ff nog over het cadeautje.. ik heb echt iets kleins hoor.. van de action! maar zoooo leuk! (moet ze nog halen.. er waren er nu niet genoeg meer.. hopen dat ze nog binnenkomen)
anoek thanks voor de tip ik had hem niet gekregen en wij gebruiken wel olvarit en bambix en ik zag er leuke spulletjes tussen zitten
ik vind die shirtjes van simply colors zo ontzettend leuk heb op de 9 maandenbeurs ook eentje gekocht daarop had ik laten zetten: lekker menneke
pff ik zit er even helemaal doorheen hoor, ben dood en dood moe, wil genieten van bryan maar heb het idee dat ik alleen maar aan het rennen en het jagen ben dus alles behalve genieten. soms vraag ik me af of ik er wel goed aan gedaan heb om weer te gaan studeren
wij hebben ook opeens een action, echt geinige zaak, zag daar leuke kleine dingen, boekje met vingerpopje, en die puffers, ook echt leuk en niet duur, heb er ook gelijk wat leuke vellen papier gekocht voor school en paul kussentjes voor de boot. o;ja en had een legging voor 2,60 en die zit nog mooi ook, ongelooflijk
het is niet de bedoeling dat jullie nou allemaal gaan sparen, zo schiet het bij mij niet op natuurlijk
haha, dank je Wen. Ik verveel me, Sarah wil niet wakker worden voor haar laatste fles en nu weet ik niet wat ik zla doen, wakker maken of niet.... ze was me vandaag toch vervelend, jee zeg, wat die had, geen idee. Jengelen, huilen, boos zijn als ik nee zei, bleh.
Goedenavond! Heb maar paar dingen onthouden: Mystery... veel beterschap voor Bryan, arm ding! Maja & Supermummy... wat een prachtmeiden hebben jullie! oh erg dit? ikke niet meer weete... heb dan ook wel heeeel vluchtig gescand en dat was al een uur geleden hihi... Hier 1ste officiele dag naar het kdv achter de rug... Fenne vond het heel leuk, heeft lekker gespeeld, gelachen en zelfs gezongen... ook ging het slapen weer goed... deze mama is dik tevreden! Voor mij zijn de vaste werkdagen op dinsdag, woensdag & donderdag nu in gegaan... werk nu 9 uur per dag ipv de normale 8 uur... maar ik merkte niets van dat extra uur gelukkig!
http://www.kixx-online.nl/afbeeldingen/12148a.jpg wat vinden jullie van dit jasje, valt iets groot staat erbij, maat 80 doen dan?
Waarom wakker maken? Ik denk dat als ze dorst of honger zou hebben dat ze wel wakker was geworden toch... maar das mijn idee. Fenne drinkt sowieso geen fles meer na het eten. Alleen nog een schaaltje joghurt... Zou ze eigenlijk te weinig drinken denken jullie? Ze drinkt nu 2 x 200 cc melk +/- 150 cc diksap over de dag 150 cc joghurt Ze heeft altijd genoeg plasluiers en is gezond en erg actief, zal wel goed zijn dan toch?
wen, dat is genoeg vocht denk ik. Als ik het goed heb hebben ze iets van 500 cc per dag nodig en daarbij heb je kindjes die veel en weinig drinken. Ik maak haar niet wakker heb ik besloten, dan misschien in de nacht maar wie weet slaapt ze toch door, hmmmm Sarah moet van yoghurt spugen, te zuur denk ik?