Haha ik heb vandaag ook even zelf mijn haren weer gekleurd.. van blond naar bruin.. was dat blonde echt zat eigenlijk..
hahaha ja zeker wel & ik werk zelfs bij mobiele telecom bedrijf... dus een mobiel is absoluut aanwezig...
wen gewoon gezellie achter ons aan kachelen meiden ik ben naar bed morgen lange dag voor de boeg tot morgen allemaal KEB DER ZIN IN !
hahaha echt? Dan kennen ze mij vast wel, want ik verzorg de trainingen die je moet volgen om daar te kunnen werken... hihi
Ja Yvonne heeft iets hogerop gezeten geloof ik.. Wij werken nu bij een inbound callcenter in Arnhem.. erg leuk allemaal
Ik ga ook lekker naar me bedje! Diaantje je hoort het morgen! Meiden tot morgeeeeeeee! Kheb der zin in..
Leuk, ook een callcenter dus... ik werk daar als trainer, dus heb die meiden vast in mijn 'klasje' gehad haha... grappig hoor!
Vanaf de duitsegrens Gelderland.. Tolkamer.. en dan als Wen mee gaat langs Duiven.. en dan naar Utrecht station en dan daarheen...
Jaja zeker.. volgende keer is de meeting ook in Gelderland hoorde ik van mijn correspondent in Amerika... haha geintje