Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    misschien tandjes of kiezen?? kunnen ze met liggen last van hebben dat het strak gespannen is het tandvlees en kan gaan kloppen zeg maar :rolleyes: dus ja liggen is dan niet lekker misschien wat op de tandvlees smeren

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk hobbelpaard!

Sofie vindt het geweldig op ons hobbelpaard. Wij hebben een schuifhobbelpaard, daar kunnen geen kindervingertjes klem onder komen te zitten! Hadden we gekocht toen Stijn klein was, maar hij is nog steeds in functie!

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah Anoek :( Balen zeg. Hopelijk gaat ze snel slapen!

Ik ga ook zo naar mijn bed. Droger is bijna klaar. Ga nu eerst even brood smeren voor Piet.
    Trusten!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk he, en ja deze heb ik voor 5 euro gekocht :oops: in een kringloopwinkel :) ziet er nog top uit

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    smeerse en trusten

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ga ook mijn bedje opzoeken slaap inhalen!

trusten allemaal!

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo weer thuis.
    Wilde overal op reageren maar ben het kwijt. Krijg ineens hoofdpijn. Sinds de bevalling heb ik dat 2x per maand. Bij de eisprong en ongi. nu dat laatste bleeeh.

Wel weet ik nog dat Boney zo ziek is: lijkt er op dat jullie hebben wat wij hier afgelopen week hadden. Is echt niet fijn :( Beterschap!

En nu naar bed!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi,

Ik heb sinds vanmiddag niet meer over gegeven. 2x ors en rijstwafels op en dat ik binnen gebleven.
    Net een beetje soep gegeten, maar dat valt niet echt lekker. Blegh...
    Ik denk niet dat we wat verkeerds gegeten hebben. Dit is gewoon een virusjes of zo. Dat moet je allemaal tegelijk ziek worden. Ik was nu eerst met veel spugen. Toen Tessa vannacht 1x en Peter vanmorgen. Maar die moet niet spugen. Die heeft griepverschijnselen en is misselijk en last van z'n darmen.
    En 25x klinkt veel, maar dat is echt niet gelogen. Vannacht om 3u of zo had ik 17 geteld. Toen ben ik gestopt met tellen. Maar ik gaf zo'n beetje elke 20 min over. En als dan je maag al helemaal leeg is... :rolleyes: Ik had soms het gevoel dat m'n maag mee naar buiten kwam.
    Ik dronk daarna gelijk een beetje water zodat het iig even binnen zou blijven, maar dronk ik te veel of te snel, dan kwam het er gelijk weer uit.
    Nou, genoeg geklaag weer, het lijkt nu iig beter te gaan. Nu ga ik naar bed. Truste.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Heb met jullie te doen Boney. Misselijk zijn/overgeven is vreselijk.. Dan voel je je zoooo ziek! Ik vind het wel stoer van je dat je na het overgeven een slok water dronk, ik spoel altijd wel maar slik niks door, doodsbenauwd dat ik het weer uitkots haha! Ik heb het eens aan de huisarts gevraagd, wat verstandig is, om wel of niet te drinken als je zo ziek bent. De assistente zei namelijk dat je direct een slokje moest drinken, zodat er altijd wel wat binnen zou blijven en de ha zei dat je zeker 2u tot na diet tijd moest wachten omdat je maag anders nog meer van streek zou raken. Naja, maakt ook niet uit, totaal nutteloze informatie dit zo vroeg op de ochtend :) Ben in elk geval blij dat je weer wat op lijkt te knappen. Beterschap!

Debora, succes met de hoofdpijn. Ik moet ook ongi worden denk ik, heb ook hoofdpijn, opvliegers en voel me bleh. Maar ik denk al 2 weken dat ik het moet worden dus ben benieuwd.

Leuk hobbelpaard Joma!

Anoek, Sarah nog een beetje geslapen..? Rot hoor..

Joma heeft kniples gegeven zag ik :) Voor Lune hoeft het nog niet maar wel handig om te weten hoe je dat het beste aan kan pakken.

