Ik heb hier helemaal in een scheur gelegen om de after-bath foto van Gwen, geweldig! Wat een leuk hyves nieuws! Jeuh! En... zipp.... ik ben er weer vandoor..
Morgenochtend ga ik op schoentjesjacht voor Sofie. De schoentjes van Fenne gaan het niet worden Vandaag heb ik overal heen gebeld. De dichtstbijzijnde winkel is in Bergen op Zoom. Dat is een uur rijden Dat vond ik een beetje overdreven. Plus dat ik dan misschien weer niet op tijd terug ben om de kinderen uit school te halen. Ben benieuwd waar we mee thuis komen.
Ik ga slapen. Succes met de schoentjes Meiske. Maar je komt vast met mooie schoentjes thuis jou kennende. Slaap lekker allemaal. Ik hoop op een betere nacht dan afgelopen nacht. Morgen moet ik namelijk werken en dan kan ik nu echt niet de halve nacht boekjes gaan zitten lezen. Truste.
Mogguh *gaap* en daar zijn we weer. Tessa is vannacht 1x wakker geweest. Ze ging daarna gelukkig weel lekker slapen. Maar om half 7 vond ze het wel genoeg helaas. En dat terwijl ze altijd zo'n uitslaper was tot een uurtje of 9. Ik hoop niet dat ze hier een gewoonte van gaat maken.
Goedenmorgen, hier een brakke nacht. Tessje heeft vannacht weer regelmatig liggen jammeren, niet zozeer dat we eruit moesten. Maar toch lag ik telkens een behoorlijke tijd wakker. Vanmiddag even naar het winkelcentrum, blijf niet langer binnen, want heb de balen van het weer. Dan maar naar een overdekt winkelcentrum. Hoe is alles hier? Misschien heb ik straks tijd om terug te lezen. Maja, jij krijgt vandaag toch de spiraal? Heul veul succes meissie! Ik duim dat je er geen (of weinig) last van hebt. Oja, hyves gelezen....kijk daar wordt je vrolijk van op de vroege ochtend na een brakke nacht.
Jemig, ik was zo weer bij, jullie hebben gister niet veel gekletst. Zag mooie foto's van het mooie meissie Gwen voorbij komen. En Beertje, jemig zeg....da's niet zo mooi. Als je zin hebt, dan kom maar lekker van je af kletsen. Veel sterkte!
He suus! Niet echt lekker geslapen dus? Hier ging het prima. Vanmorgen werd Elena 7u wakker en na 3 min huilen, ging ze toch nog even verder tukken Woensdag gaat Erik voor 1 1/2 wk naar het buitenland. Ben druk met alles op een rijtje krijgen voor die week. Ik heb een snood plan.... ik ga stiekem een metamorfose van de woonkamer doen! Ik weet niet of Erik het leuk vind, maar ik heb er al wel veel schik van
Goeiemorgen! Hier ook effe aan mijn meldplicht voldoen Ik ben lekker op mijn werk. Ik kon vannacht om 04:30 niet meer in slaap komen en heb denk ik 2 uur wakker gelegen en ben dan uiteindelijk weer in slaap gevallen. Mom2b Leuk een metamorfose, als jij maar schik hebt toch!Dan moet je man je maar niet alleen laten hihi, als de kat van huis is...... Dat Wie is de Mol programma, lijkt me echt niks aan. Maar ik heb het nog nooit gezien, dus misschien als ik het zie raak ik ook verslaafd. groetjes
SM de mol vind ik alleen leuk als je het elke keer kan volgen... enne.. toch niet wakker van zwangersschapsstress he?!
