Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier alles wel ok. Lune heeft lekker de hele nacht geslapen. Ik kon zelf alleen steeds niet slapen, was misselijk geworden van een kop warme choco en een plak ontbijtkoek. Viel verkeerd ofzo. Heb om 1u nog een pil genomen tegen misselijkheid en ben toen binnen een half uur ofzo wel in slaap gevallen. Maar dan is 7u toch best weer vroeg.
    Lune ligt er nu wel weer in, ze was niet te genieten en moe. Maar nu ligt ze te klieren in bed. Ik kan dat nog steeds niet begrijpen.. Dat heeft ze zo vaak. Beneden strontchaggie, jengelen, oogjes wrijven etc. En in bed klieren, jengelen, speentje wegsmijten en dan echt huilen etc. Best irritant.

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Overleggen? Normaliter wel over dit soort dingen, maar Jan voelt ook wel haarfijn aan, dat hij met zoiets niet bij me hoeft te komen. Daarin ben ik weinig flexibel, als het om mijn schoonouders en/of vakantie gaat. Vakantie is me heilig.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Af en toe in de ontkenningsfase zitten is niks mis mee.. :rolleyes:

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :) :) :)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook. Kom je aan onze vakantie, kom je aan mij :evil: Jeroen heeft inmiddels zelfs door dat we toch maar wel 3 weken vakantie hebben samen en niet 2 omdat hij misschien naar canada wil.. Hij leert het wel 8)
    Op zich is een weekje minder niet eens zo'n ramp zou je denken maar wel als hij al nooit vrij kan krijgen en we nog nooit een normale vakantie hebben gehad samen. Ik verheug me zooooo op die 3 weken, hij vond toch ook wel dat dat nodig was..

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    dochterlief had trouwens vanochtend erg honger.. heeft 230 bambix op.. 100 cc melk en een mandarijn.. Die zal zo wel geen fruit meer hoeven denk ik zo..

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Die kans is aanwezig :)

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    vakantie moeten ze hier ook niet aankomen hoor. vakantie is ook heilig hier. Daar moeten wij in kunnen doen wat wij leuk vinden en willen doen. Niemand hoort dan te plannen voor ons wat wij gaan doen.. nee, nee, nee... dan zijn ze bij ons ook aan het verkeerde adres.. de vakantie is van ons en wij bepalen wat daarin gebeurd!
    AMEN

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :rolleyes: ;)

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ben beschuit met muisjes aan het eten, vind ik toch wel zoo lekker!
    Heb ik overgehouden van na de bevalling, ik blijf het lekker vinden.

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    AMEN AMEN HALLELUJAAAA!

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    ff douchen

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hellelujah!

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

hehehe jullie zijn lekker radicaal, hehe :)

Dat is dus een cultuurverschil, zij doen alles in familieverband.Daar horen ouders, neven, nichtjes en broertjes bij. Daarom moeten we maar een middenweg vinden dus ik ga echt goeie afspraken maken!

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo! hier ook om 6.10 met Finn naar beneden voor een bord pap. Marc gaat de laatste paar nachten voor hem uit bed. Ik kan gewoon niet opstaan, ik wil wel maar m'n lijf wil dan niet.
    We hebben het weer goed gemaakt hoor, Marc had natuuuuurlijk niet in de gaten dat ie zo bot was....

Beertje wat erg meis :( veel sterkte de komende tijd.

wat Finn allemaal kan: klappen, zwaaien (pas net) als je hem in z'n ezicht blaast dan blaast hij ook terug! hij doet met z'n handje aan z'n lippen en dan heen en weer. Dan maak je zo'n blblblblbl geluid. (hoe leg ik dat nou uit) Als wij dus met onze vinger heen en weer gaan langs je lip zeg maar.... Vind ie helemaal geweldig. Handjes in omhoog en op het bolletje. Hoera= handjes omhoog. Kusjes soms, en nu haalt ie dat door de war met blazen. dingen aanwijzen, nee schudden en vast nog meer wat ik vergeet.
    Verder zegt ie aai, mama, dada (dan weet ie niet wie hij wilt papa of mama) tie=die, kijkuh/kiekuh= kijken, happuh=eten (terwijl we altijd zeggen we gaan eten, niet happen) Heee=hoi en dat roept ie echt naar iedereen, ook op straat. En ook nog wat dingen die wij wel begrijpen, maar verder niemand. En een hele boel brabbelen. favoriet is nu grablegrablegrable en jabadabadababadaaaaa (meet the flintstones! :) ) en wat hij ook vaak roept is jabba maar wat dat betekent weet ik nog niet.

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden

jeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh ik heb 5 dagen vrij!

@beertje meid wat rot om te horen heel veel sterkte komende tijd!
    @sm ik zou ook niet graag mijn schoonmoeder meenemen op vakantie maar idd in het marokaans cultuur is dat ook anders en je hebt wel een leuke schoonfamilie he?
    wanneer had je trouwens de echo of heb ik die al gemist?

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik hoor dat wel vaker dat dat het grote verschil is qua cultuur. Kan geweldig zijn, maar dat ligt aan de familie!
    Vind m'n schoonouders super, maar mee op vakantie... Nee denk het niet

ik heb ook naar vakanties zitten kijken en als het niet Noorwegen wordt volgend jaar dan wil dit graag gaan doen: http://www.feel2travel.nl/Ierland_huifk ... avans.html

Is wel weer Ierland maar dat maakt me niks uit! Lijkt me geweldig met Finn, die is dan 2,5 dus dat kan best!

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    heerlijk Vivian! lekker van genieten!

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Debora wij willlen ook graag naar noorzwegen of zweden maarja dat zit er dit jaar echt niet in

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo ik ga me ff aankleden en bryan ook aankleden en dan gaan we ff lekker naar de stad niet lang maar ff eruit

Deel Deze Pagina