Hoe groot is Tess eigenlijk? Ik vond haar zo groot(lang) uitzien op die foto in het zwembad. En lekker dat ze weer goed eet.
ja, gelukkig mag hij mijn ouders graag wauw wat veel, ik net met moeite een half potje fruit voor 6 mnd erin gekregen
toch komt ilse nu echt wel goed aan, heel verschil met de eerste maanden, er is nu bijna geen verschil meer tussen sommige kids hier op het forum, terwijl ze paar maanden terug echt achter bleef, daar ben ik toch wel erg blij mee.
Er zijn hier echt periodes dat ze vre-se-lijk slecht eet en periodes dat het super goed gaat. Zo compenseert het een het ander. Tess is nu 11 kg. en 81 cm. Ik ga Tess even de fles geven en op bed leggen. Tot straks.
toch jammer dat het steeds te ver is voor jou om op de meeting te komen met tess, had haar graag ook eens in het echt gezien. (ik roep verhuizen naar het midden van het land suus)
Hier even een hallo van mijn kant! Ik merk dat ik een beetje forummoe ben... niet moe van jullie, maar wel van het steeds terug lezen en op iedereen reageren... maar dat zal wel komen doordat ik de afgelopen 3 dgn gewerkt heb en dus niet echt bij heb kunnen houden hier... en dat vind ik jammer... of zoiets, weet ik veel wat ik bedoel... Maja, succes vandaag! Ik ga dr weer vandoor... ff wat doen en douchen en aankleden enzo...
Hoi meiden, Ik ben net terug van het drama dat schoenen kopen heet. Wat ik dus wel had verwacht. Sofie vind het absoluut niet leuk om schoenen aan te hebben. Wel haar bijna versleten slofjes . Maar nu moest ze dus eerst haar voetjes op laten meten en daarna nog die schoentjes aan. Gillen, krijsen en heel zielig huilen. Goh, wat was het een feest Maar goed, we hebben een paar mee naar huis genomen, die voorlopig op de tafel een plekje krijgen. Dan kan ze er naar kijken en mee spelen. Misschien helpt dat. Het zijn niet de schoentjes geworden die ik zo leuk vond. Die waren echt als ze aan een handje mee lopen. Als ze echt zelf stukjes lopen, dan adviseren ze iets steverige schoentjes. Maar deze vind ik ook erg leuk hoor! Ik hoop vanmiddag tijd te hebben om op jullie te reageren. Er komen 2 kinderen spelen, dus drukte hier in huis! Fijne dag allemaal
Dat is gewoon 3 kilo verschil met Tessa! en 8 cm! Die 2 wil ik wel eens naast elkaar zien. Hihi. Dan is Tessa echt nog een babytje denk ik.
Meeting bij Mrijn zaterdag 14 maart van 15-18u! Meisjes: Fenne Tessa Julia Elena Rosalie Sofie Nora Ilse Lune (komt niet mee, maar haar mama wel!) Gwen Jongens: Finn Luuk Marijn Mike Bryan (mys)?? 10 meisjes en 5 jongens Wie neemt wat mee: Bordjes, vorkjes, serviesgoed: Marijn Thee/koffie: Marijn Servetten: Sizzel Frisdrank: Sizzel (2 7-up, 2 cola en ook een paar pakken sap) Frisdrank: Wen (2 cola, 2 sinas, paar pakken sap) Taart 1: Debie (appel of kwark) Taart 2: Nathalie (iets met chocolade) Taart 3: Boney Arretjescake (lekker machtig!) Sanwiches: Ariel Hartige hapjes: Maja Borrelnootjes: Joma Chocolaatjes: Nathalie truffels Kindertaartjes/muffins: Meiske Belgische bonbons: Dees
Ik zeg: komen jullie maar eens lekker deze kant op...hi hi hi. Ik ga echt niet verhuizen, wij zijn geboren tukkers. We zullen ons zeer ontaard voelen als we in het westen zouden wonen. Maar iedereen is hier welkom, vind ik wel gezellie. Tess is idd lang, gezien de curve. De lengte heeft ze van de melkboer en melkvrouw, wij zijn beide echt niet lang. En de spekkies beginnen weer te komen. Maar die zijn er ook zo weer af als ze een tijdje niet goed eet. Wat een k*tweer by the way. Even mijn broodje uit de oven halen, mjammie.
Wen, ik herken wat je omschrijft. Af en toe ben ik gewoon heel ego, dan schrijf ik alleen over mezelf of reageer op wat er op dat moment aan de orde is. Soms heb ik geen zin om alles te onthouden onder het teruglezen en er dan voor waken dat ik niet iemand over sla. Volgens mij hebben wij er allemaal begrip voor. Dus reageer als je wilt op anderen, maar alleen even over jezelf posten is ook helemaal prima!
hoi ik kom ook ff binnen vallen heb pauze nu zit nu lekker aan een vers halfje brood ik moet volgende week donderdag weer meten en wegen met en dan krijgt ze de prik ik denk dat ze met boven de 9 kilo zit
Hoi ben ik weer even ik herken het heel goed, dat forum moe. Dat heb ik ook wel eens. En idd ik reageer ook niet altijd. Lees wel terug maar na een paar dagen werken is het gewoon geen doen. Finn was laatst 79,5 cm en nog net geen 9 kilo. Maar Tess is wel heel lang zeg! En Ilse is ook echt goed gegroeid.