Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wij eten denk ik weer patat vanavond frikandellen en kroketten whahaha, lekker slecht!

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ik heb nog niet verder gelezen maar sinaasappelsap schijnt ook te laxeren (dat advies hebben wij in het begin gekregen voor SArah, we hebben het niet gebruikt omdat wij lactulose gebruikten maar ja, en anders heb je meteen vitaminessssssss)
    Zo zielig als het allemaal niet lukt, doet echt pijn.

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Even tussendoor: heb Finn toevallig verse sinasappelsap gegeven vanochtend. En een potje fruit waar pruimen inzitten. Ik hoop dat het helpt!
    Thanks voor het meedenken!

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Nou, ik heb terug gelezen en het enige dat ik wil zeggen, jammer.........
    Ik vind dat iedereen zelf mag weten wat ie doet, zegt en vindt zonder verder uitleg te geven.
    Maar ja, ik kom zowiso niet naar de meeting dus eigenlijk bemoei ik me nu ergens mee waar ik me helemaal niet mee moet bemoeien. Maar nogmaals, dit is toch niet het allesergste wat zou kunnen?
    Ook al ben ik ook niet zo heel vaak heir te vinden, ik vind het toch altijd leuk om van iedereen iets te horen.
    DUs vandaar mijn reactie-tje.

Leuke foto's en mooie tuin van Wen geloof ik, als ik die zie wil ik ZON (en niet dat gedoe wat we nu hebben, het is gewoon koud)
    WIlde ik net gaan shoppen is de winkel waar ik naar toe wilde dicht op maandag, grrrrrrr. Het is een name-it winkeltje. Nou ja, dan vrijdag maar terug.

Ik las van krijsende kindjes, Sarah kan aan de lijst worden toegevoegd. Ze kan het echt heel goed.
    Ik ga ff douchen misschien krijg ik het dan wel warm..

Liefs allemaal..

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik ga maar effe Wie is de chef? kijken.... :D

6. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hihi, hele leuke foto's gezien en een te gek filmpje van een heerlijk brabbelende Sara, super!

De rest maar even overgeslagen, ga niet naar de meeting en bemoei me er verder dus niet mee ......

Hier vanavond een lekkere aardappel salade met tonijn :)

En groot nieuws! Zoƫ loopt met haar loopwagentje! Ben echt trots :D

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Cassie, GAAF dat ze dat kan en lekker trots zijn hoor

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo heb zaterdag een vrijgezellenfeest en we hebben alles geregeld :) word een super dag!

probeer tussendoor iets te doen, maar een vriendin beld ff lekker gekletst das wel fijn gaat nu eindelijk wat beter tussen ons :) ik hou wel nog wat afstand na alles wat gebeurd is maar dit is wel fijn

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    dat moetten we dan maar eens een x doen dan :) vind ik wel gezellie hahaha ,

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    en nu nog ff de banken afzuigen en dweilen in de woonkamer dan ben ik klaar, die slaapkop daarboven is weer niet wakker te krijgen :) hij ligt al vanaf 1 uur in bed en slaapt nog niet te geloven, weet niet wat hij laatste week heeft maar hij slaapt heel veel niet te geloven

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dat doen we zeker mys dan prikken we een datum kan dat helaas nooit ver van te voren doen ivm werk maar als we het in een week doen dat ik naar school moet dan kan ik altijd op maandag en dinsdag en de kids zullen het zeker ook leukvinden :)

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    en als het weer goed is kunnen we misschien met de kids gaan wandelen in het bos hier in de buurt heerlijk genieten vind ik altijd

zo en nu ben ik weer ff weg

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
  14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hey!

Ben weer thuis van werken en Rosalie op halen...Pff heb gewoon 2,5 uur achterelkaar ramen gezeemd! Trapje op trapje af...ben kapot!

@ Eten; Wij eten hutspot met een speklapje

@ Meeting en alles daaromheen; vind het erg jammer dat het zo moet gaan. Maar heb verder bij niemand 'hard feelings' iedereen moet lekker doen waar die zich goed bij voelt!

15. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hihi, leuke foto's

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    haha daisy leuke fotos meid

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahahah viv komt zeker goed , gaan we een x doen , moet alleen even kijken wanneer het dan lekker weer is :) ...

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ergens in het voorjaar ofzo april is vaak mooi weer maar dat kijken we dan wel :) komt zeker goed

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    doen we :D ... ! :D

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wie weet er een goede anti-lekbeker, die niet lekt en waar ie uit kan drinken zonder te knoeien?

Deel Deze Pagina