ik werk met licht verst geh jongeren met ernstige gedragsproblemen op een crisis- en observatiegroep (24-uurszorg).
Zooooo weer n beetje bij gelezen. Ik ga nog wat drinken met el husbandia en dan op 1 oor. Tot morgen sunshines!
Ik weet het zo niet uit het hoofd Mom. Fijne avond Ik ga me even met de was bezighouden en dan ook slapen. Truste meiden