Wie is de mol gaat beginnen! Ik kijk deze keer gewoon op tv. De finale! Dus ik wil niet weten (perongeluk) wie het is! Spannund!
ja die is echt superlief ze kan er echt alles mee doen en als gwen op de grond zit gaat hij bij haar op schoot echt haar kat
Sorry meiden, ik verwaarloos jullie momenteel. Ik ben hardstikke druk geweest de afgelopen dagen en er komt een nog drukkere tijd aan. Extra uren werken en........... Yvonne heeft me gevraagd om voor haar de pr te doen rond haar opening straks. Ik ben dus uitnodigingen aan het ontwerpen, heb boekenleggers ontworpen die de gasten straks meekrijgen en de hele opzet van de officiële opening ga ik doen. Ik vind het ontzettend leuk om te doen en ben er al volop mee bezig dus mijn meeste vrije tijd gaat daarin zitten. Vandaag hebben we een enorm leuke dag gehad. Ik was om half 11 bij haar en we hebben eerst lekker thee zitten leuten. Toen zijn we de eerste lading spullen gaan laden en hebben die naar haar nieuwe praktijk gebracht. Ze trakteerde me op een lunch, zijn samen naar de winkel gegaan en hebben toen bij haar thuis een bak koffie genomen en hebben de tweede lading geladen. Net op weg belde het kdv, Luuk hoestte erg en had 38.3, ze was bezorgd. Oeh wat baalde ik, abrupt een einde aan de leuke dag en omkeren en de boel overladen naar Yvon haar auto. Ik had al een gevoel dat het mee zou vallen maar ja, je neemt geen risico dus ik ben hem gaan halen. Het bleek loos alarm gelukkig. Ik heb niet teruggelezen, sorry. Ik wil in ieder geval wel Suus nog even feliciteren en een dikke zoen geven. Ik denk echt aan jullie meiden maar het lukt me even niet om actief mee te schrijven. Ik zal best af en toe binnen wapperen. Lieverds, dikke kus en ik mis jullie wel hoor......
Hoi meiden. tijd niet geweest , gaat hier ook niet zo lekker. Deem doet t prima gelukkig. Rj en ik zijn uit elkaar en gaan scheiden.. Zijn nu dus heel druk bezig met vanalles regelen en jemig wat een gedoe is dat Tis lastig een "begin" te maken in de hele warboel.. Nouja.. dit wilde ik even met jullie delen. groetjes Noor.
OOh wat een shit nieuws Beertje!Ik vroeg me al af hoe het met je ging! Heel veel sterkte! Heb je een beetje steun van familie of vrienden?
maja vriendin heeft alleen beetje buikkrampen gehad na het inzetten van de spiraal en verder niet, valt vast allemaal wel mee. Succes morgen. beertje; vervelend meid, hopelijk hebben jullie alles snel een beetje op de rit.
Die vivienne! Had ik wel verwacht. Jon en Anniek stonden op mijn lijstje. En dan Anniek bovenaan! We zullen het zien volgende week.
haha, als er weer nieuwe afleveringen van wie is de mol beginnen moet iemand maar een seintje geven, word nu toch wel nieuwsgierig
Beertje wat erg voor jullie zeg... Heel veel sterkte en hopenlijk komen jullie er goed uit. Joma, die punky foto is echt errug grappig zeg. Maja, succes morgen. Het is een heel klein dingetje en dat is zo gepiept. Merk je niks van.
Is volgend jaar denk ik weer Debie! Je kan alle voorgaande seizoenen op internet terug kijken. www.wieisdemol.nl en dan bij 'archief'.
Wat een mooie meid is Gwen toch! Die eerste foto met waterdruppeltjes op haar gezichtje is echt prachtig! Filmpje deed het hier niet Maja, succes morgen! Beertje, jeetje zeg, wat naar allemaal. Sterkte hoor! Ik denk ook dat het Anniek is Boney. Vooral toen ze in die geblindeerde auto reed was ze erg aan het mollen vond ik. Dees, wat leuk dat je Yvonne zo kunt helpen. En zo te lezen heb je er ook veel plezier in Gelukkig viel het mee met Luuk!