Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Mystery, heel veel succes, het klinkt echt niet lekker. En idd wat al gezegd is: gewoon weer naar een arts gaan hoor! Vraag dan ook even of het niet raar is dat je moest stoppen met die kuur.

Vivi, ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte met de laatste zware loodjes, wel gek dat je zo plotseling nog even 3 dgn in je maag gesplitst krijgt, had dat niet gekunt na 2 dagn rust?

Ik heb leuke jasjes gezien.

Ach, ik verzin wel n kadootjes en als ze t al hebben is t pech!

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

Lune aan het hoesten, zooooo vervelend! Ik hoop dat de zetpillen tegen hoest werken, hier haalden ze niets uit destijds.
    Beterschap lief meisje.

Bryan, voor jou ook een dikke beterschapsknuffel. En Mys, gewoon vandaag naar de eigen HA gaan en vragen of je wel moet stoppen met de kuur. Als je te snel stopt, dan komt de oorontsteking zo terug.

Hier een prima nachtje, vanmorgen werd ze 7.15 wakker en nu lekker een crackertje eten. Vanmiddag even naar de markt.

Oja, ikke ben jarig...whoehaa. Ik vergeet het telkens. Ik doe er ook verder niets aan.

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    bij de interchalet! hihi.. afgelopen week nog geweest! ;)

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Kiekeboe vanaf het werk.

Luuk was vanmorgen weer om 3.30 wakker :(, tis elke nacht raak.

Gisterenavond een grote pan soep bij Yvonne gebracht, die is goed beroerd zeg. Ze was er wel van opgeknapt mailde ze vanmorgen. Morgen gaan we een deel verhuizen naar haar nieuwe pand.

Luuk moest vanmorgen weer verschrikkelijk huilen bij het kdv :( . En ik heb een zere borstkast van het spugen van gisterennacht.

Ooh ja, ik heb Dwaasje even kort gesproken en ze is aan het waken bij haar papa. Het gaat dus heel slecht......

Nu snel aan het werk

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    dwaasje.. lieverd heel veel sterkte.. kussie..

Dees, veel plezier alvast morgen bij yvonne! Voel je je nu al wat beter? ennuh.. werk ze..

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    LIEVE SUUS! GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! ONDANKS DAT JE HET NIET VIERT TOCH EEN HELE FIJNE DAG VANDAAG!!!!

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nora heeft hier gelukkig weer, na 4 nachten doorgeslapen! (sorry dees ;) ) Maar we are happy! pff.. wat knapt een mens daarvan op! gisteravond om 18.45 naar bed en vanmorgen om 07.15 wakker. Daar doe ik het voor. Nu ligt ze weer op bed!
    gelukkig vanmorgen ook een bord bambix op, dus die 230 cc vocht heeft ze ook weer binnen!

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ja ben verder niet meer ziek, begin alleen verkouden te worden. Was eenmalig maar heb nu enorme spierpijn.

Lekker toch dat ze heeft doorgeslapen!

Hm, baas houdt me in de gaten dus ik blijf even weg hier denk ik.

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik ga zo even met nora naar mijn opa. die is vorige week verhuisd naar een groot appartement wat uitkijkt over de maas. Echt geweldig! Het uitzicht is adembenemend!
    ik vind het zo stoer dat hij dit nog doet op zijn (bijna) 81e.. (over 2 weken) er waren 13 mensen die dag op alles te helpen overhuizen en de hele familie heeft meegeholpen spullen inpakken! gezellig! Nu eens even kijken wat het uiteindelijke resultaat is geworden!
    Nora is gek op haar opi dus dat komt helemaal goed!

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    SUUZZIIEEE Gefeliciteerd! Nou ja, je mag op zijn minst toch wel door je mannetje verwent worden vandaag!

Ik ben een beetje inspiratieloos, gister errug lang met mijn werk bezig geweest zonder een echte pauze en toen 's avonds stiekem thuis nog een verslag af gemaakt. Dus ben lekker moe. Even opruimen en dan terwijl de schoonmaakster beneden werkt kruip ik mijn bed weer in.

