Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Da's zeker raar Maja. Ook omdat je dat anders nooit hebt.
    Lekker dat je nog even hebt geslapen vanochtend! Hoest ze nu nog zoveel, of is het alleen maar als ze ligt?

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Morning!
    Suusje gefeliciteerd met je verjaardag!

Boney, gecondoleerd!

Debora, balen dat ze je zo inplannen. Maar binnenkort zou het toch beter worden of niet?

Maja, raar dat je dan maar zo weinig ongi bent. Voor de zekerheid toch nog maar een testje,want lijkt me lastig persen met een spiraal ervoor ;)

Voor Dwaasje heel veel sterkte!

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Dames kijk mijn banner! De magische 12 weken :)

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yeahhh, gefeliciteerd met je 12 weken Supermummy!
    En volgende week een echo, spannend hoor!

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb net de garage gebeld om mijn auto te laten keuren. Ben natuurlijk weer te laat daarmee. Hij moet voor 7 maart gekeurd zijn en dat ga ik niet meer redden. Nu is er volgende week pas tijd. Ook moet ie een grote beurt hebben. Gaat die vrouw daar allemaal dingen vragen wat ik echt niet weet. Of er nog iets vervangen moet worden e.d. Daar heb ik toch geen verstand van! Ook moest ik mijn telnr geven. Dus ik geef haar mijn nr. van thuis. Zegt die muts: ben je daar de hele dag op te bereiken? Ja muts, ik heb geen auto, dus ik kan nergens heen! Oke, ik heb geen muts gezegd, maar de rest wel.
    Weer lekkere belangrijke info voor jullie :) Maar ik moet toch wat aan mijn aantal berichtjes doen :D

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dank jullie wel allemaal. Peter is inmiddels bij oma geweest. Hij was nu op weg naar de begraafplaats om te kijken hoe dat er nu uit zag. Ze komt bij haar man in het graf, maar die is 40 jaar geleden overleden (oma was heel jong weduwe). Daarna komt hij naar huis. Hij had geen zin om te gaan werken.

Ik weet niet meer wie het vroeg. Debora of Mom, maar oma was al een tijdje ziek. Ze had leverkanker met (waarschijnlijk) uitzaaiingen. Ze hebben niet echt verdere onderzoeken gedaan omdat het al best ver gevorderd was.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Phoe, en ik heb een houten kont nu inmiddels. Wat Tessa heeft weet ik niet, maar zo aanhankelijk is ze nog nooit geweest. Ik kan echt geen stap zetten of ze gaat huilen of aan m'n benen hangen. De ontbijtboel staat zelfs nog op het aanrecht. Dus ik heb heel de morgen op de grond zitten spelen. Ook leuk toch ;) En ik heb toch besloten om lekker binnen te blijven. Tessa ligt nu in bed, dan kan ik ff douchen en aankleden. Eten voor vanavond heb ik vast wel in huis.

Tessa weet trouwens lichaamsdelen te vinden. Buik, teen, oortje en als ze er zin in heeft ook neusje. Als ik vraag: "Waar is Tessa" dan doet ze haar handjes op haar hoofdje :)
    Ook geeft ze je dingen. Als we zitten te spelen met de houten noppenpuzzel dan wijs ik een stukje aan en zeg: "Die voor mama?" Dan pakt ze dat stukje en geeft hem echt in m'n hand. En dan wacht ze netjes tot ik weer een stukje aanwijs. Ook het "praten" wordt steeds meer.

Wat Tessa nog echt niet kan en daar lach ik me rot om is handjes klappen! :confused: . Volgens mij kunnen zo'n beetje alle kinderen dat met een maand of 8, maar Tessa snapt er helemaal niks van. :rolleyes: Als ik haar handjes pak dan klapt ze prima samen met mij, maar zodra ik los laat dan gaat ze of op haar armen slaan (rechterhand op linkerarm en andersom) of ze slaat op de bovenkant van haar handjes. Ik zal het eens proberen te filmen. Uit zich zelf doet ze het ook. Als Bumba er op is en die kindjes gaan klappen dan zit Tessa te "dansen" op de grond en hard op haar armpjes te slaan :)
    Ik snap er echt niks van. Dit hebben we echt dagelijks (en nog) geoefend. hihi...

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Bones, gecondoleerd.
    En wat lief dat aangeven, dat probeer ik nu ook steeds met Tess. Soms doet ze het wel en soms schudt ze nee en loopt ze door....ha ha ha.
    En dat handjes klappen....dacht dat ze het nooit zou doen. Vergeet nooit meer dat ze met 9 maanden zeer bevreemd bij het cb keken, toen ik zei dat Tess dat niet deed.
    Maar we hebben dat ook nooit geoefend.
    En ineens ging ze zondag klappen, zo zie je maar weer....
    Nu zingen we dus volop "klap eens in je handjes....". En bolletje weet ze ook te vinden, zo ontzettend schattig als die handjes op haar bolletje "slaan".

Dwaas, heel veel sterkte meid! Jullie zijn in mijn gedachten.

De rest allemaal een dikke knuf.

Nou, mijn moeder heeft net gebeld voor de verjaardag en die was nogal teleurgesteld dat ik haar niet uitnodigde voor vanmiddag. Kon ik horen in haar stem. Maar ik wil vanmiddag even lekker met Tess op stap en heb ze uitgenodigd voor zondag. Ik wil mijn verjaardag niet houden, maar onder mijn ouders kom ik niet uit.....

