Jeej! Foto van Nora gezien! Lekker ding Suus morgen jarig. Ik ga het proberen te onthouden. Mys, jeetje klinkt niet lekker met Bryan. Laat je niet afschepen en ga op je strepen staan. Je ventje is er duidelijk niet goed aan toe. Euh... :-s Sorry Het bad was heerlijk. Lekker gescrubt en geolied ( : )
Wat een gaaf badpakje zeg. Waar komt die vandaan? Ik had gisteren nog even bij de hema gekeken, maar daar hadden ze volgens mij nog niet zo veel.
Hé meiden, ik ga me vast klaar maken om te werken. Misschien tot straks en anders tot een volgende keer Bye
ik zal zo nog een foto plaatsen die manlief heeft gemaakt. gefocused op haar ogen.. ik vind het een hele mooie foto..
Ik wil zooooo graag een andere camera als ik die foto's zie. Maar ja, we hebben 2 goede. Beetje zonde van het geld. Nu ben ik echt weg. Doei
Boney, badpakje is van prenatal. Ik ga vlug Sofie uit bed halen (ligt al anderhalf uur te slapen ) en dan naar school. Straks om 17.15 zwemles (lekkere tijd ) Tot later!
Shit! Foto's van Nora gemist Wat een schattig badpakje heeft Sofie gekregen! Is ook echt een Sofiedingetje Lune heeft een bikinibroekje, van de Hema. Lijkt me op een of andere manier lekkerder zitten (ik trek tenslotte zelf ook het liefst zo min mogelijk aan ) Mys, wat rot van Bryan, die heeft het flink te pakken zeg Ik hoop echt dat hij snel opknapt.. Suus, klinkt pittig je werk! Zijn dit 'tussen wal en schip kinderen'? Vind ik altijd zo sneu.. Ben net afgewezen voor die leuke baan. Balen! Maar het het eigenlijk niet anders verwacht. Ben me nu aan het orienteren op klantenservice banen. Er zijn op dit moment geen vacatures waar ik erg blij van word. Lune is jengelig, verkouden en beetje bleh. Ze wil niet slapen, ze hoest erg veel dus kan ws niet eens slapen.. Arm ding. Oja, belde vanochtend de ha voor een spiraal. Of die vrijdag geplaatst kon worden. Kon niet, ze hadden het te druk Ja daaagg, daar neem ik geen genoegen mee. Dus ging ze overleggen met de ha. Verdorie, ik hik er al zo lang tegenaan, doe mij zo'n ding! Moet tegen 16u weer bellen.. Even naar Lune..
Ik ben er nog even. Nog even koffie en over 10 min. weg. Maja, balen zeg. Een spiraal kan toch alleen geplaatst worden als je menstueerd? Anders moet je weer een maand wachten. Ik wil ook een zwembroekje voor Tessa. Dat lijkt me idd ook wat lekkerder zitten. En ze moet toch een shirtje aan in de zon en dan zie je dat hele badpakje niet meer.
Bryan Beterschap ventje! ben benieuwd wat er met je aan de hand is. Mooie fotos van Lune en van Nora ! Maja word dat echt door de huisarts geplaatst?Huh lijkt me zo raar, maar in Nederland ga je dus voor al dat soort zaken ook naar de huisarts?
Moet dan idd een maand wachten of langer.. Heb dus ook gezegd ik dat niet wil en of hij desnoods in het ziekenhuis ofzo geplaatst kan worden. Ik wil gewoon deze week een spiraal, punt! Ben benieuwd of ze ermee akkoord gaan hihi.. Werkze voor straks!