Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik vind die rietjesbeker van nubby heel fijn naatje, bryan knoeit uit bijna alle bekers behalve die :)

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

And the show goes on, ik vind het net als MEISKE eigenlijk gewoon vermaak. :) Zo heb ik weer wat bij te lezen. Al daaaaaaaagen waren er niet zoveel paginas om te lezen.

Ik ben nu op het werk, maar ben helemaal hyper.
    Het huis was GAAF! Er moet super veel aan gedaan worden, maar wel heel veel mogelijkheden, ook de omgeving vond ik mooi! :) En ook belangrijk mijn man vond het ook mooi.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hellup wat een zooitje hier om niksvindt ik!

das mijn mening , iedereen is vrij om te staan en gaan waar hij wil wel meeting geen meeting doe waar je je goed bij voelt, wel forummen of niet ieder zijn keus en doe wat je het beste lijkt.

tuurlijk is jammer dat er meiden niet komen en dat vindt ik omdat ik jullie graag had willen zien en de kids wie dan ook allemaal.en ik ben niet iemand die denkt als die niet komt kom ik ook niet gelukkig,ik vindt jullie stuk voor stuk leuk hoor ;)
    maar ja ga me er niet druk om maken, heb zelf de moeite genomen(was niet makkelijk ) om te komen en lijkt me alsnog gezellig waarom niet denk ik dan :rolleyes: dus ik kom en heb er zin in :)

hoop dat niemand zich aangesproken voelt nergens voor nodig ,doe ik ook niet :) voor de rest kan ik hier maar om lachen hoor ben hier te nuchter voor!

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ouddorp waar is dat? Ik heb nu soort mini huisjes op campings gevonden, zeg maar een caravan maar dan in de vorm van een huisje. Als het goed is ben je toch lekker veel buiten en zijn we er alleen om in te slapen. Het liefst ga ik naar NH of Zeeland, anders de waddenzee, maar liever niet de eilanden.
    Een sta caravan.. heb je aparte slaapkamers? Want als het slecht weer is heb ik nml geen zin om half in het donker te moeten zitten en zachtjes te doen omdat Elena in dezelfde ruimte slaapt.

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    haha, die heb ik dus, en werkt bij Mike niet. De hele vloer ligt onder het water als ie daaruit drinkt... :(

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Een huis in Spanje? Je was toch van plan om naar Nederland te verhuizen? :rolleyes:

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Je loopt achter naatje, dat is al een tijdje van de baan ;)

Wij gaan lekker hutspot eten. Tot later dames!

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Oh ja, nog een vraagje;

Sommige van jullie hebben toch speciaal een fiets gekocht om met de kleine te fietsen, een mammafiets ofzo? :rolleyes:
    Kan iemand mij hier meer over vertellen? En welk fietsstoeltje hebben jullie?

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik heb geen mama fiets maar heb een bobike fietsstoeltje gekocht die ga ik van de week halen kan ik lekker gaan fietsen met mijn kereltje :)
    @naatje het schijnt dat de bobike stoeltjes heel goed zijn

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    :oops:

Nouja, geef je groot gelijk SM, wie gaat er nou naar NL verhuizen?
    Ik kijk altijd naar dat programma Droomhuis in de zon, en daar zie je van die hele mooie huizen in Spanje, met zwembad en al. En meestal nog goedkoper dan een huis in NL. Ik zou het wel weten.... :D

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    anders ik wel, het is dat mijn vriend absoluut niet tegen de hitte kan anders was ik allang weg volgens mij, dan ging ik kraamcentrum in spanje op richten

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik kan ook niet echt tegen de hitte, maar daar in Spanje is het anders.

Ik kan geen Spaans, en ben geen talenwonder, dus voor mij houdt het op..

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jezus wat een ophef om niets, meiden die komen, gezellig meiden die niet meer komen erg jammer maar is niet anders.

Enne meiden die nu weg blijven vind ik persoonlijk wel erg triest, maar goed lekker wegblijven als we maar niet weer krijgen dat iemand roept blijf weg en dat een keer of 6 en toch weer terugkomen, daar baal ik dan wel eens van.

meiden fijne avond en ik hoop er zo veel mogelijk te zien zaterdag en heb er nog steeds zin in
    (andere meiden veel plezier die dag en hopelijk tot een volgende keer)

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    *spiekt even om een hoekje.. zegt sorry waar nodig en laat t daarbij*.....

komt vanavond nog weer spiekje doen.. nu eerst eten...

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik probeerde even terug te lezen, maar, wat is hier ineens aan de hand? Lijkt wel ruzie?

16. supermummy

supermummy Niet meer actief

ja Daisy een catfight :)

Wat een mooie dochter heb je en wat een lang haar!

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier lekker kalkoenrollade, met aardappels en snijbonen op

gwen ligt net op bed ga met mars ff de kamer ruimen morgen gaat de vloer erin, :)

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    je hoeft je toch niet te verontschuldigen maar lief van je hoor :) tot spiekse

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh ik moet helpen .............

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361