Hier moet ik met toch even bij aansluiten.. als je hier voor de gezelligheid bent hou het dan zelf ook gezellig.
goedeavond uhm tja wat heb ik gelezen... maja: wat een lekker ding is Lune! Heerlijke foto's weer! Daisy: wat heeft Samantha lang haar! Mooi! Jasje: ben eerlijk gezegd nog niet echt bezig met zomermode voor Finn. Tis er ook niet het weer voor! Verder: ko op meiden laten gewoon verder gaan. Elkaar niet zo beledigen en gewoon voor ontspanning hier zijn... *please*
Oh, ik heb net een leuk setje gezien. Ik moet ook eigenlijk niet internetshoppen! Ga kijken of ik een foto ervan kan plaatsen
meningsverschillen, woordenwisselingen, alles kan vind ik.. als het maar uitgepraat word.. en soms is dat niet eens nodig.. Dan weet je dat gewoon van elkaar.. kwetsen vind ik dan weer te ver gaan. Evenals met naam en toenaam noemen.. Nee dat gaat me te ver.. Maar iedereen hier weet hoe ik erover denk dus ik was eigenlijk van plan om nu gezellig mee te kletsen.. als dat nog kan en mag...
hahaha 3 jasjes! Ik denk dat Fenne er 2 krijgt en dan gewoon wat vestjes die je in de zomer ook prima als jasje aan kunt...
Ja please kom gewoon gezellig meekletsen Sizzel... hoop dat er no hard feelings tussen ons zijn omdat ik vanmorgen even reageerde om die opmerking van jou en Dees... ik wilde mijn gevoel alleen wel delen.