Oh ja, de hele tijd al willen zeggen: ichtus ik vind het stoer van je dat je de banner hebt gemaakt! :D

Hoe is het met Lune? En met Bryan?

En met Mrijn.. al een tijdje niet gezien.

Dees he bah die gebroken nachten en aanhankelijkheid.. ik zeg: kiezen of tandjes?

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ik heb niet alles terug gelezen, was er nieuws van Dwaas?

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Oma is vannacht overleden. Peter zou vandaag naar Hoogeveen gaan voor zijn werk. Hij was dus al onderweg. Hij gaat er vandaag even langs. Waarschijnlijk maandag de begrafenis.

Ik ben vrij vandaag en heb weinig op het programma. Ik wilde even naar de markt gaan, maar het is hier zulk herfst weer met buien en harde wind, dat ik denk dat ik maar gewoon lekker thuis blijf vandaag.

Nu even aankleden.
    Doei

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Gecondoleerd Boney. Gek of niet. Zag je het aankomen?

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    SUUS PROFICIAT !

@ botje gecondoleerd meisje .. sterkte ook voor peter

@ de rest dikke knuff

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hier gaat het redelijk alles tot op hede er in gebleven , maar ik juig maar niet te vroeg ...

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo!
    Hier was onze boef om 2.30 wakker, en om 5.20 en toen ging meneer niet meer slapen, en wij dus ook niet... Nu ligt ie weer even op bed.

Gister bij de oppas ging heel goed. Finn is gek op kinderen en de drukte, dus dat scheelt. Ze is gastouder via een gastouderbureau die ook kdv hier hebben. Ze heeft 4 kindjes van haar zelf: 13, 10, 3,5 en 1,5! 2 jongens 2 meiden.

@maja: ik heb het al vaker gezegd maar ze doen er niks aan. Ik werk vaak de ene week 36,5 uur en de volgende tussen de 17 en 24. Maar dan wel zo ingepland dat ik steeds 5 dagen daar ben. Ik wil best wat meer werken de ene week en de andere minder, maar plan me dan hele dagen in! Vanavond moet ik bv van half 5 tot half 9 maar ik moet dan wel Finn al om 3 uur bij de oppas hebben en ben pas tegen 22 uur thuis! (komt ook omdat m'n fiets gejat is)

Boney: leuk een groepsfoto!

Maja: wat is Lune toch een schatje! En met dat staan: tja das eng! komt wel weer! En is ze nog steeds niet lekker?
    Jammer van de baan. Er komt vast iets anders leuks.
    En toch nog je spiraal. Zou ik ook willen maar durf niet!

Suus: GEFELICITEERD!
    En wat gaaf dat Tess al gaat rennen en rondsjouwen met van alles!

Lianda: Keano aan de glorix fles gelikt? dat zal wel even schrikken zijn idd! hopelijk is het nare smaakje snel weg

Mys met Bryan naar de ehbo: jeetje schrikken meid. Lees net dat je een beetje afgescheept bent. Als je het niet vertrouwt terug gaan!
    ik knap ook altijd op van cola met frikandellen...

Meiske: ooooh lief badpakje voor sofie!

Sm: wat een prachtige ogen heeft Sara toch!

Cadeautje meeting: heb ik gister gehaald maar ben nu ineens bang dat iedereen het heeft!

Vivi: tuurlijk heb je er goed aan gedaan om te gaan studeren. Altijd in de wuper werken was voor jou ook niks. het is alleen druk, nu maar dat komt straks helemaal goed! knuffff!

Wen fijn dat de 1ste echte dag op het kdv goed was gegaan! en lekker 3 vaste dagen!
    Drinken van Fenne is prima hoor!

Boney gecondoleerd met oma (van Peter toch?)

Sizzel: geweldig van je opa! En goed teamwork met inpakken en verhuizen, echt super is dat!

nou ik heb alles gelezen en raad eens wie wakker wordt?