Tess ligt al een uurtje op bed, want die was poepiechagie. Ik hoop dan ook dat ze straks wat vrolijker is. Hoe dan ook gaan we er even lekker uit.

Nu even opruimen en schoonmaken...en....Prison Break kijken.
    Ariel, je bent een schat!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dus Tess ook pas vanaf zondag klappen? Ik dacht echt dat Tessa een uitzondering was. Niet dus.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag!

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, dank je. En ik dacht dat Tess de uitzondering was, maar ik gaf het erop dat wij dat nooit geoefend hadden. Zwaaien e.d. wel en dat kon ze dan ook al veel eerder. Maar het is zo'n snoezig gezicht als ze klapt. Je hoort de klap heel zachtjes en je ziet haar denken:"da's grappig". Sinds kort aait ze zichzelf ook over de buik. Wij deden dat altijd bij haar en als we nu "aai" zeggen, dan aait ze over haar buikje.....sweeeeet.
    Merk dat ze nu ineens heel veel imiteert en bij zo'n klein mensje ziet het er allemaal heel grappig uit.

Zo, ik heb de kamer afgestoft, geveegd en gemopt. De planten water gegeven en het aanrecht opgeruimd. Want ik zit ook non-stop met een kussentje (is aan te raden tegen houten kont) op de vloer als Tess eruit is. Dus alles stond nog op het aanrecht.
    Nu even Prison Break kijken.

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    bones en peter, gecondoleerd jullie oma..

bones.. hahaha. tessa die het klappen niet snapt! Hoe je het omschrijft.. zo grappig! en dat aanhankelijke.. is echt een fase nu hoor. Nora heeft het ook echt verschrikkelijk

nora snapt klappen in de handjes wel.. op het boze bolletje soms.. maar vaak gaat ze meteen na het klappen in de handjes naar " zo varen de scheepjes voorbij" hahaha... dat is echt favoriet!

ik merk nu wel dat nora ook echt veel kopieert.. en dan hoef ik iets maar 1 x te doen en als ze dan ziet hoe het werkt, dan doet zij het de volgende keer precies zo..
    zo is de magnetron nu echt favoriet.. ze weet precies dat wanneer het piepje gaat het deurtje open mag.. en dat doet ze dan ook (samen met mamma of pappa!)
    ook meegaan naar de wc en doorspoelen is geweldig! (ben benieuwd hoe ze dat vind als ik dat later vertel.. whahahaha.. je zat met mamma samen op de wc... ;) Leuk verhaal voor in de pubertijd.. :) )

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik ga even macaroni maken. Kan maar vast klaar zijn voor vanavond. Nora ligt nu op bed dus ik kan even ongestoord mijn gang gaan!

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd Supermummy!

Over m'n werk: daar houden ze geen rekening mee want je moet "flexibel" zijn. Het wordt straks beter qua reistijd (5 min. fietsen) maar niet qua rooster... Maar ja minder reistijd is ook al fijn!

Tessa niet klappen? dat doet Finn wel, weet niet precies hoe lang hoor. Maar Finn kan dan pas net zwaaien.... Maar dat deden wij dan weer niet oefenen. (wij zwaaien eigenlijk nooit :))
    Lief dat ze al echt lichaamsdelen kent, ziet er zo schattig uit als ze weer wat nieuws weten!

Finn ligt al 3 kwartier op bed, maar ligt te kletsen. Ben al naar boven geweest om een verhaaltje voor te lezen, maar helpt niet. Ik wilde dat ie uitgerust naar de oppas ging maar dat gaat geloof ik niet lukken...

Marc had voorgesteld dat ik vanavond bij z'n ouders zou slapen, omdat ik pas rond 22 uur thuis ben en morgen om 6.15 uur de deur weer uit moet. Bel ik hem op om te zeggen dat ik dat niet doe omdat ze daar nu ook allemaal ziek zijn. Zegt ie meteen ja ok tot vanavond, doei. Heel kortaf. Ik wilde er nog wat achteraan zeggen, over Finn dat ie zo'n last van z'n buik heeft :(
    Hij was bij een vriend in z'n pauze... Maar dan hoef je toch niet zo te doen? En ik weet toch al niet wat ik heb de laatste tijd maar ik kan er dus echt om janken, en voel me nu echt rot.... Volgens mij word ik een beetje depressief ofzo, of het is van vermoeidheid.
    pffff

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ga Finn maar halen. Even samen spelen op het kleed.

Misschien tot morgen, anders vrijdag!
    Doeg

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    he debora toch.. niet leuk dat ie zo reageert. Toch maar even terugbellen anders? Zo ga je ook niet met een lekker gevoel werken.. je kunt het dan misschien beter even uitpraten of niet?

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jep, ligt denk ik 1 km van mijn huis af, grappig.
    Kunnen slagen daar?

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    we zijn voor keukens gaan kijken, maar vond het tegenvallen!
    Woon trouwens in Nieuw-Bergen!

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Suus, gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag.

Dwaas, heel veel sterkte de komende tijd.

Boney, gecondoleerd en sterkte

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    oh ja, die vallen daar enorm tegen, niet veel keuze ook.
    Nieuw-bergen, daar kwam volgens mij een klasgenoot uit, Kim Hirdes, ken je die toevallig?

Deel Deze Pagina