Ik heb een gewone luchtfiets.. heel handig , makkelijk opvouwbaar , word nooit gejat en ik hoef hem niet eens op slot te zetten. Jammer genoeg gaat hij net zo hard als de benen wagen maar hey , je hoort mij niet klagen
mom; lekker toch een stacaravan op rokanje, gaan gewoon duimen dat jullie niet ziek worden en dat je geweldig weer hebt.
AAAAAAAAAAAAAAAARRG ZE ZIJN HIER ACHTER AAN HET CROSSEN MET CROSMOTORS , HARTSTIKKE IRRITAAAAAAAAAAAAAANT .... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH sowwie , dat lucht op
Ik had mijn bazin gevraagd in de stad waar zij woont een driewieler te kopen en die meetebrengen,, kwam ze er net mee aan, en ik hoef hem niet te betalen, het was een verjaardagscadeau voor Sara lief he!
wat heb jij een lieve baas zeg, kun je die niet eens hier heen sturen en dan onze bazen te leren hoe dat moet
Debie, als ik het niet vergeet, dan neem ik de laptop mee. Ben een ster in dingen vergeten mee te nemen nl. Mijn moeder klaagt er ook wel eens over. Ze zegt dan:het is dat je kont vastzit, anders zou je die ook nog vergeten Mom, Rockanje leuk hoor! Maar dat ligt toch in Zuid-Holland? Wanneer gaan jullie? Zo Supermummy, wat een lieve baas zeg! Ik heb ooit een baas gehad die niet zo lief was hoor. Die had me (onterecht)ontslagen en moest toen een jaar mijn salaris doorbetalen Mys, fijn dat het weer wat beter gaat met Bryan! Het is niet te geloven, maar drie van de vier kinderen slapen al De vierde is nog spoorloos...Die zal zo wel binnen komen.
sorry, maar hier kan ik niet mijn mond over houden.. dan moeten de mensen die niks met de discussie te maken hebben misschien ook hun mond erover houden en zich er niet mee bemoeien. .zich een voorbeeld nemen aan de anderen die hun mond houden.. en al helemaal als je zelf zo goed als bent vertrokken en praktisch nooit wat van je laat horen al helemaal niet over loyaliteit tegenover je "forumvrienden" beginnen.. misschien moet je je eigen woorden ten harte nemen..
Ik heb geen "sterke" band met geen een van de forumbezoekers hier , dat komt omdat ik te weinig aandacht voor t forum heb ivm persoonlijke situaties , zoals je misschien wel hebt gelezen. T forum is wel het laatste waar ik me druk over maak , en daarbij.. hoe moeten de mensen zich hier niet mee bemoeien? Het hele forum staat er mee vol gespamt , en dan helemaal het dramatische gedoe van Dees weer...