ik ga zo mijn meissie de laatste fles geven en dan inbakeren en dan lekker 8 uurtjes slapen maar ben hier morgenochtend nog wel! ik hoop zo dat die KA mij morgenochtend belt! anders ........ :x weltrusten! doei doei en tot morgen
Ik ga ook naar bed dames.. weltrusten en diegene die er morgen zijn tot morgen.. en diegene die niet gaan.. fijne dag en tot spreeks.. dikke kusss
Goeiemorgen dames! Hier weer een heerlijke nacht gehad! Rosalie heeft geslapen van 09.00 tot 06.00 Dus dat was echt heerlijk! Jullie hebben aardig wat gekletst zag ik al weer! Rosalie heeft trouwens verhoging...dus nu maar ff hopen dat het snel weg is! Me mama komt zo ff oppassen, dan kan ik ff luiers halen bij de Makro, 9 pakken zijn nu in de winstpakker 6,31 per pak. Dames, heel erg veel plezier vanmiddag! Vind het echt klote dat ik er niet bij kan zijn! Had jullie zo graag willen zien!
Goedemorgen meiden.. Echt wel balen Ariel dat je niet mee kan.. Volgende keer beter.. Ik heb er echt zin in meiden...heb nog niks van Ichtus over Marijn gehoord dus het zal allemaal wel goed gaan...dus we komen gewoon.. Of het moet ineens anders worden..! Hier wel weer een lekker nachtje gehad Jaydee heeft van half 9 tot 4 geslapen...wij lagen er ook vroeg in...ben nu even aan het opruimen ga zo even stofzuigen enzo..laatste wasje even opvouwen en strijken..en dan ben ik klaar... Heb er zo'n zin in
goeiemorgen Dames. Ik is ook wakker. Hier een super nacht gehad. Angela heeft om 22 uur de laatste fles gehad en moest vanmorgen om 6 uur echt wakker gemaakt worden.. heerlijk toch. Nou ik heb me net aangekleed en ga nu m'n haren doen en de tas inpakken ik neem wel ff extra kleren mee, want je weet maar nooit met wit he! ik moet mijn witte broek nog wel even uitzitten merk ik al wel pfff.. en dat op de vroege ochtend haha. Nou ik heb nog nix van Wen gehoord, maar dat zal strax wel komen. Ik heb om 11 uur op het station in Utrecht met Mystery afgesproken, want anders had ze geen vervoer naar het station in Eindhoven als ze een trein later zou pakken, dus ja. MissN ik hoor van jou straks ook wel hoe en wat.. je kunt me ook in de auto bellen, dat maakt verder niet uit. Ik hoor het wel. Heb er echt super veel zin in en ik ga me nu klaarmaken.. Kuss
Ben JALOERS! Ik wil jullie ook wel zien en gezellig live kletsen....maar helaas. Hier een prima nacht gehad, ze sliep na elke voeding keurig in. Maar nu heeft ze geen zin meer in slapen. Ze is aan het jammeren.....ziet waarschijnlijk op tegen de prikjes vanmiddag. En anders mama wel, bah bah. Ik laat haar nog even huilen, want ik ga even douchen en aankleden en eten. Daarna mag ze wel even lekker beneden bij mama op schoot. Dames, heel veel plezier vanmiddag en denk af en toe aan de achterblijvers! Wij bewaken het honk vanmiddag wel....ha ha ha.
Goeoeoeoeoeoeoedemorgen! Al lekker gekletst vanmorgen zie ik. Ik ben ook al in de weer geweest. Ik heb de was al buiten hangen en ben al naar de kapper geweest. Peter was zo lief om later te beginnen. We hebben dus allemaal een lekker frisse coupe. Ik heb ook echt super veel zin in vanmiddag. Heb wel met jullie te doen. Zo lang in de auto. Ik moet 10 min. lopen en laat ik dat nou helemaal niet erg vinden met dit weer Ga nu ff douchen en aankleden. (ben ongedoucht naar de kapper geweest ) Tessa slaapt hoop ik nog tot uurtje of 11. Kan ik mooi ff wat dingen hier doen. Heerlijk!
Goedemorgen ! hihi allemaal een heerlijke nacht gehad! ik ook hoor moest gwen zelfs om 8.45 wakker maken
Goeie morgen! Ook hier 1 wakker moeten maken om half 8 anders kwam ik niet uit met de voedingen. Hij heeft vanaf 23.00 uur geslapen. Hier staat ook alles klaar en we gaan zo beginnen met de auto laden. Om 11.30 krijgt Luuk nog een voeding en ga ik kolven en dan gaan we rijden. We moeten eerst langs Tilburg om een recept voor de Losec weg te brengen. Ik heb er zin in meiden! Ooh ennuh, van dat kleed is een goed idee. Ik wilde toch alle beebs bij elkaar op de foto zetten. Leuk op een rijtje ofzo!