Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lijkt me wel makkelijk een vast ritme maar dat krijg ik er hier echt niet in was het maar waar dan kan je beetje plannen enz maar ja ik kan wel als het uitkom heel de dag op pad met haar ook weer voordelen dus hi hi wat een zeur ben ik

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    iedereen aan het eten ik moet zo nog 1 knippen en dan eten en dan nog even tot 21 uur

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Wen wel komen hoor....

@Mom.. rijd er toevallig al iemand me tje mee? zo niet dan kunnen we misschien samen rijden? idee.. ik moet uiterlijk om 19u 19.15 thuis zijn..
    stuur maar ff pb.. zou zonde zijn als we allebei apart rijden toch?

@Ik vind t ook lang rijden voor 3 uurtjes en Marijn slaapt sowieso altijd, maar goed.. hij moet er maar aan wennen..als ie niet lekker is *klopt meteen af* dan laat ik m thuis en kom ik alleen..wil t voor geen goud missen..

@Mys.. meis toch..heel veel sterkte en dikke knuff. misschien kun je m een dagje naar je ouders brengen? kun je jezelf ff opladen...

@HIER.. gaat alles goed...

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh en Wen..

over dat veel slapen.. nu is marijn een veelslaper...
    hij slaapt van 17.15 tot 7.30 en dan van 8.30 tot 11.30 en van 13.15 tot 16.00.. dus hij kan er ook wat van.. twordt langzaam steeds iets minder...

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en nu is mijn eten klaar....

knuff all..

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hi hi marijn nog zo steeds zo slaap kop is tie nog wel eens wakker :D

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wen wel komen hoor

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sjeeeeeeeezus wat deed dat PIJN! NOOIT weer, echt niet!
    Wat bleek nou: mijn baarmoeder ligt scheef en mijn baarmoedermond verkrampte ondanks de 3 pijnstillers zo dat het inbrengen haast niet lukte. Dus eendebek was al een hel omdat ze hem steeds moest draaien om die baarmoedermond te zoeken, na erin er weer uit en er weer in en draaien uiteindelijk gelukt. Toen moest ze meten hoe lang mijn baarmoeder is, maarja, de boel ligt scheef dus ook dat wou niet, na veel pogingen en een ander meetding uiteindelijk gelukt (toen was ik er allang klaar mee), daarna tang op de baarmoedermond (auw) en toen inbrengen. Bleek de baarmoeder zo te verkrampen dat het dus nauwelijks lukte. Kan je dus niks aan doen, de boel verkrampt vanzelf. Knap he? :( De arts zei dat als ik die pijnstillers niet had gehad het niet was gelukt, die gaan het verkrampen namelijk tegen (niet dus).
    Eindelijk klaar! Oh, ik wou haar toch een rotschop geven, niet normaal.
    Toen naar huis rijden, eerste minuut ging nog wel, daarna verlamde mijn rechterbeen door de pijn, gelukkig met 2 minuutjes thuis. Onverantwoord was het. Naar binnen gestrompeld en mijn mama had zo met me te doen, ik begon spontaan te huilen hahaha! Gelukkig is ze gebleven tot Jeroen thuiskwam. Nu lig ik op de bank met een kruik op mn buik en weer pijnstillers.
    Ik vond het dus helemaal niet grappig. Ik ben zelfs boos maar ik weet niet op wie haha!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    en maja doet het auw knuf voor jou

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    En de meeting.. Ik twijfel ook. Ik merk dat ik er tegenop zie ipv dat ik er zin in heb. Moet toch bijna 6 uur in de auto zitten die dag. Ik stelde het toen voor ook omdat Noraa niet durfde te rijden, dacht ik 'ach dan gaan we gewoon samen, doe het ook gewoon!' Maar nu.. Het lijkt me zo leuk om jullie allemaal te zien, maar ik vind het gewoon heel ver en ook stiekem een beetje eng daardoor..

