Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hihi.. een eating.. klopt wel zeg.. ER IS ECHT MEGAVEEL.. whahahaha.. dat krijgen we inderdaad nooooooooit op!

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen trouwens!

Nora was vannacht om 01.30 weer wakker.. Is de laatste 4 dgn echt het geval! verschrikkelijk. Eergister heeft ze 2 uur liggen kletsen.. grrrrrr.....
    Vannacht leek het of ze wakker schrok en ze zette me toch een keel op!
    Nu ligt ze dus al weer een uur op bed.. ja kan ook niet anders.. ze is doodop!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoi!

een eating! nou daar lijkt het wel op! Zal ik dan maar Bosche bollen meenemen? :) :pale:

Over de cadeautjes: mag het ook iets zijn voor als ze iets ouder zijn? Heb wel wat leuks gevonden maar daar kunnen ze nu nog weinig mee.

Finn was al weer om half 6 wakker. Weer doorgelekt.... hij plast veel 's nachts... Dus om 8 uur weer naar bed en ik heb even 3 kwartier op de bank liggen doezelen. Nu moet ie er zo uit want om 10 uur gaat hij naar de nieuwe oppas! Spannend. en meteen lang want Marc haalt hem om 6 uur weer op. Ik moet tot half 9 werken... Bleh... Ze plannen me steeds 5 dagen in, ik werk toch niet voor niets maar 24 uur?

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    kijk hij wordt precies op tijd wakker! :)
    Ga hem halen en nog even gezellig een fruitje eten!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Voor SM!

Er staan er nog maar 2 op!

7 Maart
    Samantha

8 Maart
    Sara

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    werk ze debora! en laat even weten hoe het is gegaan bij de nieuwe oppas!
    tuurlijk mag het ook iets zijn voor als ze iets ouder zijn. Leuk toch!

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nora is welgeteld 30 min opgeweest en ligt nu weer op bed.
    ze is echt helemaal op! (en niet te genieten daarbij.. ;) )

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa is op het kdv. Wat een drukte zeg! :confused: ALLE kindjes komen dan natuurlijk! Jemigdepemig. Begin steeds meer respect te krijgen voor de leidsters. Echt waar. Er was er nu ook 1 van de vaste leidsters die het in haar rug had. Ik ben dus even gebleven om op Tessa te passen. Was anders bang dat ze onder de voet gelopen zou worden. Toen ik weg ging was de meeste rust weer gekeerd! Tjonge zeg!

Hier dus een lange dag voor mezelf alleen. Normaal breng ik Tessa pas om een uurtje of 11. Dus ik ga me maar eens nuttig maken hier voor m'n tijd straks weer om is en ik moet gaan werken.

Tot later

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    ik vind jou berichtjes er vrolijk uit zien Sizzel!
    Je avatar en ticker springen er echt uit.

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    bedankt voor het compliment! :D

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wat jij had op het kdv bones.. had ik pas ook.. wat een chaos... Normaal brengt manlief Nora weg, maar nu deed ik dat, om 08.30 uur... pff,, een drukte, overal rennende, huilende en stinkende kids.. ;) Hier ook respect! hahaha

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik moet nog 3 machines was weg strijken.. maar heb het zo in mijn rug dat ik dat nu maar eens even niet ga doen.. nora hoor ik ook weer af en toe dus die zal er zo wel uit willen..
    die was wacht maar tot vanmiddag!

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Debora, waarom plannen ze je zoveel in dan? Kan je niet aangeven dat je dat niet wil? Dat ze geen misbruik van je maken..
    Spannend dat Finn voor de 1e keer naar de oppas gaat! Wat voor oppas is het? Of heb je dat al eens verteld..? :oops:

Drukte op het kdv: Lune gaat binnenkort weer heen sinds een aantal weken/maanden? Donderdag krijgt ze de BMR prik en ik denk dat ze volgende week vrijdag eerst een ochtend gaat ofzo. Wou haar eerste deze week al heen laten gaan maar er ging nog zoveel rond en straks kon de BMR niet doorgaan.. Maar goed, het is daar 's ochtends vaak ook heul druk.. Als ik haar tegen half 9 ofzo breng tenminste. Jeroen brengt haar om 7u al, dan is het nog lekker rustig.

Lune ligt al bijna 3 kwartier te slapen, doet ze eigenlijk nooit 's ochtends.
    Komt wel goed uit want ik loop zo even naar een vriendin die aan het oppassen is op het zoontje van een vriendin van haar, zij is weer een kennis van mij. Haar zoontje is 9 maanden en echt een schatje.. Misschien kunnen Lune en hij leuk samen spelen :D Dan moet Lune wel goed uitgerust zijn ;)

Ik heb gisteren in de wuper trouwens een avocado gekocht. Vond hem er wel tof uitzien. Maar wat kan je ermee? :( Iemand lekker receptje?

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ja open snijden zou erop en zo uit lepelen jammie

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het is normaal niet ZO druk hoor op het kdv. Maar vanwege de fotograaf waren nu echt alle kindjes er. Tessa haar groep was van 9.15-11u aan de beurt geloof ik. Dus na 11u werden de meeste kindjes weer opgehaald.

Hier inmiddels al een hoop gedaan. Eten is klaar voor vanavond. Alleen nog even de stofzuiger er door en alles is zo'n beetje aan kant.

Nu even 2x gtst kijken.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Echt? :confused: Kan je dat ding zo opeten? Niet in een salade doen ofzo?

Ga toch niet naar die vriendin. Lune is behoorlijk snotterig, hoesten en niezen. Straks komt er meer achterweg en steekt ze de andere kleine aan, zie ik niet zitten! Ben net even naar de wuper gelopen met haar, sperziebonen gekocht voor vanavond. We eten dus sperziebonen met zo'n prutje uit een pakje, sajoer ofzo? Met kip en rijst.

Er zit er hier een op handen en knieen te poepen en ik ben het niet!

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maja, nee joh? Wie is het dan? Poep jij niet op handen en knieen? :)

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb opeens bedacht dat ik in bad ga :) Heerlijk met de dondald duck erbij! Ga vast bad aanzetten.... Eerst nog even stofzuigen, dan kan ik daarna zo m'n warme badje in glijden.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou, ik was het net niet in elk geval :)

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat heerlijk! Ik ben jaloers! Wij hebben geen bad, baal ik nog steeds van. Geniet ervan!

Deel Deze Pagina