goedemorgen suus en boney ook een brakke nacht. Balen he. mom;haha dat is nog eens een leuke actie, woonkamer metamorfose. Hier zelfde nacht als suus, ilse was aardig wat keren aan het jammeren, ff een keer eruit geweest voor speen, verder gelukkig niet. Heel mijn neus zit verstopt, zo maar ff neusspray halen en daarna de was van gister ff wegstrijken. Vanavond etentje van paul zijn werk, Ilse gaat naar mijn vriendin
Ik lag dus wakker omdat.... Wij gaan 21 maart voor 2 weken op vakantie naar Marokko met de auto. En nu kwam mijn man gisteren thuis met de leuke mededeling dat zijn moeder met ons meerijdt. Oke vind ik niet leuk, omdat het dan toch anders is als je met je eigen gezinnetje onderweg bent, maar als het alleen de heenreis is valt het nog wel mee. Maar nu blijkt dus dat in het huis waar wij zouden gaan bivakeren, de moeder daar is en vader vliegt over een paar dagen al heen . Daar heb ik dus echt geen zin in, met hun in een huis te zitten, voor 1 nachtje oké maar meerdere nachten of weken . Maarja is hun goed recht want het is HUN huis. Ik heb dus gezegd dat ik maximaal 3 nachten daar in de buurt wil blijven, en de rest van tijd gewoon lekker rondreizen en de rest van het land zien, vond mijn man een goed idee, maar moet het nog maar zien als we daar zijn. Want daar kan je echt geen nee zeggen tegen uitnodigingen om te blijven eten/slapen. En dan hang je zo weer een paar dagen bij een of ander vaag familielid in huis. Zo genoeg geklaagd
Mogguh! Beertje, eerst jou sterkte wensen.. Wat heftig meid! Niet niks zo'n beslissing.. Als je van je af wil kletsen.. Je weet waar je zijn moet Veel sterkte! Boney, in vergelijking met gistenacht viel deze nacht mee, maar toch nog niet lekker door kunnen slapen.. Hoop dat je een beetje fit bent op je werk! Ilse en Tess hebben een jammernachtje gehad.. Dat is ook rot, want ook al zijn ze niet echt wakker, jij bent het wel.. Suus, het is idd vies weer. Bah! Ik wou zometeen ook nog even wandelen met Lune maar dat wordt hem niet. Maar jij kan nog naar een overdekt winkelcentrum, dat is dan wel weer leuk! Veel plezier alvast. Bedankt voor het succes wensen allemaal.. Ik ben heus niet nerveus ook, echt niet echt niet echt niet [-( SM, ik geef je groot gelijk, ik zou ook balen als mijn schoonmoeder mee zou rijden met ons op vakantie, halloo zeg, volgens mij zou bijna iedereen daar van balen En ik zou echt duidelijk afspreken van te voren met je man dat je bijvoorbeeld 3 nachten in dat huis blijft, geen nacht langer. Ook al krijg je uitnodigingen en weet ik veel wat. Anders zeg je het ook direct tegen de familie als je daar aankomt. 'We blijven 3 nachten, daarna gaan we rondtrekken'. Punt! Oe, ik word helemaal kriebelig van dit soort dingen haha! Jeroen zou trouwens echt moeten overleggen over dat soort dingen, niet mededelen, kreeg ie ruzie 8) En ik ben ook benieuwd hoe het met Ariel is. Is idd al een tijdie niet geweest. Mom, ik sta achter je plannen
goedemorgen! ff gemeen.. maar hier een HEEEEEEEEEERLIJKE nacht gehad. Nora heeft super geslapen en wij dus ook. (alleen kwam manlief pas om 03.15 uur thuis van werk, heeft storingsdienst, moest om 23.00 uur gaan) Beertje, jeej zeg, wat een nieuws.. hopelijk kunnen jullie er samen wel uitkomen over hoe en wat.. knuff Dees: inderdaad, je neemt geen risico met je kleintje. Snap dus helemaal dat je meteen bent gaan kijken. Zou ik ook gedaan hebben. Leuk dat je de pr van yvonne gaat doen zeg! LEUK. past helemaal bij je! Ligt helemaal in je straatje denk ik! Veel plezier! joma, leuk filmpje en leuke foto's.. whahaha.. die punkfoto! GEWELDIG! sm.. hmm.. ik zou ook niet erg enthousiast zijn denk ik.. alleen heb ik dan ook geen geweldige schoonouders.. whahahaha... Jullie komen er wel uit! En anders gooi je het gewoon op je hormonen! Makkelijk als je zwanger bent! jij hebt dan no-nesteldrang en moet gewoon weg
Och jee SM, ik zou het nog geen uur met mijn schoonmoeder volhouden. Ik hoop dat jouw man zich aan de afspraak houdt en dat jullie toch nog ECHT vakantie hebben. Debie, ook geen leuk nachtje dus. Lekker uit eten vanavond, ook wel zin in. Ik ga mijn ouders vragen om over 2 weken op te passen, ik heb namelijk nog steeds een dinerbon (kraamkado). Mom, wel even before en after foto's maken. En dat jij lol hebt is al heel veel waard. Hij went vanzelf aan de nieuwe indeling....hi hi hi. Maar minder leuk dat hij zolang weggaat, of niet?
whahaha.. maja.. hier precies hetzelfde.. niet mededelen.. FOUT.. overleggen.. that's the word! hihi. geweldig! Mannen.. soms snappen ze het echt niet! oh maja.. fijn dat je niet nerveus bent!
Maja is super relaaaaaaaxed! Siz, ik gun het je van harte en ben heulemaal niet jaloers hoor....echnie echnie echnie, zou Maja zeggen.