thanx namens nora! (die kan helaas niet zelf reageren want ze ligt in een coma op de 1e verdieping.. )
15 kilo geleden was ik het nog bijna met je eens geweest ook, maar nu ben ik niet zo tevreden met mezelf hoor.
Ik heb het al een paar keer gezegd, maar ik vind Nora's ogen zooo mooi! Ben nu toch veren aan het uitdelen
whahaha en Mrijn is nu een ware pauw met al die veren... maar ik ben het wel met de rest eens, je bent een mooie vrouw en je hebt dan ook een prachtige dochter! En Nora & Siz hebben een lekkere huispakdag gehad, je ziet gewoon de twinkel in haar mooie blauwe ogen... lekker genoten dus vandaag!
*ademt in, ademt uit* *en nog een paar keer* Ben t met de rest eens.. MRIJN je bent MOOOOI en als t in de naam zit.. dan wordt binki straks een HUNK....whahahaha.. zo ook weer gelachen.. dan ga ik nu een bak koffie drinken...
nope! ze duimt niet. is op haar vingertje aan het bijten of zo.. of kwijl wegscheppen of zoiets.. whahahaha..
oeh en en debie.. thnx.. voor de hunkreactie van de foto van Marijn zonder helm..hiihihihi.... slipte er een beetje tussendoor.. @everybody.. dank voor de lieve woordjes.. had ik ff nodig..
Oja, dit wil ik ook nog even kwijt.. Ichtus, ik vind het rot dat je je zo verdrietig voelt.. Wil je alsjeblieft proberen alles even van je schouders te gooien? Dit is niet goed voor jou en je frummel meid.. Je krijgt een knuffel van me. Beertje, ik vind het echt niet netjes van je hoe je je nou opstelt. Jij wordt persoonlijk dus ga ik dat ook even doen. Je bent een volwassen vrouw en je gooit met modder hier op het forum, dat is kinderachtig gedrag. Ik hield net mijn mond omdat ik geen zin had in opnieuw gezeik (vandaar dat ik net niet inhoudelijk op je woorden wou reageren) maar ik zie dat je er nog meer mensen mee raakt dus wil ik er toch wat van zeggen. Je laat je gezicht nooit meer zien en nu ineens kom je als een bij op de honing af. Dat zegt een hoop.
@Maja.. komt goed meid..ik is weer rustig..... @koffie.. zo erg dat ik dat moet laten staan.. ben een echte koffieleut.. vind t zo lekker.. kan er op leven...dat mag dus niet meer.. grrrrrrrrrrr.....maar ach.. ik heb t er uiteraard wel voor over....das wel t minste dat ik kan doen...