Mooie banner Ichtus! En niks te spammen dus. Jammer, maar dat houden we vast tegoed! Dan ga ik maar even spammen
Ach arme Sofie! Ik zou me idd ook kapot schrikken zeg. Gelukkig niks aan de hand. Mom, schattig zeg van die knuffel. Heeft Tessa ook, maar die blijft in haar bedje. Als ze dan weer in haar bedje komt dan pakt ze de kikker met 2 handjes vast en krijgt hij eerst eerst allemaal kusjes met : "aaaaah aaaaaai" geluidjes. Dan houd ze hem zo stijf vast dat we niet eens haar armen in de slaapzak kunnen doen. Debora, succes bij de fysio. Goed dat je er naar laat kijken, maar er is vast niks aan de hand.
@Wen.. wat lieeefffff zeg.. marijn heeft dat ook wel s.. als ie moe is of eenkennig.. als ik m dan weer overpak dan kruipt ie helemaal in me weg.. zoo lief..
Ben ook een beetje forum-moe geloof ik Ik heb wel alles bijgelezen, maar zelf weinig te vertellen. Boney, dat klonk niet lekker, hopelijk is het nu voorbij! Meiske, arme Sofie, echt zo uit haar bedje gevallen? Dat is toch best hoog of niet? Arm ding. Ichtus, mooie banner! Gefeliciteerd . Ben benieuwd naar de verjaardags spam.
ik wist dat ik niet op 1 nm kon komen.. SM.. hoest met u dan? (vroeg t nl wel aan noraa en ariel... ) sorry he..
He, dit vind ik nou leuk mama! Eva had Sofie zonder het te zeggen in haar poppenwagen gezet en kwam zo met haar aanrijden!
Wat een mooie foto van Sofie. Het is net een echt prinsesje zo. En wat worden haar haartjes lang zeg. Hé ichtus! Gave banner. Staat je goed zeg! WAt heerlijk dat Marijn zo is verwend zeg!
OOh leuke fotos Meiske, wat heb je toch mooie kinderen! Ichtus, ja alles goed hier. Ben afgelopen week errug misselijk geweest, maar lijkt nu over te zijn Jij al veel klachten?
@meiske.. ja ik baal er zooo van.. snap niks van die camera.. stom ding.. had ook gewoon foto's met mijn foon moeten maken.. pfff... euh.. Sofie gevallen.. agoss.. gelukkig valt t mee dus.. je zult wel geschrokken zijn...
@sm.. weinig tot niks.... en dat is fijn en vervelend tegelijk, maar heb er een goed gevoel over.. dus daar trek ik me dan maar aan op...
@meiske.. wat ziet ze er al groot uit zeg...sjonge.. iedere keer als ik de foto's van de kiddies zie vind ik marijn nog zo klein...
oh shit tis al zo laat.. ff snel nog wat doen hier en dan Jur ophalen... tot straks allemaal... knuff
Ow dat fietsje! Die heeft Tessa ook! prachtig vind ze het! Ze zit helemaal te stralen. En hoe harder hoe beter. Als we stoppen met rijden, dan gaat ze heen en weer zitten schudden (van voor naar achteren) : Schiet eens op! Door rijden! Ze zit dan zo heel wijs met haar handjes op het stuur. Vind dat zo schattig. Internet is beetje traag. Ik ga vanmiddag ff naar het centrum. Peter is toch thuis en dan kan TEssa ook mooi even thuis blijven.
Een fietsje? Kan dat al?! Wat leuk zeg... maar dan trappen ze toch nog niet zelf, of wel? Leuke foto's Meiske!