Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat leuk die groeivoorspelling :D Sofie wordt 167,5cm. Niet zo lang dus. Maar dat ben ik ook niet.

Hier is er weer rust in huis. Er waren vanmiddag 2 kinderen spelen en ook nog een nichtje van de kinderen.Pfff, wat een drukte. 7 kinderen is echt veel.

Hoe is het met Maja?

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Dus je gaat nog niet voor de 5e :(: :p

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Grapjas :)

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wat leuk! Fenne wordt op basis van ons 1.79 maar op basis van haar groei 1.74... vind ik een mooie lengte, zo lang ben ik namelijk ook hihi :D

Meiden, ik durf het bijna niet neer te zetten... maar ik ben een beetje aan het twijfelen over de meeting... :oops: Ik vind 2 uur rijden heen en terug best een hoop voor 3 uurtjes daar en daarnaast is het tijdstip precies de slaaptijd van Fenne... ik voel me een zware zeikerd, maar ik zie er een beetje tegenop. Ik weet het: ik ben een structuur miep! :rolleyes:

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @wen: het is ook precies tijdens Finn z'n slaapje. Ik zit ook iedere dag wel niet wel niet. Eerst vanwege vervoer, maar nu meer omdat het m'n vrije weekend is na 2 weken (ben al zo moe) Finn is gelukkig heel makkelijk dus dat scheelt.
    Maar ik kom wel...

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nee wen wel komen hoor,

boney wat en hoe spreken wij af voor zaterdag en hoe laat wil je weg? Ik eigenlijk wel 17/17:15 ivm eten en slapen

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    heb trouwens wel een kleinigheidje gister gekocht

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik zou je wel graag in een keer in het echt willen zien Wen! (thirza trouwens ook)

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    meiden ik kom me even melden ,

tis hier nog steeds een drama, hij spuugd gelukkig niet meer , maar diaree nog wel , ook eet hij alleen tuc koekjes en maria koekjes , en sinds gisteren heeft hij 2 fruithapjes op ,
    hij jankt, huilt , krijst., miert , zeurt , alles bij elkaar , ron is nu ook ziek thuis , ik voel me ook niet lekker , ik ben het even zo ontzettend zat ....

ik wil rust , ik wil slapen ik wil gewoon even mij tijd , en niet een ander ,.... bah :cry:

sorry dat ik jullie er mee op zadel maar moet t even kwijt :( :cry:

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn heeft trouwens iets nieuws: tijdens het eten z'n eten uit z'n mond halen en dan aan mij willen geven! getverderrie! Dus ik: nee stop maar in je mond. Meestal doet ie dat, soms beland het op de grond. Doen andere kids dat ook?

Ga meneer uit bed plukken hij heeft toch nog lekker iets meer dan een uur geslapen!

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik denk ook wel dat ik kom hoor... moet alleen even een drempel over ofzo... ;)

Hoeveel slapen jullie kids nu eigenlijk? Ik wil het even vergelijken want ik vind namelijk dat Fenne ontzettend veel slaapt... vraag me wel eens af of ze niet te veel slaapt...

Ze slaapt van 19:00 tot gemiddeld 08:30, dus nachten van ruim 13 uur. En dan overdag nog 2 x 2 uur. Dus in totaal slaapt ze zeker 17 uur per dag.

Debora: Fenne haalt het eten ook wel eens uit haar mond, ze kijkt er dan even naar en stopt het weer terug. Ook doet ze nu soms haar mond wagenwijd open en laat het er dan uit vallen, dat is meestal met een korstje brood ofzo die te hard is of met het avondeten als ze geen honger meer heeft.

Mystery: je zadelt me nergens mee op hoor... gewoon lekker spuien als het je oplucht... ;)

Meiske, wat flauw zeg... geen 5de meer? :p

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    debora hier haalt ilse ook alsuit haar mond, zelfs de vla probeert ze vast te pakken.

en kan wel begrijpen dat sommige twijfelen omdat ze lang moeten rijden

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney is voor ons ongeveer 45 min

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wen je mag ook eerst hierheen maar zal niet opschieten voor je denk ik zo

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ilse slaapt van 19 tot 7 uur maximaal (vaak uurtje minder) en dan overdag maximaal 2 uur dus zeg maar zo'n 13-14 uur.

Maar volgens mij heeft elk kind zijn eigen slaappatroon en is het helemaalniet gek hoeveel fenne slaapt hoor, hoor het wel meer

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    bryan slaapt nog steeds en ik heb hem om 1 uur in bed gelegd niet te geloven

wen ik denk dat bryan ook best slaapt hij slaapt van 19.30 tot 9.00 (meestal wel ff wakker geweest maar valt weer in slaap) en dan smiddags ook nog eens van 1 tot 3 a 4 uur

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo nog f dweilen en dan is het hier onder weer klaar en dan koken

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh meer slaapkopjes dus!

Ik erger me trouwens rot... ben m'n digi-pas van de bank kwijt en wil toch echt even wat betalingen doen enzo... whaaaaaaaa, word er gek van!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    de meeting heeft iemand al het adres van marijn kan iemand mij het p b tje sturen of dat marijn het f f op hyves zet

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    slapen gwen heeft vannacht geslapen van 18 uur tot 8 uur en soms slaapt ze op de dag 2 uur maar gister maar een half uur dus geen vast slaap ritme

Deel Deze Pagina