leuke foto's sm! Sara is echt een mooie meid ff vraagje onze kids mogen nu ook gewoon prei toch? Wij hebben net verse prei met aardappeltjes en vis gegeten? ik heb genoeg over voor Nora voor morgen? Dat mag ze toch gewoon hebben? Prei mag ik toch gewoon opwarmen of niet?
dat stoppen van de kuur was zonder te kijken of de oorontsteking beter is , ,.... ze zei gewoon stop maar . .... ook hier weer het advies om cola met suiker te geven hij heeft zojuist weer alles uit gespuugd , nu gelukkig wel 2 kipnuggets op * zout zout zout zout *
Cola met kipnuggets? hmmm lijkt me ook niet zo´n goeie combi Maar ik snap het wel, je wilt gewoon dat hij iets binnenhoudt.
had NORAA vandaag niet de intake en echo bij de VK? Ben benieuwd ! Hopelijk komt ze hier nog effe verslag doen.
kipnuggets zijn wel zout, maar ook vet.. lijkt me niet verstandig als ie zo spuugt.. en als ie weer zo spuugt meteen weer terug gaan.. eisen dat je een ander te zien krijgt en zo niet dan gewoon weer bij de ehbo melden..... Heb ik met jur een keer gedaan.. de hap wilde m niet zien.. ben ik naar de ehbo gegaan.. toen de verpl.kundige vroeg wat er was en ik het verhaal vertelde zei ze dat ik dat via de hap moest regelen.. daar kon ik niet terrecht.. en zij kon dan niets voor me doen.. heb m zo bij haar in de armen gedrukt en heb me omgedraaid. toen ze vroeg wat ik dacht te doen heb ik gezegd dat zij dan die verantwoording maar moest nemen, omdat ik het niet kon.. toen kwam er een arts kijken.. heeft ie een antibiotica kuur gekregen en een infuus tegen uitdrogen.. en een zondevoeding gebeuren.. 2 dgn later mocht ie naar huis.. maar als ik m mee naar huis had genomen weet ik niet of ie nu nog geleeft had.. VOLG ALTIJD JE GEVOEL en lAAT JE NOOIT AFSCHEPEN!.... zo dat is er uit..en Myss. STERKTE MEIS @Dees.. lekker he als je broek ineens veranderd is in een groot stuk klitteband... sterkte ermee. hoo pdat ie vanavond lekker slaapt..en je een beetje rust gunt.. @Maja.. eerst koop je een avocado zonder dat je weet wat je ermee moet.. *heb me krom gelachen* geweldige actie.. heerlijk impulsief.. zou ik ook s moeten doen.. en dan zeur je de oren van je huisaarts voor een spiraal.. *wat je goed recht is trouwens* en nu mag je komen en nu wul je nuut meer...whahahahahahahaha..... *ik zou ook niet willen..hihihihi* SUCCES VRIJDAG..... En jammer van de baan... hoop dat je je droombaan vindt.....en snel een beetje.. @SM.. wat een mopje is t toch he... en ik vind t jasje niet speciaal jongenslike.. een jongen zou t wel aan kunnen denk ik.. kan t niet goed zien.. @Suus.. pfff lange werkdag zeg.. en volgens mij ook erg druk als ik t zo lees...vanavond dan ff relaxen oke? @Bones... euh euh.. HIIIIIII!
mja cola geef ik hem niet hoor en ja nuggets, ik ben al zo blij dat hij wat heeft gegeten , dit is de eerste x sinds vrijdag ... dus alles was goed ,... elke minuut dat hij het binnen houd is het goed en ja ik hou het zeker in de gaten ... thnx meiden btw leuke fotos gezien
goedeavond meiden ik kom ook weer ff langs ik dacht gisteren klaar te zijn na 5 lange dagen (lees 42 uur) gewerkt te hebben, krijg ik de mededeling dat ik nog 3 dagen beschikbaar moet zijn omdat ik mijn 8 dagen nog niet gewerkt had, dus vanmorgen de wacht in en om 11 uur weer bij een nieuw gezin begonnen voor 3 dagen pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ben helemaal gaar hoor is het nog geen vrijdag dan heb ik lekker vrij!
Lieve mystery. Ik herken het gevoel helemaal. Zoals je wel weet is SArah ook zo ziek geweest. Het begon op zondag en dinsdag begon ze te spugen, naar de ha, oorontsteking, keelontsteking en buikgriep. Ook hetzelfde kuurtje gehad als jij mee hebt gekregen. Het spugen was na 2 dagen over maar ze at nog steeds niets, drinken ook niet. De diarree heeft een week aangehouden en SArah is toen 600 gram afgevallen in een week tijd. Het schijnt echt zo te zijn dat ze weinig kunnen doen tegen uitdroging, pas als er uitdroging is doen ze iets. Dus niet meer alert zijn en wegdraaien van de oogjes. Ik voelde me toen ook zo knullig ('is dat je eerste kindje, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr') Ik heb toen bijgehouden hoeveel ze dronk (is een heel gemeet maar ja). Hoe vaak een diarreeluier en hoe vaak spugen, de tijden er ook bij. Ik weet niet of je iets aan mijn verhaal hebt maar het is niet leuk zo dat is een ding dat heel zeker is. Een hele dikke knuf
waarom geen cola geven? HEt helpt echt. En als ie dat dan wel binnenhoudt, voor een keer kan het geen kwaad. En kipnuggets, waarom niet. Durf het bijna niet te zeggen maar als ik ziek ben is het allerlekkertse, zoute frietjes met cola....... ik knap daar altijd van op. Bij mij moet je juist niet met bouillon aankomen, ga ik meteen van rennen.
nee debie, ennuh.. hihi.. badeend is het niet geworden.. heb iets anders gezien.. ook heel leuk.. wel voor als ze iets ouder zijn... maar kan voor allebei! (hoop niet dat debora dat ook heeft...)
ow ja, kreeg vandaag eeen spaarboekje voor streepjescodes van olvarit, nutrilon en bambix. Ik wil dus gaan sparen. Mocht er iemand zijn die niet spaart..... zou ik de streepjescodes dan mogen? Uiteraard vergoed ik de kosten van verzenden.
jullie kennen mijn verhaal met nora toen ze in het zh lag.. en geloof me.. ga af op je gevoel. toen we uiteindelijk.. na 3 dgn bij de hap gezeten te hebben bij de ka aankwamen werd verteld dat ze meteen moest blijven.. dat zegt genoeg..
thnx meiden , over de cola , ik had hem vanmiddag ook een slokje gegeven waarna hij voor de 4x spuugde , dus na mijn idee hielp het niet * zie dat ik dat er niet bij heb gezet * ... vandaar het hij krijgt geen cola .... en ja ik heb zoiets alles wat hij nu eet is mee genomen @ anouk bryan is nu in 4 dagen 300 gr afgevallen , als het niet meer is ... ik hou het goed in de gaten en anders ga ik idd weer naar de ha
@Mys.. idd volg je gevoel.. en als kipnuggets goed gaat.. lekker geven.. lijkt mij alleen wat vet in de maag en misschien dat ie daarvan meer zou gaan spugen.. vandaar.. @Spaarboekje.. hier wel gehad, maar gebruik geen olvarit en geen bambix en nutrilon dus kan je er niet bij helpen.. @Hier.. geen bijzonderheden..
oh Mys, dan inderdaad geen cola.. Anders morgen weer naar de huisarts als je het niet vertrouwd. over het sparen, ik dacht dat het op de site van nutricia stond maar nee, ik zal eens in het boekje kijken als ik weer beneden kom