Hier alles wel prima. Lune is vannacht wel heeeel vaak wakker geweest.. Ze zat steeds lol te maken in bed en dan huilen.. Heb haar op een gegeven moment streng toegesproken dat het nacht was en ze moest gaan slapen en toen ineens was het stil :confused:

De schoonmaakster komt zo, heerlijk! Ga ik straks even boodschappen halen met Lune. Volgens mij blijft het wel droog. Ga direct even spieken.

Fijne dag iedereen!

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Morning, alleen maja hier nog maar? Voor mijn doen ik wel vroeg, want elena was vroeg wakker en we hebben nu een laptop, dus kan ik beneden even forummen terwijl ze pinqu kijkt... grappig is dat..

Elena sleept de hele dag een knuffel beertje overal mee naar toe door de kamer, zo schattig. Ze kletst tegen hem, houdt hem omhoog en bijt m in zijn snuit.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Agossie... http://www.nu.nl/algemeen/1925426/val-i ... ataal.html

Hier weer wat beter gelukkig. Peter is ook nog thuis vandaag. Is nog niet helemaal lekker. Tessa wel gelukkig. Die heeft net haar ontbijt naar binnen zitten werken. Ik voel me nog gammel en raar in m'n maag, maar niet meer misselijk iig.

Tot later.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Goedemorgen! hier al weer op van 6.10 uur. Heb Finn nu even op bed gelegd want we moeten om half 11 bij de kinderfysio zijn. Ivm het niet kruipen van Finn. Wil toch even na laten kijken of alles wel goed is met z'n heupjes door de stuitligging. Ik moest van het zh in Maastricht een 2de echo laten maken van z'n heupen maar hier in Den Bosch vond de kinderarts het onzin. Maar aangezien ik zelf altijd zo stijf als een hark ben geweest en heel lang heb gerend zonder m'n knieen te buigen (ja hoe je dat doet weet ik ook niet :) ) Wil ik het zekere voor het onzekere nemen!

Boney: fijn dat je gister wat hebt binnengehouden. Hopelijk gaat het vandaag beter met jullie 3en!

Maja: al 2 weken aan het wachten, das ook rot zeg... Ik weet gelukkig dat ik precies 2 weken na de 1ste x hoofdpijn ongesteld wordt. Heel handig, maar wel rothoofdpijn!
    Dus Lunepune was aan het spoken vannacht? Heeft ze wel goed geluisterd naar je zeg! :)

Joma: geweldig hobbelpaard!

Wij waren zaterdag in de kringloop en ik zag daar een geweldige stoel voor op Finn z'n kamer. Om in voor te lezen. Had een hele brede zitting. Was gewoon van eikenhout, zonder bekleding. Maar zag het al voor me: een leuk kleurtje en een kussentje erin... Was maar 32,50! Maar ja je neemt niet zo makkelijk een eiken stoel mee lopend (een half uur) :rolleyes:

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oooh lief!

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh bones lees net dat je niet meer misselijk bent. Gelukkig!

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Maja ik lees nu eigenlijk pas wat je schreef en moest erg lachen dat ze stil was na het strenge toespreken.. mja.. als t helpt... wel bijzonder!

Boney gelukkig voel je je wat beter, nou ja, kon ook bijna niet anders he!

Debora er ook al weer vroeg uit zeg, hier is 7u mijn minimum en ik wil echt niet eerder uit bed! Mama is niet zo'[n ochtend mens!

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen :D

Boney, fijn dat je niet meer hoeft te spugen! Echt waardeloos als je elke keer zo moet overgeven. Ik heb het ook een avond en een nacht gehad en daarna was het over.

Maja, fijn dat je dochter zo naar je luistert 's nachts :) Ga ik ook maar eens proberen. Denk alleen niet dat het helpt hier!