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ga hem maar halen. Fruit eten en dan even naar de jumbo. Daarna brood eten en hopelijk wil ie daarna weer slapen, anders is ie straks bij de oppas heel vervelend. Plus dat ik dan nog even alles kan organiseren wat er mee moet.

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Suus, gefeliciteerd lief leuk mens! Ik vind dat je strontverwend moet worden door man en kind :D Fijne dag meis.

Boney, ach oma overleden.. :( Gecondoleerd meid, ook voor Peter natuurlijk.

Debora, en toch vind ik het stom dat ze je zo inplannen haha! Ze snappen toch ook wel dat dat helemaal niet praktisch is voor jou? Tss.. Ben het er zo niet mee eens... [-(

Mys, fijn dat Bryan nog niet weer heeft gespuugd. Ik duim dat het goed blijft gaan! Hebben de kipnuggets toch nog geholpen :)

Mom, jammie, das een lekker receptje! Denk dat ik dat ga proberen. En ook een beetje rustig aan doen he met je werk.. Lekker, schoonmaakster, onze huisstofmeid is maandag geweest, super! Ik roep ook steeds tegen haar 'ooh, wat toch fijn dat je er bent!' :) Ze vindt het hier ook leuk werken zei ze, blij om te horen. Lijkt me niks als ze hier met tegenzin komt.

Sizzel, wat heb jij een stoere opa! Echt cool dat hij dat allemaal nog 'gewoon' even doet op zijn 80e!

Dees, balen van Luuk hoor. Lastig hoor, wat zou je daar toch aan kunnen doen? Hoop echt dat het snel over is en hij lekker weer doorslaapt..
    Werkze vandaag!

Dwaasje, meid ik denk aan je! Veel sterkte en een dikke knuf!

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier alles redelijk. Lune slaapt even, mag ook wel want die heeft vannacht praktisch niet geslapen.. Wij (met name ik) dus ook niet. Ze heeft zo gehoest, echt niet normaal.. Ik er steeds heen.. slokje drinken, druppeltjes Tussikind, aai over dr bolletje, luchtbevochtiger hoger of lager draaien etc. Ze heeft tussendoor wel wat geslapen maar niet veel. Uiteindelijk is Jeroen er tegen half 7 met haar uitgegaan. Heb ik nog even kunnen slapen tot een uur of 9.

Ik maak me een beetje zorgen over mijn menstruatie.. Ik ben dus maandag ongesteld geworden. Tenminste, ik had 2 vegen bloed (sorry voor de details maar kan even niet anders :D ) en dat was het eigenlijk wel. Gistermiddag ook nog een beetje bloed en sindsdien niks meer :-s Das toch raar? Heb ik echt nooit. Ik voel me ook niet ongesteld.
    Ik ga voor de zekerheid nog maar een testje doen denk ik. Ook omdat ik dus vrijdag een spiraal krijg. Maar als het hierbij blijft kan dat volgens mij niet eens..

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Suus gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Dees, vervelend zeg dat Luuk elke nacht wakker is! Het breekt je zo op als het al lang duurt (weet ik helaas uit ervaring) Sofie is ook nog elke nacht 1 of 2 keer wakker. En de ene nacht kan ik er beter tegen dan de andere.

Sizzel, veel plezier bij je opa! Is dat die opa van het parachutespringen?

Boney, gecondoleerd, ook voor Peter.
    Hier is het ook snertweer. Ben al wel even naar de markt geweest.

Mystery, fijn dat het ietsje beter gaat met Bryan

Debora, kun je niet op je werk aangeven dat je liever een paar volle dagen wilt werken? Of wordt daar gewoon geen rekening mee gehouden?

Dwaas, sterkte meid!

Mom, heerlijk een werkster! Zou ik ook wel willen. Piet ziet me al aankomen als ik dat zou voorstellen!

Net zijn de cadeautjes bezorgd voor de meeting in een HELE GROTE doos. Meer doos dan cadeautjes dus :) Wel heel leuk! (vind ik)
    Sofie ligt lekker even te slapen. Was vannacht maar 1 keer wakker om te drinken. Gaat weer de goede kant op dus!

Deel Deze Pagina