Ahh wat zielig zeg, Bryan niet alleen buikgriep, maar ook nog oorontsteking. Ik hoop dat het kuurtje snel aanslaat en dat de buikgriep ook vlot over gaat! Beterschap voor je kleine ventje.
ik heb niet teruggelezen.. ben kapot.. lange dag op het werk gehad.. ben het nieuwe rooster aan het plannen en zie nu alleen nog maar cijfertjes.. hihi.. verschrikkelijk. Daarna werkoverleg gehad. Erg lange dag dus! oja.. meeting.. eens kijken.. Ik neem wel servetten mee en ik kan/wilde wel iets van lekkere muffins maken.
Meeting bij Mrijn zaterdag 14 maart van 15-18u! Meisjes: Fenne Tessa Julia Elena Rosalie Sofie Nora Ilse Lune (komt niet mee, maar haar mama wel!) Gwen Jongens: Finn Luuk Marijn Mike Bryan (mys)?? Wie neemt wat mee: Bordjes, vorkjes, serviesgoed: Marijn Servetten: Sizzel Thee/koffie: Marijn Frisdrank: Wen (2 cola, 2 sinas, paar pakken sap) Frisdrank: Sizzel (2 7-up, 2 cola en ook een paar pakken sap) Taart 1: Debie (appel of kwark) Taart 2: Nathalie (iets met chocolade) Taart 3: Boney Arretjescake (lekker machtig!) Sanwiches: Ariel Hartige taart: Chocolaatjes: Nathalie truffels Kindertaartjes/muffins: Meiske Belgische bonbons: Dees
oh.. ik zie dat meiske al muffins maakt. Ik heb mezelf bij de servetten en ook wat drinken en sap e.d. neergezet! maakt mij niets uit
:-$ LALALALALALALALALALALALALALALALALAAAAAAAA :-$ Ik wil helemaal niet horen wat jullie in de goodiebag doen! Ik vind juist de verrassing van het uitpakken zo leuk!
Dat is ook wel zo wen. En pech eigenlijk als je wat dubbel krijgt. Vinden die kids niet erg. Zeker niet met van die kleine kadootjes. Dus we houden gewoon lekker ons mond dicht
shit worden eindelijk de schoentjes afgegeven ispaul thuis mannen moeten er gewoon niet zijn als je pakketje komt. fijne avond allemaal, ben weer aan t werk dus ff weinig tijd
jullie maken het me wel lastig, had wat bij de hema gezien maar daar heeft bones al wat gekocht, toen zag ik bij action zingende badeendjes maar dat word hem dus ook niet, had ook een leuk ding op internet gezien is plots niet meer leverbaar, arghhh
Maar meiden het is toch echt niet erg als je dubbel hebt? Een gewone bad eend en een zingende badeend is toch leuk? En of de jongetjes nou 2 auto's krijgen.... Dat vinden ze alleen maar leuk toch? Dus koop gewoon waar je zin in hebt. Het is al moeilijk genoeg toch?
Meeting bij Mrijn zaterdag 14 maart van 15-18u! Meisjes: Fenne Tessa Julia Elena Rosalie Sofie Nora Ilse Lune (komt niet mee, maar haar mama wel!) Gwen Jongens: Finn Luuk Marijn Mike Bryan (mys)?? 10 meisjes en 5 jongens Wie neemt wat mee: Bordjes, vorkjes, serviesgoed: Marijn Servetten: Sizzel Thee/koffie: Marijn Frisdrank: Wen (2 cola, 2 sinas, paar pakken sap) Frisdrank: Sizzel (2 7-up, 2 cola en ook een paar pakken sap) Taart 1: Debie (appel of kwark) Taart 2: Nathalie (iets met chocolade) Taart 3: Boney Arretjescake (lekker machtig!) Sanwiches: Ariel Hartige taart: Chocolaatjes: Nathalie truffels Kindertaartjes/muffins: Meiske Belgische bonbons: Dees[/u]
goedenavond meiden! hier terug van het knippen.. zal ik ook nog wat meenemen zie nog hartig taart staan ,maar moet daarvoor nog werken die zaterdag en vrijdag ook tot 21 uur dus dat gaat niet lukken Misschien nog andere hartige iedeeen wat ik mee kan nemen?