Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    oeps, moet snel naar de fysio, bijna vergeten

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nee ken ik niet. Ik kom oorspronkelijk ook niet uit nieuw-bergen. ben import! haha ben oorspronkelijk een brabantse

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hier de macaroni bijna klaar. Ook voor Nora en dan gaat er een portie of 3 de vriezer in voor haar!
    wel erg fijn dat ze nu gewoon met ons mee kunnen eten zeg! Ik let wel altijd goed op het zout.. maak het vaak vers, alleen vandaag minder.. hahaha... heb lekker makkelijk een pot bolognesesaus gehaald. Zal Nora ook wel lekker vinden.. hahaha...

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wat een rust vandaag!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hooooooooooi

Suus, gefeliciteerd met je verjaardag!

Boney: gecondoleerd

Handjesklappen?: was da? Fenne kan dat ook nog niet... hihi

Ik ben aan het werk, dus doeg doeg maar weer...

oh 1 ding nog: vannacht van half 3 tot 4 wakker geweest, Fenne had voor het eerst over gegeven... hele bed, slaapzak en beertje onder! Ook had ze een spuitluier tot aan haar nek... dus hup arm ding in bad gedaan en even lekker bij papa & mama knuffelen en weer slapen... ze was verder helemaal niet ziek en is vandaag ook gewoon weer met een gezonde eetlust opgestaan en heel vrolijk... zou het de vanille joghurt zijn geweest? Das het enige wat ik kan bedenken! :(

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Joehoe, Tessje is weer wakker. Ze heeft vanaf 11 uur geslapen, ze slaapt altijd erg lang de dag na het kdv. Is dat bij jullie ook zo?

Ik heb goed kunnen schoonmaken en heerlijk een uurtje gelezen. Prison Break vrijdag kijken.

Wen, wat sneu zeg. Zou best de joghurt geweest kunnen zijn. Heeft ze dat al vaker gegeten? Ik merk dat Tess vooral last heeft van tomaten. Dan heeft ze rode vlekjes om de mond en ook spuitluiers. Kan heel goed zijn dat Fenne niet zo goed tegen vanille kan, maar kan ook toeval geweest zijn. Maar gelukkig dat ze er verder niet ziek van is.

Oeh, had nog meer willen reageren, maar Tessje wil er echt NU uit. Zal wel honger hebben.....

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Aah arme Debora, knuffel voor jou. Toch maar beter effe uitpraten, bedoelde hij vast niet zo.
    En ik heb het je al vaker gezegd, jij verdiend een lekker weekend weg om uit te rustenª

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallomeiden

botje meid gecondoleerd !

handjes klappen geenidee wat dat is bryan doet dat echt nog niet!
    Wat ik me trouwens afvraag doen jullie kids al veel praten? bryan zegt niet meer dan dada en ha en ja dat was het is dat normaal?

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nora zegt ook dada en daaaaaaa.. (daar) en wat hoge schelle geluidjes.. meer niet. Ze is daarentegen wel heel snel met lopen e.d.. ach.. komt wel goed hoor.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    mys fijn om te horen dat hij alles binnen heeft gehouden hoop dat het zo blijft

debora bah meid ik zou ff terug bellen zo ga je toch niet fijn werken

mom geloofdat jij het vroeg waarom iknog 3 dagen moets, wij werken normaal 8 dagen aan een stuk en omdat ik nu maar 5 dagen gewerkt had en het heel druk is moetik die 8 dagen vol zitten dit doen ze alleen als het echt druk is hoor

verder voor iedereen een hele dikke knuffel en thanks voor jullie lieve woorden!

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oh dus bryan is niet de enigste ik weet namelijk dat ik daarop moet letten ivm zijn XYY maar ik weet niet wanneer praten normaal is vandaar

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ff de lijst weer naar voren gehaald

Meeting bij Mrijn zaterdag 14 maart van 15-18u!

Meisjes:
    Fenne
    Tessa
    Julia
    Elena
    Rosalie
    Sofie
    Nora
    Ilse
    Lune (komt niet mee, maar haar mama wel!)
    Gwen

Jongens:
    Finn
    Luuk
    Marijn
    Mike
    Bryan (mys)??

Wie neemt wat mee:

Bordjes, vorkjes, serviesgoed: Marijn
    Servetten: Sizzel
    Thee/koffie: Marijn
    Frisdrank: Wen (2 cola, 2 sinas, paar pakken sap)
    Frisdrank: Sizzel (2 7-up, 2 cola en ook een paar pakken sap)
    Taart 1: Debie (appel of kwark)
    Taart 2: Nathalie (iets met chocolade)
    Taart 3: Boney Arretjescake (lekker machtig!)
    Sanwiches: Ariel
    Hartige taart:
    Chocolaatjes: Nathalie truffels
    Kindertaartjes/muffins: Meiske
    Belgische bonbons: Dees

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    mijn neefje praatte pas met de 2 jaar en mijn zusje met de ruim 1,5 jaar.. elk kind ontwikkeld zich anders.. dus niet te druk om maken meid!

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Vaak is het het een of het ander.. de lichamelijke ontwikkeling, dus lopen e.d. of het praten..

15. supermummy

Sara was eerst altijd redelijk stil, maar de laaste 3 weken kletst ze de oren van de kop.
    Ze zegt TIE (die) TA (daar) Mama en Baba, Ola, Nee, Bah.
    En als ze gaat lopen zegt DaDa DaDa dat zeiden we altijd als we met haar aan de hand gingen lopen :D

16. supermummy

Enne Vivi niet druk om maken, ik denk dat het rond het jaar een normale leeftijd is om rustig aan te gaan beginnen met brabbelen.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Siz, thanks. Maar ik heb de lijst in word. Dan hoef je niet zo te zoeken ;) De verjaardagslijst trouwens ook.

Vivi, daar zou ik me niet druk om maken. Elk kindje ontwikkeld zich anders. Tessa kan al aardig wat woordjes, maar die herkennen wij alleen, ieder ander zou het gewoon als gezellig babygebrabbel horen.

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sarah praat ook niet, alleen papa, grrrr. Er komt heel wat geluid uit maar verstaan, nee..
    Ik maak me er niet druk om, ze heeft het ook druk met andere dingen, kijken hoe ze mama uit kan dagen (oe en dan kan ik me toch boos worden en dat help niks, schiet ze in de lach).

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oke thanks meiden dat stelt me weer wat gerust

ik ga nog even wat doen hier in huis en dan de kleine man van het kdv halen

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dus Fenne ook nog niet klappen? Goh, dacht echt dat alle kindjes dat allang konden joh...

Deel Deze Pagina