Bij mama op de arm (deze foto haal ik wel zo weer weg beetje jammer dat er niemand is haha!) *foto weg*
Ik heb hem gezien! Leuke foto's! En van dat staan dat doet Tessa hier nu met los staan. Ze leek vorige week opeens door te hebben hoe het moest en probeerde het onbewust. Maar nu vind ze het eng en moet echt steun hebben. Ze heeft nu ook door wat ik met haar van plan ben en gaat dan net zo ver achterover hangen zodat ze maar tegen m'n benen aan kan staan... Ach joh, dat komt vanzelf wel weer. Dat was met buikrollen met Tessa precies het zelfde. Dat deed ze 1x en daarna een poosje niet meer gedaan totdat ze het opeens volop ging doen. Zal met deze ontwikkelingen ook wel zo zijn. Ik ga m'n badje in. Hoef half 4 pas te gaan werken. Voor die tijd alleen nog even kolven en verder niets te doen. Lekker toch? Mij hoor je niet klagen iig. Bye
Goedenmiddag, nog net op tijd om een mooie foto van Maja en Lune te zien! Mooi plaatje hoor. En Maja, ze gaat vanzelf weer staan als ze het zelfvertrouwen terug heeft. Bones, wat een heerlijk relaxed momentje. Ik mis echt een bad hier in huis (nouja, daar in huis, ben namelijk op mijn werk). Maar neemt zoveel ruimte in..... Hier weer druk aan het werk. Pffff, ik heb erg veel schoolverlaters met twijfel tussen cluster 2 en 4 (auti-kinderen), dus ik heb voor deze kinderen schoolbezoeken met gesprekken met IB gepland. Dus de komende weken racen van hot naar her. Tessje is op het kdv en het gaat super met haar. Ze begint zelfs nu al te rennen.... Tis net of de uitdaging niet groot genoeg kan zijn voor haar. Ze loopt al een paar dagen alles op te tillen onder het lopen. Dus haar stoeltje optillen en rond sjouwen. Om vervolgens hijgend en puffend te struikelen over haar eigen benen. Raar kind hoor. Gisteren een pak luiers in de armen en maar rond sjouwen, ze loopt dan zelfs rood aan van inspanning. Herkenbaar? Morgen ben ik jarig, maar ik doe er verder niets aan. Helemaal geen zin in die drukte. Koes koes
Foto weer weggehaald, ik ga zo lekker even op de bank de flair lezen en straks vergeet ik hem weer weg te halen.. Klopt ook wel Boney met dat ineens iets niet meer doen. Misschien zijn ze dan wel in hun koppie weer met andere dingen bezig ofzo. Relaxze en werkze straks!
Goedemiddag meiden Zo even een berichtje van hieruit. Alles gaat weer zijn gangetje,de kids zijn weer lekker na school toe dus mama heeft weer wat meer tijd voor Keano. Ben toch wel blij dat het weekje vakantie voorbij is hoor. Ik ga zo maar eens wat doen hierzo,de was draait alweer vanaf vanmorgen :x Verder was Keano gister opeens niet lekker die bleef maar slikken,die had ws een smaakje van een glorix fles gehad in zijn mondje. Ik zeg altijd tegen zijn broers dat ze die wc deur goed dicht moeten doen en dat was gister dus weer niet het geval. Hij heeft ws de dop van de fles in zijn mondje gehad gelukkig was hij wel goed dicht maar dan nog ben me kapot geschrokken. Arm kind huilen en maar slikken dus ik in paniek de huisarts meteen gebeld,het kon gelukkig geen kwaad maar de schrik zat er bij mij even goed in. Ook had hij koorts maar dat kon daar dus niet van komen. Had hem een zetpil gegeven en later ging het ietsjes beter hij krijgt weer 2 tandjes dus daar kwam het ws door. Vandaag is hij gelukkig wat beter te pas en is nu lief aan het spelen. Mys: beterschap met bryan hoe gaat het nu met hem? Boney: lekker hoor zo'n rustig ochtendje,middag en ik ben zeer beneiwud naar de foto's die zullen vast en zeker errug mooi worden! Maja: mooie en leuke foto's van je mopje! Het spijt me ik heb verder niet echt terug gelezen ik ga hier even gauw wat doen want om half 4 zijn de kinderen weer uit en dan kan ik nog weinig doen. Vanavond eten we macaroni lekker snel en makkelijk klaar heb ehct geen zin om uit gebreid te gaan koken. Wens iedereen een fijne middag toe!
hey meiden even snel ik moet met bryan naar de ehbo , hij is al weer heel de morgen aan het overgeven ... ook nog steeds spuit luiers hij heeft blauwe lippen , blauwe voeten tis niks , hij heeft nog niet gegeten .... drinken wel , maar t zet geen zoden aan de dijk ik hou jullie op de hoogte
Hoihoi Oeh bah Mys, sterkte ermee. Hopelijk valt het een beetje mee! Ik moest zo lachen om je berichtje van die avocado Maja! Heel herkenbaar Helaas heb ik de foto gemist, maar wel weer een schattige Lune gezien. Wat een mooie meid is het toch! Suus, ik zie Tess al helemaal voor me: sjouwen met van alles en nog wat Sofie gaat ook steeds sneller lopen en overschat zichzelf nog al eens. Dan struikelt ze over haar eigen voetjes. Boney een lekker luierdagje! Heerlijk hoor! Wij hebben wel een bad, maar is eigenlijk alleen maar in gebruik door de kinderen. Ik lig er nooit in. Lianda, dat was wel even schrikken zeker. Gelukkig dat het dopje erop was gebleven! Vanochtend ben ik even wezen shoppen voor mezelf. Heerlijk even geld uitgegeven. Ook nog een schattig badpakje voor Sofie gekocht. Geen idee of ze dat aan gaat doen deze zomer, maar ik kon het niet laten hangen! Verder is het een drama om Sofie te laten eten. Een boterham wil ze niet meer. Na twee stukjes duwt ze het boos weg. Met fruit is het hetzelfde. Alleen het avondeten vindt ze op het moment wel lekker. 's Nachts drinkt ze ook weer 2 keer, dus het is hier een beetje terug naar de babytijd
en hoe! dacht zomaar dat je het over Nora had! Die loopt hier in huis ook continu rond met haar blokkenton.. (zit voor ruim 3 kg aan blokken in) en ook haar vliegtuigje.. (voor de duidelijkheid, om op te zitten) is veel leuker nu ik ermee rond kan sjouwen..
oeh mys.. sterkte! Hoop dat het meevalt! Maja.. nu ben ik eens degene die de foto's mist! hihi.. Suus.. druk dus.. en morgen jarig! JEEEEEJ.. morgen feliciteer ik je wel echt.. Lianda.. jeej dat was zeker schrikken zeg.. pfff.. ik zou me ook rot schrikken en de huisarts, ehbo, hap.. wie er ook wil luisteren bellen! Gelukkig valt het nu dus achteraf mee. GELUKKIG! Meiske: ik herken dat het eten heel goed. Heeft Nora nu ook.. geen boterham, niet drinken.. niets niet.. pff.. en ook dus hier al 4 nachten 's nachts wakker.. (al krijgt ze van ons alleen een slokje water, meer niet) en badbak gekocht! leukleuk.. foto! Bones, badder en lees ze! Wij hebben ook een bad, heerlijk! Nora vind het ook geweldig. Lekker spetteren.. zo leuk om te zien! En dat bad maar door kruipen!
hmm.. ik zal ook weer eens een foto van nora spammen.. eens zoeken naar een leuke.. misschien van de vakantie!