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    getsie maja klinkt niet voor herhaling vatbaar dus nou ik ben weer verder arbeiten doei

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ojee Maja, ik heb een spiraal overwogen, maar nu durf ik echt nooit meer. Jemig, ik heb zo met je te doen. Kan me voorstellen dat je spontaan in janken uitbarst. Laat Jeroen jou maar lekker vertroetelen.

Meeting, al lijkt het me geweldig om jullie allemaal (weer) te zien. Het is me echt te ver, vind het knap dat andere dames wel de lange reis maken. Ik ga nog steeds voor een meeting in het oosten, maar vrees dat het er nooit van gaat komen. Wie weet...als we allemaal stokoude omaatjes zijn.

Mys, dikke knuf meid. Ik hoop dat jullie snel allemaal uit de lappenmand zijn. Beterschap!

Slapen, Tess slaapt van 19.00/19.30 tot 7.30 en dan van 11.00 tot 14.00. Ongeveer 15 uur dus.

Vanmiddag lekker naar het winkelcentrum geweest, al is Tessje weer behoorlijk snotterig (baal baal). Bij de Hema zijn de rompers in de aanbieding....TIP.

Ik ga bankhangen met die vre-se-lijke programma's...ha ha ha.

Allemaal een fijne avond en nacht en tot morgen.

Koes koes

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Mys. Dat snap ik wel als je zelf ook niet lekker bent is het dubbel zo zwaar! beterschap

Maja: ok nu doe ik het dus ook echt niet he! getver! Hopelijk helpen de pijnstillers...

15. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ha meiden,

Hier ook een beetje forummoe. Ik lees en leef wel mee, maar heb gewoon niets te melden!

Uhm, wat heb ik ook alweer gelezen... Mystery sterkte met Brian. Het klinkt als de oorontsteking die nu weer opspeelt. geen wonder ook nu je moest stoppen met de ab.

Maja: sterkte meis. Ik overweeg dat ding ook en gelukkig heb jij het eerste horrorverhaal dat ik hoor.

Ichy: je mams is weer op tv! Oe, en jij nu ook!

Ik zal zo mijn adres even op hyves zetten. Meiden die twijfelen, ik hoop natuurlijk dat jullie komen, maar ik snap het dondersgoed hoor! Juul haar slaapjes zijn voor mij ook heilig. Ik heb voor de meeting van de zomer een uur extra in de auto gezeten omdat Juul niet wilde slapen en wel doodop was. Uiteindelijk viel ze in slaap van die keitjes waar ze in Bels de wegen mee doen.

16. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maja, arm meisje! Lekker warm bad (oohnee heb je niet :) ) lekker laten verwennen door Jeroen. Door jouw verhaal hoef ik ook nooit een spiraal, wilde ik sowieso al niet :)

Mys sterkte met de ziekenboeg!

Ichtus boh ik sta echt versteld van hoeveel Marijn slaapt. Hij is dus 4uur per dag wakker ofzo?

Ben net binnen, we zijn lekker gaan winkelen (ja alweer) Ik heb voor Sara´s verjaardag een leesboekje gekocht(catalaans), een dvd van sesamstraat (spaans) haar eerste echte loopschoentjes, en een driewieler :) Ik ben KLAAR!

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    twijfelen over de meeting.. hier ook hoor.. maar heb toch besloten om te gaan.. voorlopig voor mij dan wel even de laatste.. (of er mocht een meeting in het oosten komen dan! haha)
    Ik vind het echt heel erg leuk, dus wil het ook voor geen goud missen! Maar tegelijkertijd vind ik reistijd erg lang!

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    AUUUUWWWWW.. MAJA.. ik voel het gewoon.. pijn,pijn,pijn.....

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh dus er zijn er meer die twijfelen over de reistijd enzo... als het hier in de buurt was geweest dan was het veel makkelijker geweest... wel fijn om te horen dat het dus niet aan mij ligt! :D

Meeting in het oosten? Als het lekker weer is straks en de kids in de zandbak of zwembadje kunnen dan zijn jullie welkom bij mij thuis hoor... leuk! :D

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

hehe komt er überhaupt nog iemand naar de meeting?

Deel Deze Pagina