Mom, wat schattig dat Elena zo gek is met haar beertje! Ik vind dat altijd zo'n lief gezicht als kindjes echt een vaste kroel hebben. Hier heeft alleen Kas maar een vaste kroel, zijn foezeldoek (labeldoek) Ook Sofie heeft het helaas niet!

Debora, succes bij de fysio!

Ik was helemaal nog vergeten te vertellen dat Sofie gisteren uit haar bedje gevallen is :( Ze had haar middagdutje gedaan en ik ging haar uit bed halen. Gelijk wilde ik wat kleertjes in haar kast leggen en stond met mijn rug naar haar bedje. Hoor ik opeens een klap...en gehuil. Daar lag ze dus op de grond. Gelukkig viel het mee en was ze meer geschrokken (en ik ook) Ik heb gelijk haar bedje naar op zijn laagst gezet.

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Morning!

Arme Sofie zeg... heeft ze nu geen dikke bult op haar hoofd? Dan slaat je hart een keer over of niet als je dat ziet... :(

Mom, dus Elena heeft ook een favoriet beertje... Fenne heeft die ook, maar die van haar is alleen voor in bed... ze zwaait er naar als we haar kamertje uit gaan hihi

Debora, je bent nu bij de fysio... ben benieuwd wat ze zeggen, hoop dat er niets met z'n heupjes is!

Boney, sneu he van die olifant? zag het gisteren al op het late nieuws...
    Fijn dat je weer iets beter bent...

Maja... wat een ondeugd is Lune zeg, keten midden in de nacht!
    Heb je de TomTom van de schoonmaakster ingesteld op Duiven?

Fenne moest gisteravond heeeeel hard huilen en als ik haar dan uit bed pakte om te knuffelen was ze meteen stil... het was geen keten of ondeugend zijn, ze wilde duidelijk gewoon heel graag dicht bij mama zijn. Vincent was werken dus hebben Fenne en ik van 23:30 tot 0:00 uur samen in het grote bed geknuffeld en toen weer lekker naar eigen bedje om te slapen... ik vind zulke momenten heel sneu voor haar, maar ik kan er wel van genieten dat ze die troost bij me zoekt en lekker komt knuffelen!

Ik ga maar eens stofzuigen...

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goedemorgen ladies...

Ik heb maar een nieuwe banner aangemaakt... vergt wat lef, maar dan heb je ook wat toch?

Hier gaat alles goed.. de verjaardagfeesterijen zijn voorbij.. t jochie is strontverwent.. blokken, auto's, trein v-tech. kleertjes, nike schoentjes, loopwagentje (waar ie in kan zitten, handig voor buiten in t voorjaar) knuffel, houten boerderij, woezel en pil draaitvtje.. (u snapt), boekjes..

genoeg om zich voorlopig flink mee te vermaken..

Hij was echt kapot gister om 17u.. ik ook..ben vroeg naar bed gegaan en heerlijk geslapen..

ik heb vanmorgen geprobeerd om de foto's (die niet zo heel geweldig zijn geworden.. filmpjes zijn beter gelukt) op mijn pc te zetten, maar krijg steeds een error dus spammen wordt m ff niet..
    houden jullie nog te goed..

@Bones.. zag dat je ziek was, maar nu ook weer iets beter.. gelukkig.. overgeven is zoooooo verrot..

@Maja.. lees ik t nu goed dat je nog steeds niet ongesteld bent? en nu?

@Dees.. skattien hoest met u meis...

@Meeting..moet ik nog iets weten...(heb niet alles teruggelezen..)

@Sizz.. hoest nu met Nora meis....

@Debie.. en en en en .. voelt u al iets?

@Noraa en Ariel.. hoe voelen jullie je? gaat alles goed?

@Mys.. hoest nu met Bryan.. al weer beter..

@everybody else dikke knuffel...

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk is dat he Wen, dat ze zo lekker willen kroelen bij je! Dan voel ik me altijd zo gelukkig!

Sofie heeft geen bult ofzo. Ze is kennelijk goed terecht gekomen!

Deel Deze Pagina