Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zulke dingen doen ze idd bij de HA hier. Als je al bij een gyn loopt, dan kan het ook daar.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    We zouden het net redden denk ik. Maar ik wil ook gewoon werken, ik vind het nu alleen leuk omdat ik weet dat het niet heel lang is, thuiszitten. Ik word ongeduldiger met Lune en meer chaggie. Ook heb ik nergens zin in. Heel stom eigenlijk. Al werk ik maar 1 dag per week, ik wil ook wat anders doen.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja hoor, is een simpele ingreep. Schijnt :rolleyes: Er loopt hier zelfs nog een ha rond die ook thuisbevallingen doet hihi..!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Doei!

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune is er dus weer uit. Ze wil echt niet slapen. Nu even een koekje eten en sap drinken en spelen en dan weer een poging denk ik.. Als ze niet wil slapen is ze ook niet te genieten dus ben bang dat het niet echt gezellig spelen wordt :)

Doeg!

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    balen maja van die baan...
    grrrrr.. over dat spiraaltje.. en anders het zh bellen hoor! Vaak word je er dan wel tussen geplaatst!

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sarah slaapt al sinds 13.00 uur, heeft vanochtend niet geslapen dus die was helemaal k.o.
    en ik heb ook even geslapen, heerlijk!
    Vandaag een ik-heb-nergens-zin-in-dagje. BAh!

Mys, dat klinkt niet goed, ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Maja, balen van die baan. Ik kan zo goed begrijpen dat je iets wilt doen, ik zou dat ook niet kunnen, thuiszitten. Ik word daar echt geen betere mama door, eerder een chagarijnige.

Een vriendin belde net, ik ben zaterdag jarig en zij is over 2 weken uitgeteld dat ze waarschijnlijk wel komt maar dat ze wat last heeft van haar buik......... SPANNEND!
    Schoonzus is over 4 weken uitgeteld van een tweeling
    NOu, dan ben ik weer aan de beurt vind ik, ik vindh et nu elke maand weer zo spannend...

Liefs

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Kom alleen even hoi zeggen. Luuk wil alleen maar bij me zitten en huilt de hele dag al. Ik word er moe van, mag geen stap zetten of hij hangt piepend aan mijn been

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lekker hoor, zit iedereen hier een badpakje af te kraken ;) Nou ja, ik ben er blij mee!

Balen Maja van die baan!
    Ben benieuwd of de ha nog tijd voor je heeft!

Ik wilde nog meer typen, maar ondertussen belde mijn zus, dus ben het kwijt!

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hihi... Fenne heeft ook een badpakje hoor...! ;)

Ik ben op het werk... maar kwam ff spieken en HALLO zeggen! :D

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Vrijdag om 13.40u krijg ik een spiraal.. Ik dulluf nie meer.. :|

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ook Tess heeft een badpakje (en 2 zwembroekjes.... :oops: ). Zooooo schattig en die van jou, Meiske....is ook too cute! Zie haar al helemaal rondhuppelen.
    Ik heb voor Tess nu eentje op het oog met korte pijpjes (ook erg schattig....en dan zie je de luier niet meer) en net als Bones, wil ik die in de zomer met een shirtje gebruiken. Dat wordt nog wat op vakantie, elke keer smeren met factor 60. En ze vindt dat insmeren al zo leuk.... :rolleyes: .

Maja, echt jouw dag....afgewezen worden, spiraal plaatsen uitgesteld (lees net dat het vrijdag wel doorgaat....splanneunt) en dan ook nog eens een draakje die niet slapen wil.
    Knuffie voor jou hoor.
    En idd, kinderen met ASS, waarvan ouders en school iets anders willen...lastig lastig. Dat wordt echt overleggen met de scholen, want 2 jongens zijn echt psychiatrisch....en dat op een VMBO? :confused:

Siz, heb je foto's weeeeer gemist. Puuuuhuuuu.

Dees, succes met de zwaan-kleef-aan.

Anouk, lekker hangen dan, moet ook af en toe kunnen. En begrijp ik nu goed dat jullie ook weer bezig zijn?

Zag SM even voorbij schieten. Hoi hoi.

Ik ga nog even 1 oudergesprek doen en dan mijn lieve dochter ophalen. Snel thuis droppen bij Jan en boodschappen doen.
    Dus dag dag en maybe tot vanavond.

Koes koes.

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ja Suus, dat begrijp je goed..................

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou daar zijn we weer

kut zooi , hij was daar dus echt gewoon druk en vrolijk , die arts kwam binnen , OW HIJ IS SPRINGLEVEND :cry: dat doet zeer ,
    we moetten nu stoppen met de kuur tegen zijn oorontsteking , daar zou het spugen aan liggen zei ze , en hij was aan de betere hand , nou sorry hoor maar hij spuugde niet meer en nu wel weer , dat is niet aan de betere hand :cry: maar goed , ben dus wel afgescheept .... bah bah

net heeft hij geslapen en toen hij uit bed kwam weer alles er uit gegooid ,....

oe ben zo pissig op da mens

hij was 300 gr afgevallen nav het gewicht 2 wk terug bij de wijk :(

16. supermummy

supermummy Niet meer actief

Anouk,spannende tijd voor jullie, hoop dat het snel raak is :)

Mys, gewoon weer gaan als je het niet vertrouwt he,beterschap voor je mannetje.

Ik heb net een jasje van Name it gescoord voor 10euro, ik ben alleen nu niet zeker of het niet meer voor een jongetje is. Zal een foto maken.

17. supermummy

nog wat fotootjes spammen :D

18. supermummy

Als mama niet oplet gebeurd er dit

Deel Deze Pagina